drew gefeliciteerd *** vangt nog snel een klein beetje HCG zag nog net iets vliegen gelukkig thanks bos**** mare ik heb kauwvitamines van davitamon daar mag je 1 tot 3 tabletten per dag hoop dat dat voldoende is. en wat een rotstreekt van je vriend zeg puzzcat me eisprong is het niet mijn ovu test van vandaag was niks op te zien dus die moet nog komen. denk zelf ook niet dat het blaasontstekking is maar je weet maar nooit ik kijk het gewoon ff aan. pupke Graag gedaan hoor en ik zie je liever hier in nod dec op roze hoor. twinkle zo leren we nog eens wat ik had ook gehoort dat je het overtollige uit plast maar wat je dus zegt klopt die bacetrieen vinden dat natuurlijk niet fijn. mare volgens mij krijg je vanzelf en ms maar hoe lang dat duurt weet ik niet ik ben 1 van de gelukkige waar mijn ms gewoon rond de 28 dagen loopt
dat is een goeie vraag, je zou zeggen op een gegeven moment wel. vervelend voor je dat het zo lang duurt, hou de moed erin he?
Ja de meeste tijd gaat het wel. alleen heb je soms van die momentjes waar je het even helemaal zat bent. zoals nu: heb echt knallende koppijn, steken in mijn buik, ben kotsmisselijk ik zie eruit als een puber mt al die puistjes en dan dat nog en dat lijkt het weer alsof iedereen zwanger is (ook al is da t niet zo) en dan baal ik gewoon. dit had ik gewoon niet verwacht! dus straks gaat het wel weer :-s
Kom hier ook weer even spieken.... Ziet er al erg roze uit Alle zwangere meiden: Van harte gefeliciteerd!
Waarschijnlijk als advies voor gezonde mensen, ik heb vaker meer vit C genomen als ik een blaasontsteking heb of als ik verkouden ben en het werkt prima!
Hee toch nog een zwangere vandaag! Drew gefeliciteerd meid! je zet toch weer wat roze op onze rode lijst Helaas ook al weer 2 meiden ongi: Balen meiden, wens jullie heel veel geluk in januari! Ik heb besloten om toch morgen ochtend maar met ochtendurine te testen. Ik weet het: Ik ben ZWAK , maar ik kan de spanning niet meer aan en denk er nu echt steeds aan. aan de ene kant vind ik het suf dta ik weeeer bezwijk aan de andere kant: als ik heb getest is de spanning er tenmnste weer heel even een beetje vanaf en kan ik me weer even op mn werk concentreren
zucht echt naar voor je! En natuurlijk lijkt het alsof iedereen om je heen zwanger is (zeker op dit forum). Gewoon toelaten hoor, die baalmomenten, niet opkroppen! Je hormonen zijn nu waarschijnlijk als een razende door je lijf aan het gaan, hopelijk komt je menstruatie snel! *knuffel*
@Mare: Kan me heel goed voorstllen dat je je dan even @#$% voelt meid! Je moet er gewoon maar even aan toegeven en jezelf verwennen. Gelukkig heb je wel een afspraak met de gyn. Dikke knuffel!
hahaha, je wordt ook een beetje aangestoken door de meiden hier op het forum denk ik! Gewoon doen zou ik zeggen, als jou dat helpt. Als de test negatief is dan betekent het nog niks! Succes en hou ons op de hoogte!
Meiden! Net toch eigenwijs een testje gedaan (morgen nod) En ik zie een lichte streep! aaaah... Morgenochtend Clearblue doen! Een streep is een streep toch? xxx
Ja met die afspraak ben ik wel blij. nu lijkt het nog lang te duren maar met kerst en oud en nieuw gaat de tijd gelukkig snel. ik zit hier de hele dag al in mijn huispak en heb zin om iets lekkers te eten (ben een echte frustratie-eter wat gelukkig niet te zien is ^^) maar geen zin om wat klaar te maken. ik denk dat ik lekker vroeg naar bed ga vandaag. (who am i kidding?)
haha, ja denk het ook . aan de ene kant biedt het forum leuke afleiding, aan de andere kant ben ik er ook veeel meer mee bezig nu. Maar idd ook al is de test neg, de spanning is dan even weg. Zal jullie zeker op de hoogte houden! Ben wel pas later op werk (eind v/d ochtend), maar laat t dan weten!
jeeeh een roze vandaag en annie ja een streep is een streep...hopen dat het er morgenochtend van af knalt....duim voor je... meiden hebben jullie ook zo'n dorst sinds je zwanger bent?
hahaha, kun je niet iets lekkers laten bezorgen, een pizza ofzo? en dan een lekkere lange douche of een warm bad en onder de wol kruipen! @Annie: Jeeeeeeee, wat een nieuws toch weer zo in de avond! Een hele voorzichtige gefeliciteerd vast meid. Met ochtendurine is je streep vast duidelijker. Duim voor je!
Ja, hoop dat het morgenochtend een dikke streep is! Laat het wel weten hoor! pff hoop dat ik kan slapen haha Ik durf nog niet blij te zijn maar ben het stiekem wel.... xx
Tuuuuuurlijk moet je blij zijn meid. Het is toch een heel goed teken! Ja, dat slapen kan wel eens moeilijk worden, hihi, hier ook hoor. Weet zeker dat ik rond 5 uur s ochtends met mn testje in de wc sta...