NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte
    13:
    14:
    15: Luukske
    16:
    17: Sanneke & Joyce84
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

66 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:2irf1l71]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2irf1l71]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2irf1l71]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2irf1l71]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2irf1l71]

suuz je staat erop! hopelijk brengt deze maand jou meer geluk!

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Passagierslijst NOD december 2008

[​IMG][*]

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte
    13:
    14:
    15: Luukske
    16:
    17: Sanneke & Joyce84
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

65 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:in745gdw]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:in745gdw]
    • Vul je informatie in.[/*:m:in745gdw]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:in745gdw]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:in745gdw]

Je staat erbij suuz! Veel succes en gelijk heb je dat je een baaldag inlast vandaag, had ik ook vorige week...

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Woeps Mare, blijkbaar gelijk!

Is hier erg vandaag, had me voorgenomen om de strijk weg te werken, maar heb enkel gestreken wat ik vanavond wil aandoen om te gaagn werken...erg he...

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden,

Ben aan t aftellen, morgenvroeg moet ik naar het zkhs voor een follikel meting, ben eens benieuwd!

Wil gelijk even vragen wanneer ze van plan is mn progesteron te onderzoeken, want wil niet weer een vmk hebben als ik deze cyclus misschien zwanger zou raken... alleen omdat mn progesteron waarschijnlijk te laag is...

5. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    LOL hoe erg is het als ik je wél kan volgen en het radioactieve ei zo voor me zie? :rolleyes: :)
    Misschien krijgt je eitje wel superpower en kan ze zien welk zaadje het allerleukste is, kan ze 'm met die straling naar binnen slepen ;)

Ahum, ja, best raar om te juichen over je slijm, gelukkig kijkt er hier niemand echt raar van op.
    Hebben jullie ook dat je in het dagelijks leven woorden als 'klussen' gaat gebruiken? Bij mij flapt dat er nog wel eens uit tegenover manlief :)

Fijne dag iedereen!

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    hahahahaha! Hier net hetzelfde! Is vorige week een paar keer gevallen 'klussen' en 'geklust' en toen ik gisterenavond van werken thuis kwam, vroeg mijn ventje (die pijn zijn knie had): "Schatje, vind je het erg als we morgen pas klussen?"
    Kwam niet meer bij! Wij hebben dat woord nog nooit gebruikt en nu is het hier dagelijkse kost!

Miracles: ik duim hoor! Zou ook vragen om progesteron te meten, weet je onmiddellijk hoe het zit... Kan je niet al beginnen met Omnibionta Pronatal? Dat kan toch normaal geen kwaad, integendeel zelfs, zit alles in wat je vruchtje doet groeien en goed innestelen.
    Hou ons op de hoogte eh!

7. Miss Mommy

Wat is dat voor een spul dan? Ken ik namelijk niet?

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    http://www.omnibiontapronatal.be/ hier vind je alle info. Als je hier naar de gyn gaat, (of je nu zwanger bent of wil worden) raden ze je dit op voorhand al aan. Zitten alle vitaminen en mineralen in de je nodig hebt voor een goede ontwikkeling van de bevruchte eicel en dit innemen vermidert ook de kans op aangeboren afwijkingen zoals open rug enzo

Hier kan je dat in het Kruidvat of bij de apotheek kopen, maar weet niet of dat in Nederland ook zo is.

Momenteel zit ik nog gewoon aan de foliumpilletjes, maar eens ik zwanger ben (hoop deze maand dus...) ge ik direct een doosje halen!

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Allee, mijn mama is vroedvrouw (nu werkt ze bij kinderartsen thuis) en zij zegt dat dat echt heel goed is. Zeker ook om genoeg vitamines in de moedermelk te krijgen enzo... Heb wel nog niet tegen mama gezegd dat we op een kindje wachten, maar zo langs mijn neus weg eens gevraagd wat dat was... Daarmee dus :)

10. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej meiden,
    even een klein berichtje van my..
    ik heb zo een raar gevoel in mijn buik, en misselijk echt heel vreemd.. beejt vlinder achtig, heb gister wel een streepje bloed verloren.. hoop niet dat ik ongi moet worden.. nouja ik ga in ieder geval naar november..
    mijn banner namelijk klopt ook niet, want ik heb mijn eitje al gehad. dus moet ik even een stukje terug..

xx my

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jeezus; ff terug gaan zien in november (was pas van vanmorgen geleden) en al 3 ZWANGER op een halve dag! Hoh, hopelijk hier ook he, het gaat daar echt supergoed!

