NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    *gluurt ff in de mini*
    Hallo meiden, bedankt voor die muziektip hoor! November is er wel van opgevrolijkt haha.

Volgens de pendel moet ik ook nog in de mini, maar ik zit nog tot de 29e op de motor. Tenzij :evil: weer te vroeg is...

*doet zachtjes de deur dicht bij het weggaan*

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Pupke: Hoop dat je hier enkel nog als bezoeker hoeft te komen!

Wel fijn dat we in november de boel wat opgevrolijkt hebben, was wel wat nodig dat het daar terug leuk werd ;)

3. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell & love child & miranda28
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83
    11: Natjes & spriet
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

57 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:2jxl4wmg]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2jxl4wmg]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2jxl4wmg]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2jxl4wmg]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2jxl4wmg]

Ik heb hem weer even aangepast lieselke want je was vergeten de quote weg te halen.

4. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    goedenavond daar ben ik weer heb lekker gewerkt en kon het toch niet laten om ff hier te komen spieken! ik heb me ook voorgenomen er deze maand mee bezig te zijn al is dat soms erg moeilijk en nu helemaal omdat ik niet meer naar het zkh hoef voor controle......maar ja we houden moed he dat we in december geen rode duivels op bezoek gaan krijgen en dan worden we idd augustus mama's dat is een mooie maand vind ik zelf!

groetjes miranda

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    zo, ik kom ook nog ff kijken voor ik naar bed ga, alhoewel... ik ga denk ik nog lang niet naar bed. hihihi, ik heb morgen nachtdienst dus moet alvast in het ritme komen.
    Het begint hier ook al aardig gezellig te worden, eerlijk gezegd had ik het wel een beetje gehad in nov met al die discussies. ;)
    Wel jammer dat de motor mij geen geluk heeft gebracht, had ik eigenlijk wel verwacht aangezien ik gek ben op motoren en er zelf ook een heb.

Nou welterusten allemaal en tot morgen.

6. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    @lieselke: Bedankt dat je mij op de lijst hebt gezet!

Een roze Mini... zou het een teken zijn?
    Onze trouw auto was ook een Mini

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

morgen dames,

zijn er nog mensen die hier wat hebben beleefd gister of misschien al wel vanochtend?

Hier niet helaas ben aan het wachten op me ei
    als het goed is komen vandaag de nieuwe ovu test binnen en dan vanaf zaterdag testen.
    dus moet echt nog ff geduld hebben

ben er wel achter gekomen dat een baby willen krijgen/maken alleen maar wachten is :(
    en dat is nou net niet 1 van mij sterkste punten wachten :(:(

8. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    goedemorgen ik heb ook nog niet veel gedaan vanmorgen ik ga ook weer langzaam richting mijn ei tenminste als de clomid deze keer ook zijn werk doet! ik begin volgende week weer met ovutesten en dan na de eisprong kijken of ik een ei heb gehad door te tempen maar net wat je zegt een baby maken/krijgen is elke maand weer wachten en een maand is lang he en zoveel geduld heb ik ook niet hihihihi waarom hebben we niet gewoon twee keer een ovulatie in een maand dan ging het allemaal wat sneller maar ja! ik wens iedereen die nu een ei gaat krijgen heel veel klusplezier en zet hem op he!

groetjes miranda

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja geduld, zou een schone zaak moeten zijn maar ja... mijn ratten zijn om de 5 dagen vruchtbaar hun draagtijd is dan ook maar ca 21 dagen maar goed. twee keer per maand lijkt me wel wat. tot nu toe nog steeds helemaal geen ei te bekennen bij mij. Ik vind het zo raar want ik had allemaal tekenen dat het eraan zou komen en nu ben ik zeg maar weer kurkdroog :oops: ik snap er niets meer van.
    trouwens moet ik denk ik morgen maar weer naar de ha. volgens hem was mijn blaasontsteking over maar dat klopt denk ik niet. Ik ging net na de wc en met afvegen zag ik behoorlijk wat roze bloed en er zit ook nog behoorlijk wat in mijn slipje. (sorry sorry sorry) Ik wordt er helemaal gek van

10. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    och mare5 is je blaasontsteking nog niet weg :( wat vervelend he meid! dan heb je wel een flinke ontsteking gehad als er al bloed bij zit! en ook nog steeds geen ei te bekennen dat is nog veel erger he ik heb zelf ook toen ik net gestopt was met de pil mijn ei proberen op te sporen dmv. tempen maar na bijna 60 dagen heb ik het toen ook maar opgegeven want ik werd er ook doodziek van! dus ik weet wat je doormaakt.........
    hoelang zijn je cyclussen normaal dan meid? en wat betreft die ratten om de 5 dagen hihihi das ook weer wat veel van het goede he hahahhaha dat zou wat zijn dan waren er geloof ik heel veel kindjes!

liefs miranda

11. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0

eens kijken of hij is gelukt!

liefs miranda

12. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    niet gelukt :x probeer het straks nog wel eens een keertje!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

ben al lang aan het lezen bij jullie, maar nooit meegebabbeld....nu toch maar eens een poging wagen....

wie wil mij op de lijst zetten voor 15 dec?
    ben zelf niet zo handig in dat knippen en plakken.

groetjes,

Luukske

14. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    * KwiePark stapt even af van de motor. Ze staat toch een klein beetje met haar kleine teen in de superminilimo met een nod op 29 november. Kijken kost niks dus koekeloer even rond *

Zie alweer veel te veel meiden van voorgaande nods. Balen meiden! Maar .... jullie hebben wel als knaller dat jullie allemaal met vuurwerk maar zonder de bubbels het jaar uitgaan. Dat is dan toch ook wel erg leuk. Succes allemaal!

* KwiePark trek toch maar weer haar roze leren motorpak aan, helm op, handschoenen aan want het is verrekte koud op de motor en stapt op. Vroem .... en weg is ze *

15. miranda28

miranda28 Lid

8 jul 2008
    44
    0
    0
    hoi luukske ik wil je wel op de lijst zetten maar weet zelf niet goed hoe het moet hihihihiihi sorry!
    ik zag dat je ook met clomid gaat beginnen hoeveelste ronde wordt het voor jou met clomid? ik ben nu begonnen aan ronde 4 met clomid is altijd weer een spannende tijd he en hopelijk niet teveel bijwerkingen he :(

groetjes miranda

16. hielko2006

Miranda ik doe mee hoor 2 keer een ovulatie in de maand

5Mare5 nog steeds blaasontstekking bah dat is niet leuk.
    maar je zit op dag 28 als ik het goed zie kan het niet zijn dat je nu ongi bent dan?

luukske welkom en gezellig dat je er bent.

17. hielko2006

Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell & love child & miranda28
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83
    11: Natjes & spriet
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje
    13:
    14:
    15:luukske
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

58 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:iwtaz9ju]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:iwtaz9ju]
    • Vul je informatie in.[/*:m:iwtaz9ju]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:iwtaz9ju]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:iwtaz9ju]

18. hielko2006

je staat erop luukske

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Welkom luukske!

@Mare: veeeeel water drinken, maar dat zal je al wel weten he! Ik hoop dat je snel beter bent, want weet uit ervaring dat dat niet niks is, zo'n blaasontsteking

Voor de rest begint hier vanaf vandaag de klusroutine weer. Gaat wel lachen worden, mits men ventje op krukken loopt, maar hij wil er voor blijven gaan :-D

Het lijkt hier bijna Pasen: 2 ovulaties per maand! Bim Bam Beieren, in december gooien ze met de eieren!

20. Girl84

Girl84 Lid

10 jul 2008
    97
    0
    0
    Hey

Werd gister gebeld door de doktersassistente, heb donderdag 20 nov mijn 1e afspraak bij de gyn. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen. Ben sinds deze cyclus ook alvast gaan temperaturen maar in t weekend is het wat minder leuk als je wekker om half 7 af gaat voor een thermometer :(
    Voor de afleiding ga ik sporten en dat bevalt goed :)

Deel Deze Pagina