@Daan.. hoe is het uitzicht daarboven...? op die enorme ROZE WOLK waar je op zit? whahahahah... Ik wil ook zo'n mooi uitzicht!
Ik zat idd ook aan blaasontsteking te denken. als het zo is dan moet je er niet te lang mee blijven lopen hè! balen voor desert en dan in het oh zo romantische disneyland echt jammer.
nou ja de bekende symptomen zijn veel plassen pijn bij plassen (bloed in urine) en pijn in de onderbuik sterkte iig
Hoef niet veel te plassen en ook geen pijn bij plassen Maar wel buikpijn en roze bij afvegen en in de urine heellicht Ik kijk vandaag even aan en kan anders altijd morgen nog even HA bellen
mare ik zie nu pas dat jij dat bent nieuwe avatar leuk alleen had je niet herkend sorry wel leuk hoor
Haha................nou ik moet je teleurstellen hoor. Die roze wolk moet denk ik nog komen. Wrom ben ik toch altijd zo nuchter hihi.
Toen veranderde mijn wolk van roze naar donkerpaars...pfff wat vond ik alles zwaar zeg....whahahahaha...
maar geeft niks hoor.. doe t met liefde nog een keer.. en dan mag die wolk van mijn part de hele tijd op donderen staan.. als ie er maar is...whahahaha
Hihi, mijn roze wolk komt lekker nog. Eerst maar eens even naar de 12 weken toe. Maar genieten doe ik wel hoor
Ha ik denk dat het de eerste weken voor mij niet uit gaat maken. ik ben nu al de hele dag et valgen misselijk, he steken in mijn buik en heb hoofdpijn. behalve zere borsten kan er amper nog wat bijkomen.
even afkloppen op onbewerkt hout, maar ik ga tot nu toe vrij klachtloos door het leven. Maar goed, wat niet is kan nog komen en ik hou er wel rekening mee.
mssn zwanger van een jongetje? Mijn schoonzus en ik waren tegelijk zwanger ik was erg ziek en kreeg een meid zij was beetje misselijk en kreeg een jongen Bij ons klopte het wat ze zeggen dat je van een meid ziek wordt