Wat heb jij een vreemde camera Why the hell zet ie er een witte tekst bij? Helemaal onderaan En wat lijkt die test veel op een digi CB... Je weet toch dat met een digi je niet naar de binnenkant mag gaan kijken? Hoezo je snapt het niet? Onder 5 HCG ben je niet zwanger.. Niet onder de 10
HOI HOI MEIDEN! ik kwam ff kijken hoe het hier gaat. 20 zwangeren Dat gaat goed meiden! GEFELICITEERD! voor d meiden die ongi zijn geworden BALEN MEIDEN! volgende ronde hopelijk meer geluk. En de meiden die nog wachten, Succes meiden! SpannenD! Met mij gaat alles goed, kan mijn broek niet dicht doen omdat ik dan echt flinke steken krijg in mijn buik Dus ik loop nu al met mijn broek los. Meiden succes allemaal! knuffsss lonny
de tekst komt door mijn bewerkings programma en is een engelse test geen cb digitaal hij heet gewoon pregnancy test van mijn vriendin gekregen heb daar nu 3 licht streepje van en vanmorgen 1 dipstick ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje maar die is niet op de foto te krijgen
Ik snapp er niks van? als er een streepje is, dan ben je toch gewoon zwanger? komt het wel voor dat je wel een streepje hebt maar niet zwanger bent? ik weet dat alle testen niet 100 % zijn ...maar dat is toch alleen andersom...dat je geen streepje ziet terwijl je wel zwanger bent?
Photoshop daar kan je heel wat mee niet? Dingen wissen,toevoegen! Blurren... Of zelfs andere foto's gebruiken en je eigen naam erop zetten! Omg moet je nagaan! Nu je het zegt... Je foto daar heb je de witte tekst proberen weg te halen,wat stond er dan? Denk niet: Vladimera ofwel?
Vervelend he Ik raad je toch aan om nog even te wachten, ik heb vanochtend met mn stomme hoofd getest en het was hartstikke negatief. Hoewel ik er behoorlijk op voorbereid was, is het toch niet leuk.
Hee Vladi, je maakt de pagina per ongeluk breder, omdat de tekst onder je banner er niet preceis onder staat, als je begrijpt wat ik bedoel