Je bent van harte welkom bos. we kunnen wel wat roze gedachtes en hcg gebruiken. tenminste ik wel! dus blijf lekker mee kletsen!
suuz: spannend voor jou, ziet er goed uit die boom....ga ook maar ff mijn kerstspullen van de zolder halen.... misschien nog ff een boom kopen vanmiddag...
@Elizabethje: heeeeel veel suc6 en suc7 met je tentamen vanavond! @bos: nie hoor, niet weggaan, veel te gezellig met jou erbij! Zo, al mijn herhalingsoefeningen en examens klaar, spaghettisaus ook klaar, neusje terug open en pilletje genomen om mijn hoofd open te maken en ga nu effe uurtje op de zetel liggen, anders hou ik het vanavond nooit tot half 10 vol op men werk!
Waag het niet om weg te gaan hoor lekker blijven kletsen hier. suuz wat afschuwelijk dat wachten he vind het echt een ramp het is alleen maar wachten eerst op ei dan dan weer op je nod bah *** ssssst niet doorvertellen maar zit op werk op zp ja ssssst****
je weet wat mijn pendel zegt over de test Hoop dat je vanmiddag meer duidelijkheid hebt over de bloed test
maar als jou pendel klopt zal deze neg zijn en zal ik 15 dec posi testen wil je vanavond als je thuis bent nog eens voor me willen kijken [-o< pleas
Owh. vladi wat spannend toch.....hope so hope so..duim duim..... BOS.. ga jij je mond s spoelen zeg....TUURLIJK MAG/MOET je HIER blijven.. veeeels te gezellgi en zo zien wij maar weer s waar we het toch allemaal voor doen..hihiihihiihihi....ben zoooooooooooo blij voor je/jullie! hier BUIKPIJN! snap er geen reet van... echt AUW en vervelend.. in mijn liezen en achterschaambot.. iets hoger ook.. gewoon zeurderige pijn/krampen.. kan er niks mee....
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie & Ikkuh22 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Giegel & Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 197 passagiers voor de roze mini! 19 Zwanger, 25 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell 7 december - LadyXochi - Aguamiga 9 december - Luukske 10 december - Angel83 - Kuckuk 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 30 december - Brenda2211 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:8h54ve6z] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:8h54ve6z] Vul je informatie in.[/*:m:8h54ve6z] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:8h54ve6z] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:8h54ve6z] @Ny81: heb je op groen gezet meid.
pendel zegt niks over een bloedtest alleen over een gewone zwangerschapstest. gaat niet lukken om vanavond voor je te pendelen zit nog tot half 5 hier op kantoor en daarna moet ik nog gaan knippen en vervolgens gelijk een wedstrijd darten dus ben pas rond 11 á 12 uur vanavond weer thuis dan duik ik gelijk me bedje in om te slapen en morgen weer zo'n drukke dag te hebben bah
Ben net terug van de dierenarts, onze pup moest zijn laatste prikje en is helemaal gezond verklaart en heeft genoten van alle aandacht en snoepjes in de praktijk Mijn tempkaartje en ovutesten nog steeds stabiel hierzo
Dames, ik mag op rood. Gisteravond doorgebroken. Ik baal wel, eerste ronde dat we echt geklust hebben op tijd. Aan de andere kant is mijn cyclus nu wel weer een keer 28. Ben niet zo handig, wil iemand de lijst even aanpassen?