NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, je NOD is de eerste dag van je verwachte menstruatie. Ik zou bijvoorbeeld ergens rond 18 december ongesteld moeten worden, dat is dan mijn NOD (Niet Ongesteldheids Dag) en mag ik gaan testen :)

2. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

haha we gingen lekker tegelijk

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hoi allemaal,

ik ben hier nieuw op het forum. ik zal me even voorstellen. ik ben linda en ik ben 23 en sinds september zijn mijn man en ik bezig om zwanger te worden. ik zit nu in mijn 4de ronde en mijn nod zal ergens rond de 22ste zijn. en ik hoop net als iedereen dat we niet meer zo lang hoeven te wachten op een possitieve test. [-o<

groetjes linda :)

4. Welkom ladytijger!

Ik zie ook wel erg veel rood op de lijst, morgen weer roze?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry hoor maar kan echt niet al die pagina's bijlezen...jullie kletsen ZO veel....

zag wel minstends 1 nieuwe: welkom

was eigenlijk benieuwd of vlademira nog wat van zich heeft laten horen....
    kon uit de lijst niks opmaken...

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze hoort donderdag pas de uitslag

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ ladytijger Welkom! :D

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    ...zo heb net hapje gegeten
    t gaat vandaag inderdaad ineens veel te hard met dat rood. De sint zal toch niet al ons geluk met hem mee hebben genomen :(
    @Ladytijger: Welkom!
    @Lente: Gefeliciteerd, dat is ook goed nieuws (ander goed nieuws dan we hier gewend zijn natuurlijk ;) , maar ook goed nieuws)! Is altijd een gedoe he met vergunningen regelen, pffff.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jeetje, wat wordt er veel gekletst hier :confused: :)
    Zal zo even een beetje proberen bij te lezen.
    Ik heb vanmiddag toch maar even de stoute schoenen aangetrokken, en een test gedaan. Ik ben gewoon zó nieuwsgierig. Ik dacht 'ik lees zo vaak dat iemand posi test voor de NOD, dus ik kan het ook wel eens proberen'.
    Test was negatief, maar dat is ook niet zo heel gek natuurlijk :)
    Nog geen man overboord, zal gewoon wat meer geduld moeten hebben voordat ik zekerheid heb.

Het is eigenlijk voor het eerst dat ik het zo mega spannend vind. De 14e lijkt nog wel een eeuwigheid ver weg. Ik denk dat ik nu ook wel een beetje meer begrijp hoe moeilijk en slopend dit moet zijn voor de andere meiden die al ik weet niet hoe lang zwanger proberen te worden. Het wordt elke dag spannender...

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ze kunnen volgens mij inderdaad een beetje lijken op ongisymptomen, krampjes, pijnlijke boobs, etc. Wanneer ze beginnen scheelt heel erg van persoon tot persoon en zw tot zw. Kan al gelijk na de innesteling zijn, maar bij sommige is t pas na een paar weken. Check anders even verder op deze site. Zag hier ergens een heel forum over symptomen!

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Minyaweth: T is soms zooo moeilijk om dat testen te laten he :( . Heb de vorige rondes ook steeds te vroeg getest, was toch altijd weer een teleurstelling. Aan t begin van deze ronde was ik vastberaden dat nu niet te doen, maar de testkriebels komen nu weer opzetten :rolleyes: Probeer het toch nog even vol te houden. Wens je veel succes en hoop dat je snel een posi test in handen hebt!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh bah

Ben net paar dagen van mijn ongi af heb nu weer ongi krampjes en slijm verlies pfff tis veeeel te vroeg voor me ei :rolleyes:

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Heeeel herkenbaar.....
    Heb nu geen testen in huis, maar zou er maar al te graag een halen!
    Zoooo moeilijk :oops:

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    haha, gelukkig zijn de winkels nu iig even dicht ;) . Ik heb er nog 3 liggen van de vorige ronde: 1 super gevoelige en 2 cb digi, maar heb ze met opzet zo ver mogelijk van mn bed verstopt, zodat ik s ochtends niet in de verleiding komt, hihi. T wordt wel elke dag weer iets moeilijker...

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het is echt verschrikkelijk! Normaal ben ik helemaal niet zo para, maar ik voel gewoon dat er iets anders is in mijn lichaam :( Kan natuurlijk ook goed zijn dat mijn lichaam mij voor de gek houdt, maar het voelt gewoon zo anders deze keer. Ben nog niet gelijk uit het veld geslagen gelukkig, en wacht (denk ik :)) maar netjes af tot zondag...

@Helma: hopelijk is je cyclus niet van slag?

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    :(: :(: :(: Ikke niet begrijpen :(: :(:

Of eigenlijk hoe bedoel je dat?

17. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    ik ben ook alweer bezweken met testen. natuurlijk negatief (moet nog 6 dagen wachten tenslotte) En nu ben ik er bijna nog depri van ook omdat ik er van overtuigd ben dat ik dus ongi ga worden. tot overmaat van ramp ook nog eens gehoord van vrienden dat ze zwanger zijn. Ben heel blij voor ze hoor, maar ik wil ook zo graag!

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Minyaweth: Ik weet precies wat je bedoelt. Een paar dagen geleden had ik zoveel en zulke sterke symptomen, dat ik echt dacht het MOET deze ronde wel raak zijn. Ik weet bijna zeker dat alles tot dan in ieder geval is/was gelukt. Helaas voel ik nu alleen bijna niets meer :( , dus vrees dat het weer een teleurstelling gaat worden.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh chips dat duurt nog lang....heeft ze zelf nog een test gedaan vandaag? omdat hij gister heel vaag was....

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Owh bah!

Herken het helemaal, voelde vorige week van alles en nu niets meer!

Nu is het alleen nog zo dat ik niet meer op mijn buik kan slapen en alleen mijn (.)(.) nog gevoelig zijn!
    Daarintegen vond mijn beste vriend wel dat ik een grotere buik had :oops:

Deel Deze Pagina