Gadverdamme meid, pffffff nog langer wachten, we blijven meeduimen hoor voor morgen, zit vroeg achter de PC dus Hopelijk slaap je wel goed vannacht hoor...
jammer vladi moeten we maar door duimen ik ga er nu vandoor moet weer verder met werken alleen dan knippen dus spreek jullie morgen weer fijne avond allemaal
Oké bedankt, Nou dan ga ik er maar vanuit dat dit mijn nieuwe banner is. Dit is mijn eerste ronde na de pil dus ik had nog niet verwacht al een eisprong te hebben deze cyclus.
Aaaaah Vladi, balen zeg! Ik kom morgenmiddag weer online en ik duim continu mee voor je hoor! Ga nu eten, omkleden en dan werken. Tot straks meiden!
Oh wat kletsen jullie hier veel! Ben het hele weekend niet online geweest en loop nu dus ongeveer 70 pagina's achter! Sorry meiden maar dat krijg ik echt niet bijgelezen Alle nieuwe zwangeren: SUPER GEFELI! Gaat goed met het roze deze maand Alle dames die op rood moesten Balen... Succes in de volgende ronde Iedereen die vol spanning moet wachten succes! Liefs Milo
stomme vraag ikku22 maar wat is ietsju pietsje bruineverlies ik heb het vandaag ook heeel klein beetje maar durf niet te testen. dus hoeveel was het bij jouw en was het maar 1 dag?
ik heb net een zw test gedaan heel vaag 2e streepje een vriendin van me zag hem ook kan hem niet op de foto krijgen maar probeer het toch even
hallo dames, wat leuk zeg veel zwangeren nu al.gefeliciteerd allemaal.helaas mag ik op ROOD gezet worden. wie o wie wil het even voor me doen?ik krijg het niet echt goed voor mekaar en ben bang dat ik de lijst verknoei.dank je wel alvast. groetjes vlindertje85
@Wondertje Meid jij bent de reden waarom we soms van die breede pagina's krijgen Je moet even die URL code weghalen dan is het weer goed
nou die ovu is wel heeeeeel duidelijk ik denk gewoon zwanger hoor! jeetje ik kan me voorstellendat je onzeker bent maar die ovu geeft toch wel hoop dacht ik zo
vlademira: een streep is een streep (ik zie hem niet sorry) maar als jij hem ziet is het goed toch.....