voorheen had ik een hele grote nep boom en daar gingen dan ook 600 lampjes in Nu doen we beneden niks versieren omdat we toch altijd boven op de computerkamer zitten en hebben dus hier een kleine echte boom gekocht alleen konden daar maar 150 lampjes in wel gezellig hier hoor hele kamer is in kerst sfeer heerlijk gevoel zo weer
Tja, vorige maand had ik dat ook, en toen bleek dat ik wel zwanger ben geweest (maar niet doorgezet) Alles is dus mogelijk!
onze boom is denk ik 40 cm ofzo en staat op het dressoir. We hebben geen plek voor een grotere. Ik ga het dressoir helemaal versieren.
Mijn man heeft alle kerstspullen van zolder gehaald en besloten dat ik de boom mag gaan opzetten! Maar dan wel MET de gekleurde lampjes welke mijn oma ook had en ik echt vreselijk vind (net als al dat PAARS!) Hoe zal ik dit nou eens gaan oplossen? **2-delig optuigen of hem gewoon aan laten tuuten**
Goedenavond meiden, Ik ga zo meteen mijn boom naar beneden slepen! Wij hebben een neppert, aangezien ik een mega-allergie heb voor alles wat groen is! Daarnaast ben ik gewoon lui en hebben wij zo'n kant en klare boom, waar alles al aan hangt....
GDV#*&RDM@ heel bericht getikt:FOETSIE! Nog een keer: Meneer is zo blij met alles wat ie heeft (ook al past het allang niet meer bij de tijd van vandaag) Ik heb hem wel wat voorbereid, en hoop dat ie niet te veel schrikt! IPV paars word het rood met goud (zoals kerst naar mijn gevoel hoort te zijn) En anders had ie er maar bij moeten zijn! **kan de boom altijd nog om laten vallen...**
zo ben even 2 uurtjes weg en er staan gelijk bijna 5 pagina's bij! @Annie: Heb hier heel vaak gelezen dat de digitale meer HCG nodig heeft (ook al zegt cb dit zelf niet). Probeer het anders morgen met ochtend urine. Als je dan genoeg opvangt kun je ook nog een andere test doen naast die digi. Maar maak je niet teveel zorgen hoor meid, want je bent natuurlijk ook wel heel vroeg met testen en als je nu al een lichte streep hebt, kan het bijna alleen maar beter worden! Hoop dat je snel een hele dikke posi test hebt!
Wooooooow 500 lampjes! Ik ga hier ergens in de week de boom zetten, moet nog wat lanpjes gaan bijkopen (maar geen 500 hihi) Ben wel al bezig geweest met de tafeldecoratie, volgende zaterdag nog naar de Ava (echt een van dé winkels hier als je van knutselen houdt) en dan alles mooi afwerken! Tnx voor de complimentjes over de krans...
mannetje heeft het hier buiten ook versierd staat erg gezellig. voor de kerstboom nog ff lampjes halen heb er te weinig....