NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

weer thuis aan gekomen heerlijk in mijn andere stoel gaan zitten [​IMG]

2. vlademira

en later nog ff met de poppen wagen gespeeld
    dit was mijn dagje wel hoor ;)

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    :-D:-D *leent de laarzen even, zien er sexier uit dan haar zakdoek*

4. vlademira

5. vlademira

en leuk verhaaltje ?

6. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Geweldig!

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden, heb nog niets bijgelezen, ga ik zo doen, maar wilde eerst even vertellen dat mn testje weer eens hartstikke negatief was :( . Was natuurlijk wel een beetje terleurgesteld, maar gelukkig niet zo heel erg. Vind het vooral nogal dom vanzelf dat ik me toch niet kon bedwingen. dus nu maar weer "rustig" afwachten of de :evil: :evil: :evil: straks nog komen. Hoop van niet!

Heb verder niet echt symptoompjes meer, alleen een opgezwolle buik en een soort van raar spierpijnachtig of blauwe plekkerig gevoel in mn baarmoerde lijkt het wel. Het doet een beetje pijn wanneer ik er op lig, een rare draai maak of diep bukt? Hebben jullie dit wel eens gehad. hoop maar dat dit met zw te maken heeft! Sjorrie voor het enorme ego bericht hoor, maar moest het even kwijt.

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hallo!

Nana, hoop voor je dat je over paar dagen toch nog positieve test hebt! Hoop ik voor de rest natuurlijk ook!
    Ik had zondag ook een negatieve test! Baalde ook enorm, dus was ook echt verbaasd gister dat er een streepje stond!
    Dacht gister dat ik ziek ging worden, maar nee....gewoon zwanger! Dus je hoeft het niet altijd te voelen!

xxx

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Kijk annie.. en zo worden weer positief gemutst hier... heeeeeel goed.. GEFELICITEERD NOG TROUWENS....

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    ((((((Nana))))))). Jammer meid, maar ik zou nog geen moed verliezen... Ook niet jezelf iets wijsmaken he, maar zolang er geen ms te zien zijn... Ivm die pijntjes, geen flauw idee meid, hoop dat iem anders je kan helpen...

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Dank je! nou, dat geeft tenminste weer een beetje hoop. Die pijn in mn BM voelt trws wel echt raar, heb zoiets nog nooit eerder gevoelt. Maar heb ook ngo nooit gehorod dat het een symptoom van zw kan zijn :(

@Lieselke: Dank je, meid!

12. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Dankje...
    Vindt het wel raar hoor...
    Geloof het pas echt als ik morgenochtend die clearblue in me handen heb!

xx

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    *heeft even bijgelezen*
    @Toetje: Aaaaaahhh balen! die stomme :evil: :evil: :evil: . Wens je heel veel succes in januari meid!
    @Annie: GEFELICITEERD! meid. Geloof het nou maar, je bent gewoon zwanger! Hoop ik je starks mag volgen (en de anderen ook natuurlijk :D )!Wel grappig trouwens van de laatste 3 zwangeren, zijn er 2 Annies...

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @nana.. ik herken t wel van de vorige maand (vmk) toen had ik dat ook..getest en ja hoor...

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    *heeft even bijgelezen*
    @Toetje: Aaaaaahhh balen! die stomme :evil: :evil: :evil: . Wens je heel veel succes in januari meid!
    @Annie: GEFELICITEERD! meid. Geloof het nou maar, je bent gewoon zwanger! Hoop dat ik je starks mag volgen (en de anderen ook natuurlijk :D )!Wel grappig trouwens van de laatste 3 zwangeren, zijn er 2 Annies...

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en verstrooid..whahaha. dat was 2x..

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    aaaah ben net voor de 20e keer gebeld door de nederlandse energie maatschappij. en heb voor de 20e keer gezegd niet meer gebeld te willen worden. ben benieuwd of het deze keer doordringt bij de nem :x

Mijn humeur is trouwens wel weer beter vandaag. Ik ben wel ontzettend misselijk maar ach dat ben ik al gewend.

bedankt voor de koffie lieselke, maar ten eerste lust ik geen koffie (hoewel het altijd zo heerlijk ruikt) en ten tweede werkt cafeïne bij mij averechts (schrijf je dat zo?) dus dan wordt ik nog vermoeider :p

Ik ga nu eens lekker douchen en hoop dat ik daarna aan de slag kan gaan hier zo.

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Haha, kan gebeuren ;) . Nou hoop dat het bij dan idd ook zo is! Ik werd er zelf eignlijk een beetje bang van, omdat het af en toe best pijnlijk en stekerig voelt en dat lijkt me dan toch niet een heel goed teken. Maar ja, ik merk het vanzelf wel :(

19. vlademira

kwa koffie lijkt het of ik mezelf zie schrijven lust ook geen koffie maar vind het heerlijk ruiken en wordt er ook moe van soms als i niet kan slapen neem ik een blikje redbull mijn man verklaart me voor gek maar kan dan heerlijk slapen

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik ben een echte koffie leut.. vorige maand smaakt mijn koffie ineens naar zeep...hmmmm.. nu smaakt ie nog steeds heerlijk naar koffie..(maar zeep is ook goed hoor! ;) )

Deel Deze Pagina