T gaat goedddd... Bos gefeliciteerd meid, geniet ervan het is je gegund! Ook ikkuh en Ag...Van harte meiden, mooie afsluiting van 2008!
Nou hier ook wat roze maar het verkeerde roze, roze bij het afvegen namelijk. Denk dat ik maar naar Januari verhuis dan.
Zal zo mn nieuwe NOD eesn gaan berekenen. Als vandaag mijn NOD was en mijn vorige cyclus 29 dagen. Is deze cyclus dan 30 dagen geweest? (1 dag overtijd dus).
Ny, nog steeds niet meid? jeeee Mamaria: denk je dat ms gaan doorkomen? Zou wel leuk zijn moest je hier nog even blijven hangen... Zoals bos mooi zegt, iedereen is hier echt zalig enthousiast altijd (daarom heb ik ook een beetje vals gespeeld en een dagje 'gestolen' zodat men nod toch nog net in deze maand valt... *shame*)
maar daar zijn we alleen maar blij om lieselke! ik moet wel lachen: we zijn net aan het schoonmaken en mijn man heeft een cd opgezet. hij heeft hem net nieuw va een band die hij heel leuk vind maar het is gewoon kerstmuziek in een nieuw jasje ^^ Daar houdt hij eigenlijk niet van en ik wel. zometeen eindelijk kerstversiering kopen!
Had ik 2 dagen geleden ook, had eigenlijk verwacht ongi te worden, maar nog niks. Wel het gevoel alsof het ieder moment kan losbarsten
Wie weet trouwens hoe het komt dat soms mijn pagina erg groot is en ik dus maar de helft zie en moet bijschuiven met die balkjes?
*Kerst komt eraan en zet maar weer eens WHAM op* Ik heb dan wel geen tijd om mee te kletsen (vanavond een tentamen), maar kan me toch niet beheersen.... gezellig!
Hoop dat je dan een vette posi test hebt. suuz Bij jou is het ook weer spannend hoe voel je je verder meis? vladi weet je al wat ben toch zo nieuwschierig
geen idee..had ik laatst ook ineens maar dat was maar 1 pagina...en bij de volgende was het weer normaal en heb het daarna niet meer gehad..mischien komt het omdat ze dan bezig zijn met de pagina ofzo? zeg ook maar wat hoor... mag ik hier nog wel blijven kletsen eigenlijk nu ik zwanger ben...als jullie dat namelijk vervelend vinden moet je het zeggen he...dan ben ik weg...
Tja is zeker spannend. 2 Dagen geleden zag ik echt wat roze, maar nog geen bloed nu. Dus dat is wel raar. Heb ook echt het gevoel ongesteld te gaan worden. Heb geen pijnlijke (.)(.), niet misselijk. Dus kan weinig doen dan wachten...Ga ook nog niet testen, word ws toch teleurgesteld. Maaarrre zit jij stiekem vanaf je werk op zp? En ben ook wel benieuwd naar vladimera...
@ Bos, van harte meid! Het mocht nu wel na al die maanden... Enne, je bent zeker nog van harte welkom hier!
@Mcellie... *Zwaai zwaai* Kan Hoogvliet bina zien liggen hier vandaan! Leuk... K woon aan de overkant in de Hoeksche Waard!