ja apart is dat hè?! en mensen geloven dat nooit. codeïne heeft bij mij ook de tegenovergestelde werking dus daar wordt ik hyper van. niet handig als je het in combinatie met pijnstilling neemt en hoopt te kunnen slapen *.*
alcohol drink ik al 6 jaar niet meer en hoe het toen was kan ik mij niet meer herinneren maar gelukkig zijn het allemaal dinge die wij niet nodig hebben.
*biedt dan maar snel een kopje thee aan* Ik lust echt graag koffie, maar ben geen koffieleut... Thee kan er ook wel soms in, maar meestal alleen als ik wat ziekjes ben. En heb er geen last van, slapen lukt altijd goed na koffie... *hoopt dat het komende uur snel om is, vladi...*
oooh ja graag in belgië heb je zo lekkere thee van lipton: rozenbottel en framboos (zonder theïne). hhmmm is hier niet verkrijbaar T.T
Dag meiden, even een vraag: ik heb sinds vandaag roze slijm bij het afvegen, is me nog nooit eerder opgevallen, is dat een teken dat ik ongesteld wordt? Mijn NOD is zaterdag.
@Mare.. ff vraagje he.. heb jij nou nog getest onlangs? (waarschijnlijk een gekke vraag, maar heb er vast overheen gelezen)
Man o man wat kletsen jullie veel. Ik lees iedere dag, maar vaak alleen de laatste 3 pagina's. Weet iemand waar de laatste lijst is? Is het misschien handig om te zorgen dat hij in iedere geval 5 pagina's staat (dus op 330, 335, 340 etc) Dan kan je snel zien of er roze bij gekomen is...? Hier nog geen rood gezien (op de kerstversiering na dan ). Ik wacht nog tot zondag met testen, maar vermoed dat dat niet nodig zal zijn, gezien de voortekenen... Nog meer mensen op het minimini wachtbankje?
ja vladi. twordt nu echt heeeeeeeeeeeeel spannend... *masseert Vladi even om wat rustiger te worden* @sanneke.. vorige pagina of die daarvoor.. daar staat de lijst wel...
Ik dacht dat innestieling altijd binnen 7 dagen na bervuchting gebeurde, maar de bloeding kan dus nog later komen? O, ik hoop het zo......
zwangerschapstest? nee, heb ik ook niet echt een reden voor. ben vanaf me laatste ongesteldheid aan het tempen en er was geen verhoging en mijn baarmoedermond blijft steeds een beetje geopend dus ook een teken dat er geen ovulatie heeft plaats gevonden. @vladi: we vinde het hier denk ik allemaal bijna net zo spannend als jij. nog even en je mag bellen. @sanneke : ja soms staat de lijst drie keer op dezelfde pagina en soms moet je even zoeken.
Volgens mijn vk (men spreekt elkaar nogal s tegen) kan het zelfs zo zijn dat je een beetje bloedverlies hebt op je nod.. dat dan weer stopt.. dan is het dus geen ongi, maar innesteling.. volgens haar dan he...ik heb geen idee...maar kennelijk kan het dus....hope so tooooooooo
ja klopt sommigen hebben zelfs tijdens de zwangerschap op de dagen dat ze normaal ongesteld worden een beetje bloedverlies minder dan wanneer ze ongi zijn had ik bij Quinten ook 3x
als ik van binnen voel is alles dicht doorvoor voelde ik altijd wat en nu is het gewoon glad net als toen ik zwanger was van Quinten toen voelde het ook gewoon glad aan en na de bevalling een soort tuitje als je snapt wat ik bedoel
@vlademira ......? hhhhmmmm ik ben het aan het volgen. aan gezien ik niks spannends heb en jullie wel. Alleen heb iets wat ik nooit heb gehad( was lichamelijk niet in orde dus cyclus enzo klopte niet) Ik heb sinds eer gister ongi pijnen en vandag zijn die best wel aanwezig hoor. Als ik niet beter wist zou ik zo zeggen ik word echt wel ongi? heben andere dit ook na hun ei? groetjes slaapzak.