NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ooooohneeeee Vladi :( Ik begrijp er niets van! Wanneer ga je afspraak maken?

Gigadikke knuf meid, wou dat ik meer kon doen...

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Tjeeeeee Vladi, had zooooooo gehoopt dat je een pos test zou krijgen :( . Maar omdat je ook zo heel laat pos testen met je zoontje, is er misschien nog wel hoop. Het lijkt me namelijk ook heeeeeeeel raar dat je buik opgezet is zonder dat je zwanger bent (jezelf misselijk maken van de stress is 1 ding, maar je buik op laten zwellen door stress, daar heb ik dus nog nooit van gehoord :( ). Blijf gewoon hard voor je duimen hoor meid!

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ohhhh nee vladi!

Balen zeg! Maar misschien dat een echo idd wat duidelijkheid geeft... I hope so!

x-je

4. vlademira

vlademira Niet meer actief

ja en de donkerdere tepels en pukkels en futloos haar en steekjes en zin aan bananen lust normaal echt geen bananen hoor

5. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    huh hoe kan dat nou! dat had ik echt niet gedacht... wat balen zeg! kan me voorstelleen dat je even helemaal depri bent. Ga maar lekker een mooie grote bos bloemen voor jezelf kopen! Hopelijk wordt je snel ongi, kun je tenminste door naar de volgende ronde.
    ps ik heb hier vooralsnog iedere ronde tijdens ongi een hele grote bos bloemen staan ;) Het verandert natuurlijk niets, maar is wel symbool voor nieuwe ronde nieuwe kansen...

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Oh vladi, wat rot!

7. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Vladi wat rot voor je (((((((knuf))))))))

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    heb me helemaal rotgezocht maar dit is de ste waar de foto's op staan. Het is wel heel raar hoor. Ik wist echt niet dat het er zo uit ziet!
    http://www.gardenoffertility.com/cervix.shtml

9. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    maar je buik op laten zwellen door stress, daar heb ik dus nog nooit van gehoord

--> ik heb ibs (is spastische darm) om het minste geringste rommelen mijn darmen en zwellen ze op, vooral rond eisprong en ongi, maar ook door stress en eetpatroon. heb thuis nog wel ergens een serie foto's maar zit nu op werk. volgens ha een buik als 5maanden zwanger! pas dan dus ook niet in broek... tegenwoordig wel minder last van, hopelijk over niet al te lange tijd een bollebuik gevuld met baby in plaats van lucht...

10. vlademira

heb morgen een afspraak bij de dokter
    ze hadden verder geen uitslagen alleen niet zwanger de assistente zei van dat het wel heel erg klonk op zwanger ook uitgelegd met Quinten kan morgen om 20 voor 10 langskomen ze wou liefstr vandaag maar er was geen plek

11. vlademira

had bij Quinten toen ook minder dan 10 mg in bloed zitten werd toen ook gezegd niet zwanger maar omdat de ha uit TerApel wist dat ik normaal 0 mg heb heeft hij later toch nog een test gedaan met 2 maanden was HCG verhoogt van 10mg naar 18 mg nog te laag voor een thuis test 2 dagen later wel heel licht positief met thuis test
    en ik had vanmorgen weer een heel vaag streepje

12. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    dank je 5mare5! ik zal vanavond eens gaan kijken, zit nu op werk.
    Heb vanavond een kerstborrel met werk (wijnproeverij, heb ik notabene zelf georganiseerd) zie er tegenop want het zou natuurlijk kunnen dat het raak is deze maand. weet wel dat er nog geen bloedband is, maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat alcohol helemaal geen kwaad kan voor het minivruchtje.. dat wordt dus 'echt'proeven vanavond, inclusief weer uitspugen ;)

vladi, hopelijk kun je snel een echo laten maken, kunnen ze misschien wel wat zien. leef met je mee hoor!

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

*vladimera wat vervelend hoop dat ze morgen meer duidelijkheid voor je hebben*

14. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    vlademira!
    Nou ja zeg ! echt een klap in je gezicht zo'n worden dat is dan meteen zo van "het is echt niet zo".
    Ik weet hoe dat voelt! Is echt balen nou balen is zachtjes uit gedruk K******TTTTT is het.
    Nou laten we hopen dat je vervolg afspraak meer duidelijkheid met zich mee brengt.
    Wat een gedoe man! dat zwanger worden.
    Om gek van te worden.
    konden we maar een zwangerschap online bestellen.
    Groetjes slaapzak

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, daar had ik nog nooit van gehoord. Dacht echt dat dit niet kon. Jammer :( , ook voor mezelf. Heb nu namelijk ook een - voor mij doen- hele opgezette harde buik, zelfs als ik hem inhoudt en dacht/hoopte eigenlijk dat kan niets anders zijn dan zw. Maar wel dus... Lekker al die dubbelzinnige symptomen, pffffffff.

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi gelukkig mag je het inderdaad gewoon weer uitspugen. ik vind het ook altijd zo raar, ik let nu al op allemaal dingen die je niet mag eten hoewel ik nog lang niet zwanger ben.

@vladi: ik zou idd ook om een echo vragen. als er wel wat is zouden ze het dan moeten kunnen zien vooral bij een inwendige echo.

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Vladimera: jeetje, balen meid.... maar wie weet, zeker met je ervaring toen je zwanger was van Quinten...
    We leven onwijs met je mee hier (zit al de hele dag naar de klok te kijken of het al 1400 uur is...)

@Mukje: super idee! Ik ga morgen een grote bos (roze) bloemen halen om mezelf op te vrolijken.

18. yvie

yvie Lid

24 nov 2008
    78
    0
    0
    Friesland
    Hey Mukje,

Ik heb net een topic geopend over de kerstborrel! Kan me idd ook niet voorstellen dat alcohol geen kwaat kan.
    Hoop op wat meer reactie over de kerstborrel. Want zit er wel over in. Hoe ik mij hier uit moet lullen?! :(

19. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Vladi, och wat sneu meid!

Deze is voor jou:

(((((((((((((((((((((((((((dikke knuf))))))))))))))))))))))))))))))))

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hallo meiden
    Hoe gaat het hier?
    Ben een paar dagen niet online geweest
    En ik zo ff kijken of er al meer zwangeren bij zijn gekomen (hoop het wel)

Hier had ik vandaag een druppel bloed en slijm met afvegen
    Maar moet pas over een week ongesteld worden (hoop het natuurlijk niet)

En we hebben hier een mini feestje hahahah
    Want Senna is jarig

Deel Deze Pagina