Zo dan onze mini is al aardig gevuld. Maar ik vind hem nu wel vol genoeg. Alle meiden uit het novembertopic moeten maar daar blijven en lekker roze verder gaan. Hier zijn de duivels eindelijk de deur uit en kunnen we weer oefenen Nu maar wachten op het ei en dan weer wachten tot de sint zijn verjaardag viert. Hopelijk heeft hij ook een leuke surprise voor ons.
@ Mare: een ontsteking is gewoon een overgevoeligheid, een infectie is een virus, da's het verschil. Een infectie wordt bestreden met antibiotica en een ontsteking met inflammatoires. Zolang het een virale en geen bacteriële ontsteking is, is het echt niet erg (bacterie ook niet hoor, kan genezen worden, duurt alleen wat langer) Zo, ben net thuis van werken, heb ff baalavondje, is hopelijk morgen beter... Zie wel dat ons tuuteke aardig gevuld raakt, het is goed nu zo Zoals gezegd, de novembermeiden mogen allemaal zwanger worden, zodat wij nog een gezellige maand hebben en een even groot wonder mogen meemaken zoals al zovelen in november! Ik gun het iedereen van harte (en mezelf natuurlijk ook, duh)
Hoi Annietje! Las net dat je je nog niet echt thuis voelt hier (snap dat wel hoor, had dat ook in het begin), dus zeg maar hoe we het je hier zo aangenaam mogelijk kunnen maken! Ik ben net uit de duiveltjes, dus al iets meer te genieten...
Een ontsteking is een reactie van het lichaam op beschadiging van een weefsel of prikkels van buitenaf zoals bacteriën, schimmels, virussen, chemische stoffen, radioactieve straling, UV straling dus niet zomaar een "overgevoeligheid" Een ontsteking wordt vaak veroorzaakt door een infectie. en de veroorzaker van een infectie is vaak een virus
Morgen dames! Raar of zelden dat je iemand hoort juichen over 'slijm' :-D Echt iets wat je hier alleen tegenkomt, moet er wel ff mee lachen! Ben vandaag in niet zo'n actieve bui, beetje slecht geslapen... Moet vanavond pas werken (dan aan de klus, jeeeuij!), dus hoop dat ik zonder slecht humeur de dag doorgeraak! Hoe is het met de rest? Ca va allemaal? PS: Ga morgen zien voor die kwekkeboomkroketten
Passagierslijst NOD december 2008 [*] 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl 6: Lonny & Debbedebs & Isla 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 11: Natjes & spriet 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte 13: 14: 15: Luukske 16: 17: Sanneke & Joyce84 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 12 december - Jutte 64 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1cbqaznk] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1cbqaznk] Vul je informatie in.[/*:m:1cbqaznk] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1cbqaznk] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1cbqaznk] *************************** Heb je op de lijst gezet, Joyce! Heb mk even veranderd in 'vlindertjes', zoals ze in november gedaan hebben, maar asjeblieft niemand in deze kleur he!
hihi moest wel even lachen (sorry heb el fantasie en hou van comics) maar als het nou radioactieve straling was heb ik misschien nu wel hulk eieren en daarom vlucht het sperma ofzo. Oh ik vrees dat niemand mij hier kan volgen. Ik heb alweer twee nachten achter elkaar niet geslapen en vrees dat dez dag helemaal niets wordt. Ik moet dus om drie naar de ha en vind dat enorm spannend. zij gaan altijd zo met mij om van: stel je niet aan , het is niets enz. maar zo voel ik mij niet.
goedemorgen allemaal! wat is er veel gekwekt ik heb gisteren een lange en best wel zware dag gehad maar dat vertel ik later wel...... ik vind het bij mij nu heel gek ik was afgelopen vrijdag ongi geworden eigenlijk 2/3 dagen te vroeg dus voor mijn nod zeg maar en de ongi was zondag alweer bijna weg en het was ook niet echt veel zeg maar..... nou doe ik ook tempen en dacht gistermorgen ineens laat ik mijn temp eens opmeten en die was toen 36.7 huh gek dacht ik toen en ik ben nu wat grieperig en moe veel plassen en ik heb voordat ik met de nieuwe clomid moest beginnen zondag een zwangerschapstest gedaan en deze was toch echt negatief! en vanmorgen weer een temp van 36.72 dat is voor mij eigenlijk te hoog heb normaal een basistemp tussen de 36.5 en 36.6 ik wacht het nog maar ff af morgen weer eens ff tempen het lijkt mij toch dat als je ongi bent dat je temp dan ook altijd wel zakt en zeker na zeven dagen! wat een gedoe allemaal sorry meiden................. liefs miranda
Nou dames ik zeg scheuren maar in deze mooie mini! En dat bij iedereen het volgende testmoment maar snel inzicht mag komen. Trouwens wel een mooie periode om zwanger te worden want ik vind die aanloop naar de kerst altijd al zo'n gevoelige emo periode haha! Iedereen succes op de weg...
ja, haha ik zal het ze vertellen. Bloemetjes daar hou ik wel van dus mijn eitjes ook wel denk ik. Gelukkig begreep je mij wel, was al bang dat iedereen me raar ging vinden
Nee joh, tuurlijk niet! Mijn ventje moet soms ook keihard lachen als ik een fanta-momentje heb en ik denk dan ook soms van: jeeeezus, waar ben ik mee bezig, maar het is sterker dan mezelf :-D
hoi dames, nou heb gisteren een berichtje geplaatst, en dacht ff kijken wat er nu stond ...nou moet dus 5 pagina's lezen ..... succes aan iedereen [-o<
hier een snel berichtje van mij. bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Heel veel succes allemaal! knuffss
Hoihoi Lonny: fijn dat je nog even komt langsgewipt! Ga deze week nog eens een kaarsje branden (niet dat ik gelovig ben hoor, maar het doet soms goed...) en ik steek er speciaal voor iedereen hier eentje extra aan! Ja, het begint hier te vlotten met het getetter, vindet gezellig. Alleen terug buikpijn aant krijgen, is ma niks! jergh!
Ik mag me helaas hier komen melden. Had er in nov alle vertouwen in, maar het was ons niet gegund. Dus vandaag een vreselijke baaldag... Wie zou mij op de lijst erbij willen zetten? Mijn nieuwe nod is 11 december...