NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Succes Vlademira, ik duim voor je!

OP NAAR ROZE!!!!!!!!

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hallo allemaal

zwangeren gefeliciteerd!

Ik kon me niet inhouden en heb getest (test van matcare) en nu zag ik iets heel vaags op de test terwijl ik vorige rodes ook met matcare heb getest en dit toen niet kon zien...

Ben nogal terughoudend omdat ik mezelf niet wil teleurstellen foto maken van de test lukt niet mijn telefoon maakt er geen goede foto van...

Het is natuurlijk een paar dagen voor nod dus logisch ook dat als ik zwanger ben hij niet duidelijk is maar toch nu weet ik het eigenlijk nog niet haha had ik nou nog maar een paar dagen gewacht...

3. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh zit ik net op de wc met een bakje durf ik toch niet te testen....
    reden waarom toch weer een heeeeel klein beetje bruin roze op het papiertje hmmmmmm vandaag ff afwachten anders morgen wel een test..

*mamaria hmmm idd geen bloed geeft moed maar wel baalen dat de test negatief was. hoop dat we alsnog de mini in kunnen deze week........

*vladimera succes bij de bloedtest hoop voor je op meer duidelijkheid

*meggytje ik snap je helemaal ik heb hetzelfde gevoel ff doorzetten nog dus...

4. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Een streepje is een streepje toch! Gewoon overmogen weer testen!

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ook een vaag streepje kan er alleen maar zijn als er HCG in je lijf zit, dus alvast een voorzichtige proficiat!

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Goede morgen all.....

7. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen op weer een nieuwe maandag!

8. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    en hopelijk het begin van een nieuwe zéér "vruchtbare" week :)

Hier de ovulatietesten stabiel (licht positief) en ook mijn temperatuur nog stabiel dus fijn voorbereiden op het aankomende weekend (waarschijnlijk eisprong) ;)
    Hoe staat het verder hier meiden?

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Spriet.. oh spannend joh.....over 1 dag nog een keer testen.. kijken of je het dan duidelijker ziet...

SHAAR...pfff wat een onzekerheid zeg...sjonge... snap dat je nu helemaal niet meer weet waar je aan toe betn... als dat bloedverlies nu innesteling is geweest. dan test je pas over een paar dagen posi..pfff.. nou ik hoop dat je nu een staat te dansen van pret met 2 prachtige strepen in je handen....

VLADIMERA.. oh een bloedtest is wel fijn ja.. dan weet je tenminste waar je aan toe bent.. zie dat je je banner al heb t aangepast of doet ie dat vanzelf? neem maar even aan dat je nog steeds overtijd bent.. of ik heb een bericht gemist ergens....IDD OP NAAR ROZE

@NIEUWE MINI BEWOONSTERS.. Welkom en vooral gezellig meekletsen...(als je zin hebt.. en anders voorla niet verplicht voelen...;) )

@Hier.. nou ja.. gister dus ook vreselijke steken.. dat zou dan eerder (qua cyclus) mijn ei kunnen zijn, maar ja.. die had ik (dacht ik ) al eerder gevoeld.. nu weet ik het niet meer.. was het gister nu een innesteling (voelde ik eerder ook steeds toen t raak was) of toch mijn ei.. hoe dan ook.. we hebben voor de zekerheid (we zouden niet op tijd klussen, maar kwam mooi uit zo ) toch maar lekker geklust.. hihihihi ;) je kunt noooooit weten....

Toch heb ik sterk het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden ergens deze maand....

Ik wacht op nog pijnlijkere boobies., misselijkheid die niet te verklaren is en koffie (ik is enorme koffieleut) die niet te drinken is omdat ie naar zeepsop smaakt... zolang ik dat niet ervaar wacht ik braaf op mijn duivels..hihihihihi.....

@BOS.. en en en en en en en en ?

Overige testers... SUCCES! *strooit wat geluk dan maar (hcg heb ik niet nl) richting de testers*

Wachters.. ik wacht gezellig mee....*koopt een appeltaart en deelt m uit in de mini onder t genot van koffie en thee*

Klussers....Veel plezier..*verzoekje.. graag een afgelegen plekje zoeken.. dat geklus liever niet in de volle mini..hiihi...*

zo... en nu? KOFFFFFIEEEEE

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mamaria.. zag dat je NEGA had getest.. Balen joh, maar kan nog alle kanten op he.. HOUD MOED!.....

11. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    spriet, een streep is een streep hoor.
    Alvast een voorzichtige proficiat

12. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik ga over een paar dagen weer testen welke testen staan erom bekend dat ze "gevoelig" zijn?

13. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Vanaf je NOD zijn alle testen toch even gevoelig? Probeer (zei miss ongeduld) nog 3 daagjes te wachten!

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Passagierslijst NOD December

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene & Sannie80
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance
    26: Chantallie24 & Moor
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66
    30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24

195 passagiers voor de roze mini!
    16 Zwanger, 22 Ongesteld, 8 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

TESTMARATHON

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell

7 december
    - LadyXochi

9 december
    - Luukske
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83
    - Kuckuk

12 december
    - Jutte

18 december
    - Senna04 & Bruisje

20 december
    - Jammie
    - Ivje

26 december
    - Sjoukje

30 december
    - Brenda2211

31 december
    - Loveable123

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst!
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    • Vul je informatie in.
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

• Vannacht ongesteld geworden. Helaas...

Maar om mezelf (en jullie) blij te maken heb ik hierbij een leuk filmpje:

Papa laat vierling lachen.

Alle ROZE meiden: Gefeliciteerd!
      Alle RODE meiden: Op naar de volgende ronden!

Ik ga verder kletsen bij Januari! Doeidoei!

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ja je hebt ook gelijk maar dat is weleens moeilijk haha

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    moeilijk? hoe kom je erbij.. das toch een eitje...! (tis een drama dat wachten.. zou ook wel een mooi kwaaltje mogen zijn.. wat extra geduld...)

17. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Ik vind de weekenden vreselijk. Ik had vandaag mn NOD dus. Maar omdat ik dna het hele weeknd thuis zit kan ik het niet laten om te testen. Als ik gewoon weg was geweest had ik het helemaal geen probleem gevonden.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    zet mij maar op rood.

ik ga door naar januari bedankt voor jullie steun!

ik hoop jullie niet in januari terug te zien, veel suc6.

liefs,
    Djaar77

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Dat klopt als ik nou gewoon moest werken vandaag was het geen probleem geweest om te wachten maar nu kon ik het niet weerstaan...

en het stomme is dat ik het nu eigenlijk nog niet weet...

en ik het een ma gehad vorig jaar toen heb ik pas met 6 weken vet positief getest met clearbleu, de week ervoor met een test van de apotheek die niks aangaf maar dat was ook met middag urine en aangezien ik nogal aardig wat kan drinken...

Dus ik heb ook geen ervaring met testen rond nod...

Nu heb ik dus ook nog mijn laatste test gebruikt en moet ik dus nieuw kopen of bestellen op het internet...

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    De weekenden vallen voor mij wel mee, vent in de buurt!
    Maar door de weeks als ik thuis ben..... Het enige wat ik wil is dat mijn gevoel bevestigd word!

Emmertje geduld zou fijn zijn (zeker voor een ram als ik! Haha)

MAar gelukkig hebben we hier om te kletsen, heb trouwens geen eens testen meer in huis!
    Heeft me vorige maand een vermogen gekost!

Deel Deze Pagina