No thanx, moet er hier zelf ook nog 2 doen plus de badkamer. Heb net met pijn en moeite de vaatwasser in en uitgeruimd. (hoezo lui)
Meggytje: ((((knuf))))) Annetje: Nega test nu, mss toch nog posi binnenkort? Of voel je mss dan ms door gaan komen? Ik ben zeer trots op mezelf, soep gegeten, vragen bijna allemaal opgesteld en haartjes al geföhnd! *blinkblink* haha, nee, even lui hier hoor, soepje heeft wel goed gedaan,beetje meer energie nu
Ik heb echt nog bijna niets uitgevoerd hier. ik heb één van m'n ratjes even in bad gedaan omdat ze zich zelf niet meer goed schoon kan houden, heb gelijk even de kooi bijgehouden en ongeveer één zin geschreven op de pc hoewel ik echt hard me best zou moeten doen. nu heb ik ineens weer hele erge steken in mijn buik. pijn ben ik inmiddels wel gewend maar soms dan wordt het nog erger zoals nu. ik ben het zo zat!
nou ik ben klaar Wordt beetje kriegel van mezelf haha Vanmorge was ik bij een client aan het schoon maken laat ik tijdens de wc schoonmaken dat geurding wat aan de rand van wc vast zit in de pot vallen en spoelde door (kon um nog net weg pakken haha En nu precies hetzelfde hiero haha
ik heb nergens zin in... buik doet pijn... die zeurderige krampen blijven.. ik snap er niets meer van....weet dat ik alleen maar kan wachten en wachten en wachten..bah.... waarom doe ik mezelf dit toch aan zeg.... *geeft zich een schop en gaat wat doen*
Ja het is wat het dat poetsen, ik vind het ook zo zonde van mijn tijd...Maar als het eenmaal gedaan heb ik altijd wel een lekker gevoel. Mijn kleine meid helpt me altijd op haar manier, gaat altijd met haar doekje over alles heen, ook over hetgeen wat ik net gedaan heb, en dan zit alles weer onder de strepen/vingertjes...
Ow ubercute zeg, ook al zit alles dan weer onder de strepen/vingertjes. Ik ga zo toch echt maar eens even aan de slag denk ik, want dat goede gevoel klopt wel idd. *zet de poetsmuts op*
Passagierslijst NOD December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance 26: Chantallie24 & Moor & Giegel 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 206 passagiers voor de roze mini! 19 Zwanger, 42 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes TESTMARATHON 67 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 30 december - Brenda2211 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:3o4z5yer] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3o4z5yer] Vul je informatie in.[/*:m:3o4z5yer] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3o4z5yer] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:3o4z5yer] @Annetje22 is veranderd meid
@knippy, balen van desert zeg, had het voor haar gehoopt! Vreemd zeg, ik heb het zelf niet meegemaakt, dus weet het ook niet. Misschien nog laatste restje ongi? Al lijkt me dat stug...Geen blaasonsteking?
Die muts staat je goed Daan! *Daan heeft straks ook zo'n ubercute kindje dat haar helpt te poetsen, met minimuts*
oeh ja, wat een mooi vooruitzicht.........*smelt* Volgend jaar rond deze tijd heb als het goed is zo'n mooi hummeltje van 4 maanden. Dat is gek zeg..
ja ik baal ook vreselijk voor haar. Ik heb geen id heb nog nooit blaasontstekking gehad ik kijk het even aan misschien is het zo over (hoop hetwel)
heb ik nog nooit gehad dus weet ook de symptomen niet Ik kijk het even aan en anders ga ik naar de HA thanks voor de reacties