Ik ben weer helemaal relaxed enzo van mijn dagje sauna gisteren. Dat doet een mens echt goed. Heb al weer veel gemist zag ik.
Gurl: hou ons op de hoogte he! Sweepy: kan ik geloven dat je dat goed heeft gedaan, kan je er weer een paar weekjes tegen! Kga even een muziekje opzetten in onze mini: 6. On the road again - ?
Was echt super lieselke. En als ik zwanger ben mag ik 3 maanden niet. (er vanuit gaande dat dat snel gebeurd) En nu met de optimel actie is het erg leuk, en goedkoop.
Hallo allemaal! Ik moet nog even de calculator raadplegen voor mijn NOD, maar kom wel vast lekker in de mini zitten. Dacht even aan deze: Maar ziet een spannende ouderwetse superschattige kleine auto staan......en ach, als ie maar veel roze meiden mag brengen is alle vervoer goed! Dus....ik kom gezellig hier kletsen, met een klein oogje op de novemberdames houdend....
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell & love child & miranda28 6: Lonny & Debbedebs & Isla 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes & spriet 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte 13: 14: 15:luukske 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 12 december - Jutte 59 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2naqa7q8] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2naqa7q8] Vul je informatie in.[/*:m:2naqa7q8] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2naqa7q8] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2naqa7q8]
Hoi allemaal, Heb net een ovutest gedaan en er kwam een heel licht streepje.In de gebruisaanwijzing staat dat het negatief is. Morgen maar weer een test doen,het zal dan op mijn werk moeten. Groetjes....
Ja Jutte je zit bij ons welkom en ook ik klets nog lekker bij de nov meiden mee wil toch echt weten wie er allemaal op roze mag.
hoi hoi meiden ik kwam even kijken hoe het hier gaat. Verder zal ik hier op dit moment niet zo vaak meer kunnen posten. Want er zijn wat dingen prive wat even opgelost moet worden. En dat kan even duren. Dus hopelijk tot gauw! knuffss
je streepje moet inderdaad wat duidelijker zijn, je hebt namelijk altijd wel een kleine hoeveelheid Lh in je urine zitten.
Dit is helaas ook niet mij sterkste punt! Normaal gesproken heb ik mn ei pas rond dag 22 - 26... Hoop dat ie nu met de Clomid eerder zal springen! Hoef ik ook niet zolang te wachten
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & Loel & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 6: Lonny & Debbedebs & Isla 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes & spriet 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte 13: 14: 15:luukske 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 12 december - Jutte 60 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Miskraam Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:lf1rih4o] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:lf1rih4o] Vul je informatie in.[/*:m:lf1rih4o] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:lf1rih4o] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:lf1rih4o]
Heb mezelf bij 5 december gezet; pakjesavond! Hopelijk komt er geen duveltje-uit-een-doosje, die avond
Hi allemaal, Hier kan ik het gelukkig nog allemaal gemakkelijk bijhouden Komt natuurlijk omdat veel dec meiden stiekum nog in nov meelezen en -schrijven. (incl. moi :-D) Er gebeurt hier natuurljk ook weinig, niets spannends. logisch want we zitten natuurlijk allemaal nog een beetje in het begin toch? Nou ik ga aan de strijk, denk ik.
Hoi Jutte, welkom hier ook! Had je al eens gezien op novemberforum, maar je bent even welkom hier, alleen mag hier niemand naar het januariforum gaan! Lonny: hoop dat alles snel opgelost geraakt en dat we je snel terug zien! Ik moet normaal volgende week dinsdag ovuleren, maar gaan vanaf vandaag toch terug aan het klussen hoor. Voel me al veel beter (ben beetje grieperig geweest) dan vorige weken, dus we hopen op een klein wondertje deze maand!
Was net ff gaan piepen in november en daar hadden ze het over 'kwekkeboomkroketten' ? Kan iemand me eens vertellen wat dat is want daar heb ik nog nooooooooooit van gehoord! Mss typisch Nederlands, maar men kop eraf als dat hier ook bestaat! Wel hilarische benaming moet ik zeggen!
Dank je wel, hier bij ons noemt dat gewoon een vleeskroket :-D Hmmmm *heeft spijt dat haar kippita met champignons al bijna klaar is...*