NOD Lijst December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Twinkle & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66 30: Maia & Loe & Loveable123 & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 208 passagiers voor de roze mini! 19 Zwanger, 43 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 30 december - Brenda2211 - Erwtje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2pb7s815] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2pb7s815] Vul je informatie in.[/*:m:2pb7s815] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2pb7s815] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:2pb7s815]
hier nog niet ongi dus dat is goed. Wel wat krampjes en steekjes in mijn buik rond mijn eierstokken. Maar zal toch wel weer moeten afwachten en alvast testen durf ik niet.
hallo nou testen is al niet meer nodig ik ben ongesteld bah! Een voordeel is dat ik nu op een cyclus van 29 dagen zit en niet meer steeds van 31-35 hoop dat dit een teken is dat de pil uit mijn lijf is... op naar een gewone en vructbare cyclus. Ach het is wel zo gezellig klussen bij de kerstverlichting... lekker zoet en romantische tijd wie weet heeft het dan effect. iedereen succes met testen.. blaasontstekingen en zwangerzijn! doegg
Tjeetje zeg, gisterenmiddag voor het laatst geweest en nu al weer 20 pagina's er bij. Wat een boel rood er bij zeg. Balen voor jullie allemaal. Een dikke((((knuff)))) van mij voor jullie. Hoop dat jullie allemaal snel roze mogen worden. @Lente1973; wat leuk dat je een praktijk in de tuin mag bouwen. Ideaal je praktijk zo dicht aan huis met een kleine. @annie1979; jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh eindelijk ECHT duidelijk. Gefeliciteerd @vladi; wat een leuke foto's van je zoon Ik ga even snel eten. Kom straks nog wel ff spieken
Heey Heey, Ik had beloofd even wat fototjes van mijn test te plaatsen maar heb geen idee hoe het moet.. kan iemand mij daar bij helpen..?
thanks ,klinkt misschien raar om te horen maar dit berichtje doet me echt goed. De buikpijn is ook alweer behoorlijk gaan liggen dus dat scheelt ook weer
poeh, ik heb net zoveel gegeten, het lijkt wel alsof ik zwanger ben. mijn buik dan heb nu even echt geen zin meer om te bewegen
Knippy, misschien wil je dit niet horen, maar ik schrijf het toch even. Ik ben goed bekend met blaasontsteking. heb het regelmatig en elke keer voelt het weer anders. De meest bekende symptomen zijn bij mij: *drukkend gevoel in de onderbuik *plasgevoel, maar weinig plassen, maar dan wel weer dat drukgevoel *bloed bij het plassen *branderig gevoel bij het plassen En dat allemaal niet in 1x, maar ook afzonderlijk. En toen ik een keer geen lasten had, maar toch weinig plassen en veel druk, bleek ik een urineweginfectie te hebben. Pas op hoor, voor de zekerheid toch maar even laten testen. Je kan ook een nierbekkenontsteking krijgen en dan ben je veel verder van huis. Veel drinken is zowieso goed. Ook al doet het pijn (dat is bij jou nog niet het geval begreep ik)
tnx! ik sluit me er zeker bij aan... augustus mama,s here i come! Alle andere lieve mensjes, zet m op ik denk aan jullie en strooi heel veel hcgtjes naar jullie allemaal. Liefs Diana
Hoi meiden, Ik heb morgen mijn NOD en ben helemaal zenuwachtig want voel me beetje anders dan vorige maanden. Had deze keer geen vreetbuien haha en me borsten doen nog steeds pijn. Voel me echt niet zo super, dus ben zwanger of wordt ziekjes...:S Ik heb nog veel ovulatietesten en nog maar 1 zwangerschapstest. Nou lees ik wel eens dat meiden een ovulatietest doen? Maar werkt dat dan ook? kus
Hey annie, wat spannend! ik zou die ovutest gewoon laten daar heb je niets aan. hij zou positief kunnen zijn en dat zou kunnen betekenen dat je zwanger bent maar het kan ook net zo goed dat ie posi is maar je niet zwanger bent. dus nog een nachtje slapen en lekker een zwangerschapstest doen!
*breekt in vanuit school* Hehe, mensen klagen dat het te moeilijk is! *breekt weer uit, volgende examen uitdelen!*
owjee daan ik was net zo blij met het vorige berichtje gelukkig is de buikpijn erg afgezakt en ik hoef niet vaak te plassen vandaag 3 keer geweest vind ik wel mee vallen van de 3 keer heb ik 2 keer een klein beetje roze gehad ook niet echt bloed dus ik hoop dat het mee valt maar hou het in de gaten. als ik het niet vertrouw ga ik echt naar de dokter beloofd. in elk geval wel bedankt voor de info
Hallo dames, Vanmiddag weer een zwangerschapstestje er tegen aan gegooid, maar helaas, weer negatief! pfff, nu maar weer afwachten! As. zondag de planning voor de volgende test.......... & Mare, herkende je niet! Wel leuk, Kitty
Hoi Knippy, stel dat het blaasontsteking is (ik hoop voor je dat het wat anders is ) dan helpt het ook om heel veel vitamine C te slikken, ik neem dan weleens 2 of 3 grote pillen van 1000 mg. Of cranberry tabletten, maar als je dit niet hebt: heel veel drinken is altijd goed. Dat bloed kan ook uit je urineblaas komen he?! Maar nogmaals hopelijk is het dat niet! Verder ben ik weer weg, we slaan een ronde over, dus in januari kan ik weer meekletsen