helma: ik ben juist helemaaal gek op paars. ik denk dat de kleur van dit jaar dan ook paars wirdt met wat roze vorig jaar had ik lekker donker: zwart maar dan wel met wat zilver. ik hou niet van rood en ook alleen maar van donker groen. en ik hou trouwens ook niet van typische dingen.
de trend van dit jaar is rood wit en zilver volgend jaar nemen wij gebroken wit en turquase (hoe je dat ook schrijft haha)
Dat is ene manier van spreken. Een vriendin van mij wil een zo bont mogelijke boom bijvoorbeeld. Die heeft veel kitcherige lampen gekocht.
Daar zit wel wat in. Denk dat ik eerst maar eens moet gaan overzien wat ik in huis heb. Altijd leuk om 2 X een uitzet samen te voegen!
Onze boom is goud met rood,ik heb een leuke foto van onze snorrie die bij de boom zit maar kan mijn kabel niet vinden (onze boom stond al op 4 dec whaha)
Hier wordt de boom natuurkleurig, rieten ballen, glazen ballen en pegels, en matglazen slinger met soms goudglitter accentje Tafeldecoratie grijs, zwart en ecru. Heb de meest schattige teelichthoudertjes: kerstmutsen met sterretjes in, in arduin!
brrr gezellig kerst.......blehhh Heb er al jaren geen zin in...de zin is er nu af en toe wel een beetje....maar heb een hekel aan versieren! Wij krijgen altijd ruzie om kleine dingen haha, kerst irriteerd ons beide.....zelfs waar de ballen in de boom hangen daar kunnen we over vitten tegen elkaar hihihi erg he! Misschien is het nu beter in ons nieuwe huis, meer ruimte voor de boom, en met ons mopje erbij voor de eerste keer! Zal van de week eens gaan kijken voor een boom....en de kerstspullen opzoeken ergens tussen de dozen die nog niet zijn uitgepakt........*bloos*
Ik heb voor het eerst in 4 jaar eindelijk weer zin in de kerst. Heb dan ook een leuke vent om het mee te vieren....
Hey is het niet een leuk idee om mensen hier allemaal een foto te laten insturen van hun opgetuigde boom en dan te stemmen welke boom het mooist is? Op het hele forum dan...
Zal ik zeker doen! Eerst wat lampjes bijkopen. Vindet wel spannend, eerste kerst in ons nieuwe huisje! Ben ook al aan menu bezig, maar ben al paar keer van gedacht veranderd... Na volgende week ist hier wat rustiger (behalve in bed dan - hihi) en dan ga ik men hoofd er eens over breken...
ben benieuwd hier ook 2 drukke weken voor de boeg ben kapster dus veel avond werk met knippen en ja volgende week hier ook druk in bed hoor met de kerst dagen zijn we bij mijn ouders dus geen zorgen over het menu
Knippy, kun je mij je onderschrift uitleggen? Pendels 1x Dec/M, 2x Dec/J 1x Jan/M posi Feb 2x Jan/J waarvan 1 x posi Jan 3x Feb/M 1x Febr/J ?