goedemorgen, oei mijn wekker ging om 8 uur maar ik heb me toch verslapen en ben nog steeds super moe. bij het teruglezen moest ik eerst heel erg lachen over de opmerkingen van gister avond. wat zijn wij vrouwen toch raar. En die trainigsbroek doet denk ik wonderen want ik had me ineens toch zin om te klussen gister avond @toetje: wat vervelend meid, ik had echt gehoopt dat het positief was voor jou. Nou lekker voor januari gaan! veel succes met die kijkoperatie! @annie22: nou als je al twee keer een lichte streep hebt: gefeliciteerd! @lieselke: ik wilde graag een hele foute kerstkaart maken en nu heb ik niet eens meer zin om gewone kaarten te versturen. @vladi: dat bellen lukt je wel dan krijg je tenminste zekerheid! duim duim duim en nu weet ik het even niet meer...
*schuift Mare tasje koffie toe om lekker wakker te worden* Is niets meid, dat je het even niet meer weet, word maar eerst goed wakker! Ik heb men kaartsjes gekocht, ben ze nu aant schrijven. Ergens volgende week ook een digitaaltje maken misschien, maar eerst hoer de boel bij elkaar ruimen! Kaartjes is nu goed excuus om niet aan de was te beginnen... *shame*
toen ik terug kwam bij de auto was die weg bleek ik hem op een wegsleep zone neergezet te hebben dus ik balen gelukkig stond er nog een fiets die niet op slot stond