BrusjevoorLynn: heel veel succes in november! Hoop op 2 strepen ;)

12. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Miracles, ik duim voor je!

Lieselke: klinkt goed zeg, dat Omnibionta Pronatal. Ik had er nog nooit van gehoord en als ik zo op internet kijk, zie ik dat het vooral Belgische sites zijn die het verkopen. Misschien niet zo bekend hier?
    Bedankt voor de tip in elk geval, ik ga er eens over denken.
    Ik reageerde niet goed op een kruid dat in de Etospillen zit, ben nu op zoek naar welk preparaat ik wil gaan slikken. VSM Puur Mama lijkt me ook prima.

13. Miss Mommy

Zou dat Omnibionta Pronatal niet net zoiets zijn als de tabletten van Puur mama en zo, voor als je zwanger bent? Volgens mij zit hier ook namelijk alles in.

14. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Dames, ik ga werken, kom straks nog even piepen!

Veel kwebbelplezier! x

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Goede avond dames,

ik ben vandaag naar de ha geweest en zij vond het niet raar dat als sexueel actieve vrouw last had van blaasontstekingen en dat ik mij daar geen zorgen over hoef te maken. Verder heeft ze gelijk even een inwendig onderzoek gedaan en daar voelde ook alles in orde.

Dus alle pijn die ik in me buik heb komen gewoon van het stoppen met de pil. Ik moet dus gewoon wachten wat er gaat gebeuren. Maar ja dat wist ik ook al. Ben benieuwd of ik nog wel een eisprong krijg. zit immers alweer op dag 29.[/i]

16. Miss Mommy

Mare, ik heb me de eerste 2 maanden na het stoppen met de pil ook niet lekker gevoeld...
    Ik was constant misselijk en had ook veel last van buikpijn en krampen!

Denk dat het dus inderdaad nog wel ff aan kan houden, wel fijn trouwens dat alles goed was!

X

17. Miss Mommy

Werk niet te hard he! Ik heb t er gelukkig op zitten voor vandaag!

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja het was idd een opluchting om te horen dat verder alles goed was. Ik baal alleen dat ik weer het pech heb dat het niet vanzelf weer gelijk goed gaat. Ik heb wat dat betreft echt altijd pech. Voel me dus al 6 maanden erg rot. En vrees dat het nog wel 6 maanden duurt.

Ik moet morgen avond nog werken en dan heb ik gelukkig weekend. Mijn mama wordt zaterdag 50 dus ik ga morgen lekker taart bakken :D

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Wat wordt er hier al gezellig gekwebbeld! Leuk hoor!
    Hoe gaat het met iedereen? Wil het allemal nog? Idd de mini mag van mij wel anscheuren des te eerder is het 5 december! Voor mij dan haha...

Ik ben in afwachting van uitslagen wat er nu met mijn holten is....Ook ik voel me belabberd misleijk diarree etc al 5 weken lang. Ha dacht niet dat het van het ontpillen kwam. Eigenlijk is het dan ook rotzooi hey!

groetjes Inkerbell

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ miracles veel succes in het ziekenhuis morgen.

@ zinah Dat heb ik ook hoor spreek hier regelmatig in ZWpagina taal hahaha alleen vind me manneke dat niet altijd leuk . :(

@BrusjeVoorLynn dat is beter werk dat je terug gaat naar november.
    veel plezier daar ik kom geregeld ff binnen wippen hoor ;)

Ik heb het niet zo op al die tabletjes ik neem zelf alleen foliumzuur.
    Dit werd me ook gewoon door de HA geadviseerd

@5mare5 Meis ik kan je vertellen toen ik stopte met de pil heb ik de eerste 2 mnd heel veel buikpijn gehad ook bij de HA geweest en niks aan de hand
    zoals ze zeggen :( maar ik zat er toch mooi mee
    gelukkig heb ik er nu geen last meer van dus wie weet was het toch van het ontpillen en krijg ik het niet meer terug
    Hopelijk is het bij jou ook snel over.

@ inkerbell ik geef je helemaal gelijk van mij mag het ook al 5 dec dan heb ik mijn nod gehad en weet ik meer dat wachten is toch zo ^^%#$
    Maar goed het hele leven bestaat uit wachten he :( :(

Zit dus nu ook te wachten op me ei
    gelukkig kan ik zaterdag aan de ovu testen beginnen weten we wat meer wannneer hij komt.

Deel Deze Pagina