ik zit zo achter de laptop vind het wel onwerkelijk en ontzettend eng....(bang voor nog een teleurstelling)
als ik jou zie moet ik elke keer aan mijn verloskundige denken die heet ook helma stom he hoe ik daar bij komt weet ik ook niet
Bos, laat het maar goed tot je doordringen hoor! Hoe licht ook (en int echt is ze wsl donkerder dan op foto), het bewijs is er! Hoe ist met bosman?
bos, ik zie een streep hoor. En trust me ik weet maar al te goed hoe een lege test eruit ziet en dit is geen lege test.
haha bosman heeft gister het vage streepje gezien (zag er net zo uit als deze ongeveer) en zei mmm.... hij gelooft het pas echt als de test eraf knalt en de echo ziet denk ik...en als ik dik overtijd ben....is ook bang voor de teleurstelling....
goedemorgen, ja ben net nds een half uur wakker en mijn mannetje ligt nog zelfs op bed. heerlijk zo'n begin van de week. ik heb eigenlijk niet alle namen onthouden maar djaar wat ontzettend balen meid. het zag er eerst zo goed uit. ladyxochi: ook jammer voor jou. enwat een leuk filmpje daar moet je toch als moeder gelukkig van worden! alle andere die ongesteld zijn geworden een dikke knuffel en succes in de volende ronde. verder veel te veel negatieve testjes.... waar blijft het roze? aar bos van jou test wordt ik dan wel weer vrolijk! Alvast voorzichtig gefeli! volgens mij vroeg mamaria naar m'n tattoo?! Ja ik ben er idd mee bezig. hoop dat ik in januari snel weer een afspraak kan krijgen. Mag je ook niet verder als je borstvoeding geeft? *.* En vanaf wanneer (in je zwangerschap) mag je je eigenlijk niet meer laten tatoeëren? oh ja en vladi, kan je dan ook gelijk terecht voor je bloedtest?
Ik denk, maar ik weet niet zeker, dat vanaf het moment dat je een bloedband met je baby hebt. Week of 5/6 dus. En tja, ik las ergens dat het met BV dus ook niet mag. Maar dat weet ik niet zeker.
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 197 passagiers voor de roze mini! 17 Zwanger, 25 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell 7 december - LadyXochi - Aguamiga 9 december - Luukske 10 december - Angel83 - Kuckuk 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 30 december - Brenda2211 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:768m8kyz] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:768m8kyz] Vul je informatie in.[/*:m:768m8kyz] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:768m8kyz] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:768m8kyz] Ik geloof het nog steeds niet, ik heb gistermiddag EN vanochtend positief getest! Een licht streepje, want nog heel vroeg, morgen pas NOD, maar hij stond er echt, en die van vanochtend was duidelijker dan die van gisteren! Ik wilde nou toch zeker weten of al die kwaaltjes niet tussen m'n oren zaten: buikpijn, krampjes, lichte misselijkheid, HEEL kort lontje, en ze zaten dus niet tussen m'n oren, ons kleintje is onderweg! Groetjes Aguamiga
jeee het regent echt roze hier... toppie joh geniet evan.. (bij welke datum sta je sorry kijk er overheen denk ik)