Ik ga ook nog even tv zien en dan slaapkes doen! Tot morgen allemaal en ik wens veel roze te zien morgen! Slaap lekker!
Goede avond dames! Ik zie dat er al weer heel veel roze bijgekomen is, geweldig, gefeliciteerd dames! Ik weet even niet meer wie allemaal, er zijn zoveel pagina's bijgekomen dit weekend.. Ook een aantal op rood, das minder, ik zal zo alle pagina's doorlezen.. Voor wie nu al een knuffel nodig heeft.. ->KNUFFEL<-
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 194 passagiers voor de roze mini! 16 Zwanger, 22 Ongesteld, 8 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell 7 december - LadyXochi 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 30 december - Brenda2211 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst! klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb mezelf ook maar ff toegevoegd! Hoop dat ik het goed heb gedaan?
oooh wat duurt dat wachten lang....! Eigenlijk denk ik al te weten dat er niks is deze maand, weet niet waarom, een gevoel ofzo.. je hoort weleens van meiden die zwanger zijn dat ze het al wisten, ook een gevoel ofzo maar ik weet ondertussen niet meer wat ik moet voelen.. bij elk pijntje of dingetje denk ik dat het een signaal is en inmiddels denk ik maar helemaal niks meer... Worden jullie ook zo gek gestoord van dat wachten? X Josjo (13-12 op de NOD lijst...)
welkom yvie! vervelend dat je zo'n gevoel hebt josjo. maar het hoeft niets te betekenen toch. er zijn zzo veel vrouwen die en sterk gevoel hebben dat het wel raak is en ze zijn niet zwanger en hoe veel vrouwen zijn er die niets door hebben en wel zwanger zijn.
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 195 passagiers voor de roze mini! 16 Zwanger, 22 Ongesteld, 8 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell 7 december - LadyXochi 9 december - Luukske - Aguamiga 10 december - Angel83 - Kuckuk 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 30 december - Brenda2211 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst! klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. Vul je informatie in. Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Hoop dat ik het allemaal goed heb gedaan, is eerste keer dat ik ergens op reageer.
pfff wil eigenlijk wel in de mini stappen maar weet niet ens wanneer....wacht al zo lang en eigenlijk had ik er al in moeten zitten....
welkom kuckuk, volgens mij is het goed gegaan. Balen sylcor dat je nog steeds niets weet. heb je het gevoel dat je menstruatie er wel aan zit te komen of helemaal niets? hoop dat je snel zekerheid hebt. mensen ik ga ar bed! tot morgen
Hallo lieve dames! Is even mijn laatste berichtje voor een midweek, want dinsdagochtend vertrek ik naar Disney met mijn vriendje! En morgen natuurlijk veels te druk met alles, moet mijn lieve ventje(daar bedoel ik mijn hond mee meiden!) naar het pension brengen voor het eerst in zijn leventje Ik weet begod niet meer hoe mijn cyclus loopt, daarom heb ik mijn banner nog niet aangepast....maar........gister heb ik getest en had een 2e licht streepje, net zoals Bos..licht en niet goed op een foto te zetten! Helaaaaaaaaaaaaas ik ga nu aankomende week nog eens testen..en heb met Knippy afgesproken haar op de hoogte te houden(vanuit Disney hahaha)! @puzz, wat een geweldige banner! @knip, thanks voor het gesprekje net op msn! Superlief! @lieselke, beterschap, hoop dat t morgen goed gaat met de examens! @Bos, hoop dat jou streepje ook snel duidelijker word @de rest, ik hoop op roze voor jullie! doeeiiiii tot vrijdag of zaterdag, ik onthou, pagina 299 ben ik gebleven Liefs sas
Goedemorgen meiden! Ik ben nu 2 dagen na mijn NOD, maar durf niet te testen. Vorige keren toen ik testte kreeg ik de volgende dag de En ik voel me ook niet anders.... Ja, soms denk je wat voel ik, zou dat een symptoom zijn? Ik ben zo bang om weer teleurgesteld te worden....
Bos en Desert, ook als het streepje heel licht is betekent het toch gewoon zwanger, maar nog relatief weinig zwangerschapshormonen? Ik had dat ook in mijn vorige zwangerschap, ik moest zo goed kijken dat ik bijna aan mezelf ging twijfelen of ik toch echt wel een tweede streepje zag en 2 dagen later was het gewoon een heel duidelijk streepje! Megytje, ik kan me voorstellen dat je niet durft, gezien de onregelmatigheid in je cyclus is het ook zop moeilijk het moment te bepalen. Misschien kun je toch gaan testen maar dat je met jezelf 2 testmomenten afspreekt, bv nu en over 4 dagen weer. Misschien komt het danminder hard aan om dat je gevoelsmatig nog een testkans hebt? Misschien vind je het idee helemaal niks, maar ik probeer een beetje met je mee te denken..... Hier nog 5 dagen wachten, maar ik weet niet of ik dat vol kan houden hoor.... Als die testen met de post binnen komen hoop ik dat ik het op kan brengen om ze weg te leggen en niet open te scheuren! FIJNE DAG ALLEMAAL!
Hallo allemaal, Ik ben er vanaf woensdag niet meer geweest omdat we er een paar daagjes tussenuit zijn geweest en er zijn zoveel pagina's bij gekomen dat ik alleen de laatste pagina's gelezen heb, sorry dus dat ik niet op iedereen reageer. Ik zag wel al veel roze, van harte gefeliciteerd meiden! Zelf ben ik wisselend positief/negatief gestemd. Ik had vrijdag en zaterdag bij het opstaan opeens hele pijnlijke branderige borsten en gisterochtend wat minder, maar gisteravond ook weer een klein beetje. Ik hoop natuurlijk dat dit een positief teken is, maar gisteren daalde mijn temp waardoor ik dacht niet meer te mogen hopen. Maar vanochtend was hij weer gestegen, al had ik het wel erg warm toen ik wakker werd dus misschien dat mijn temp daardoor is gestegen. Ik weet het dus nog niet en zal mijn temp morgen moeten afwachten, hoop dat die dan ook nog hoog is. Pfff, wat een onzekerheid steeds he. Ik ga mij eens aankleden en dan wat doen hier. Allemaal veel succes en een fijne dag!
Goedemorgen. Succes aan de testers van vandaag. Hier helaas weer een negatieve test. Ben benieuwd wanneer de duivels zullen komen. HEb deze maand mn ei niet gevoeld dus ik heb geen flauw idee.
Geen bloed geeft moed inderdaad. dus we wachten af, ik ga er nu voorlopig geen geld meer aan verspillen.
Desert lieve schat ik klets graag met je op msn we zijn er als we elkaar nodig hebben dat is toch goed. heel veel plezier in disney he meid. meggytje anders wacht je gewoon nog een paar dagen als je dan zwanger bent heb je zeker een duidelijke streep dees75 sterkte met wachten toetje voor jou schiet het ook op spannend mamaria balenn maar geef de moed niet op hé vandaag denk niet veel online heb het druk op werk en vanavond ook drukmet werken en darten zoveell als lukt zal ik mee lezen fijne dag allemaal en eel succes voor de testers