N beetje wel he! Durf nog niet helemaal blij te zijn, in maart ging t mis bij mij, ik hoop dat t nu blijft zitten!
Tjee 3 zwangeren erbij! Aquamiga en ikkuh22 gefeliciteerd BOS Eindelijk! Gefeliciteerd ennuh dat streepje had ik ook vorige week donderdag check mijn album en vandaag heb ik er ook in gezet! Super gefeliciteerd meiden...... meiden die nog wachten spannend..... Meiden die op rood gaan bale zeg hopelijk wordt 2009 jullie jaar! groetjes ink.
Weer drie nieuwe ROZE erbij! JOEPIE!!! Gefeliciteeeeerd allemaal, nu gaat ie weer de goede kant op... liefs suuskebab
Ik kijk een paar dagen niet, en al heel veel zwangeren! You go girls, geniet ervan en hopelijk blijft het bij jullie allemaal zitten! En nu de rest nog
Hee wat zie ik, alweer 2 zwangeren erbij: joehoe! GEFLICITEERD ikke22 en aguamiga: jullie zoregn voor een mooi begin van de dag! Geniet ervan! Maar helaas ook al weer nieuwe rode meiden erbij . Helaas meiden, heel erg balen ik wens jullie heel veel geluk in de volgende ronde! Hier is t nog spannend. Had gister niet zo'n last van symptoompjes, maar ben nu de hele ochtend al erg misselijk, heb behoorlijk krampen en gevoelige tepels. Dus mn goede gevoel komt weer een beetje terug. Slechte nieuws is dat ik het zo dus noooooooit ga volhouden tot zat . Als ik me zo blijf voelen, doe'k misschien woensdag alvast een testje
beter wanneer kun je dan laten testen gelijk? en wanneer krijg je de uitslag dan. ben je gister denk mis gelopen op msn \ spriet de kruidvat testen staan bekend dat ze weinig hcg nodig hebben bos ja hoor ik zie een licht streepje alvast voorzichtig gefeliciteerd enne bos wel woensdag ff testen of hij dat goed posi is dat zei mijn pendel hƩ hahaha aguamiga en ikke22 gefeliciteerd ! meiden heerlijk al dat roze ik wil nog meer alle ongi dames veel succes in de volgende ronde[/b]
Woepiedoe, het regent roze! HArtelijk gefeliciteerd meiden! En ink, jaja, duidelijker kan bijna niet! wieehiee! *neemt haar zakdoen en toetert lustig verder...snif...stuurt mannetje naar apotheek voor neusspray en tabletjes*
Wowww dadelijk haalt het roze de rooie in! En de maand is pas net begonnen!De sint was lief dit jaar! Laat de kerstman ook maar eens lief zijn voor een hoop meide......
lente ik heb je pendel beantwoord hij stond in mijn ongewenste mail sorry trouwens wel grappig we hebben dezelfde achternaam
Dat gaat goed! Waar moet ik mn verlanglijstje van de kerstman naar toe sturen voor ook een posi test? :-D Wij gaan lekker aan de klus deze week en zaterdag vertrekken we voor een weekje skien dus heb voldoende afleiding de eerste week * gaat nu snel weer aan het werk voordat ik dadelijk geen werk meer heb* x-je
@vladi! Als je een bloedonderzoek hebt gehad is de uitslag er binnen een uur! Maar als je een grappige arts hebt kan het zijn dat die zegt bel maar in de middag
@Bos.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH 2 STREPEN.... GEFELICITEERD @IKKUH EN A......(hoe schrijf ik dat ook al weer? ) OOK SUPER MOOI ROZE! Gaat goed dames.....
@VLADI.... gewoon ff arts bellen idd.. of ze de uitslag al hebben.. dan hoor je vanzelf meer.... Oh wat spannend zeg....
meiden ik wil dat jullie me snel achter na komen hoor want ga die enthousaisme (bruisje bedankt ) wel missen anders hoor...