NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ze zeggen dat ie altijd een klein beetje open blijft staan als je een keer een kind hebt gekregen. maar na de ovukatie hoort ie in ieder geval weer redelijk dicht te zijn en idd glad enzo.

2. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ja, dat zou ik ook wel heel graag willen weten! Heb het al eens bij 'vraag het de verloskundige' hier op deze site gepost, maar het antwoord was dat je dat niet kunt voelen, en al helmaal niet dat dat dan iets zou betekenen. Dat standaard verhaaltje dat het bij iedereen anders is weet je wel. Maar ja, als er meiden wel ervaring hebben... hoe voel je dan precies?

@ vladimera, ik leef met je mee hoor! nog maar heel effetjes volhouden! ik kom hier zowat niet aan werken toe, zo spannend vind ik het voor je!

knuff!

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    vlademira
    Nou ik moet ook toegeven ik voel ook aan me baarmoedermond op de stand van zaken te weten en aan die van mij voel ik eigelnlijk echt wel of ik m'n ei heb of ongi word. Allen 1 x toe had ik ook een licht posi zw-test. deed die ook effe anders.
    Als jij je lichaam goed ken dan kan je wel eens gelijk hebben.
    Groetjes slaapzak

4. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik voel vaak van binnen (mischien wel een beetje raar ) maar vind het prettig om te weten wat mijn licham doet en het voelt anders als voorheen

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ergens hier op de zwangerschapspagina staan trouws een foto's van de baarmoedermond: open en gesloten dan heb je een idee hoe het ongeveer is zeg maaar

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    volgens mij gebeurt dat ook al ergens tussen dag 5 en 10, maar het kan ook even duren voor het bloed eruit komt, zeg maar.

@Vladi: Oeeeeeww wat superspannend!

7. vlademira

nog 10 min ben zo nerveus ga eerst na de wc 10e keer vandaag

8. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Nou wat ik heb gedaan is alle info en foto's van je BMM op zoeken en bekijken.
    Hoe en wanner je moet beginnen.
    Zelf loop ik bij de gyn en die heeft met mij er over gehad en zelf laten voelen.
    Wel weet ik dat je niet met 1 keer voelen meteen alles weet.
    Ik ken me lichaam nu wel een beetje, en heb me verandering in de cyclus echt wel gemerkt alles veranderde eerder.
    Ik doe dit eigenlijk al 10 maanden.
    Meten is weten dus bij het voelen tempen en ovulatie testen zo weet je dat wat je voelt ook gelijk aan is, aan je fase in de cyclus.

9. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    hmmm.. ik ben nog nooit op zoek gegaan naar mijn baarmoedermond

misschien toch eens proberen

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hmm ik ook niet en ga dr ook niet aan beginnen...

11. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Vladi, BELLEN!

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik vind het ook eigenlijk helemaal niks. maar ja als je lichaam zo raar doet dan wil je toch weten waar je ana toe bent. best apart dat ik hierdoor wel begin mijn lichaam te leren kennen.

13. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    dankje! De foto's die hier op de site staan heb ik nog niet kunnen vinden, kun je ook zeggen waar die staan?
    lfs

14. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ieder zijn eigen ding denk ik.
    aangezien dat ik best wel medische opgeleid ben vind ik zoiets wel interesant om te weten.
    het menselijke lichaam is best ingewikkeld en allemaal anders en reageert anders.
    Nu dat ik veel bezig ben met mijn eigen lichaam de afgelopen jaar ben ik veel wijzer geworden.
    Maar niet altijd in de positieve zin hoor veel dingen zijn gewoon nog een raadsel voor doctors
    Vooral zwanger worden. Ze weten eigenlijk wel wat maar lang niet alles.

15. vlademira

hallo meiden
    het verlossende woord sorry test was negatief
    wil wel afspraak gaan maken voor een echo omdat mijn buik dik is en ik nog steeds niet ongi ben

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *zoekt Vladi*

Net bosje bloemen gekregen van mannetje, zomaar...lief he!

Ivm lichaam en onderzoek: doe ik eigenlijk niet, omdat ik dan toch maar vanalles ga zitten uitpluizen en navragen terwijl ik echt rustig wil proberen om zwanger te worden. Maar heb wel begrip voor de mensen die dat wel doen, als het wat langer duurt of als je lichaam raar doet. Wie weet doe ik het ook ooit, maar hoop van harte dat het niet hoeft!

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    dat meen je niet VLADI! meid heeeeele dikke knuffel.. sjonge dat had ik niet verwacht zeg!

18. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

vladi nee hoe kan dat nou balen zeg
    dikke knuffel

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh wat jammer meid. ja afspraak lijkt mij wel verstandig, vooral vanwegen al die symptomen en nog steeds niet ongie.
    *stuurteenheledikkeknuffel*

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Argggg, balen zeg, had het zo voor je gehoopt!

Deel Deze Pagina