NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Miracles: Nogmaals veel succes morgen. Ik zal aan je denken.

Ik heb deze maand ook al eerder last van 'slijm', dus voor de zekerheid maar regelmatig klussen.
    Vind mijn mannetje niet erg. :)

Zo lang ik maar niet vertel wanneer het echt belangrijk is zeg maar, want krijgt hij faalangst. ;)

2. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Goedeavond dames,

Op naar ronde 3, vandaag ongesteld geworden :cry:

Aangezien ik de afgelopen zeven maanden niet echt regelmatig meer ben, hanteer ik de langste cyclus maar. Dus mijn NOD wordt dan 11 december.

Wie kan mij op de passagierslijst zetten?

Allemaal succes deze maand. Dat het in december voor ons allen een mooie (roze) kerst mag worden

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte
    13:
    14:
    15: Luukske
    16:
    17: Sanneke & Joyce84
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

66 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:1grpdftr]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1grpdftr]
    • Vul je informatie in.[/*:m:1grpdftr]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1grpdftr]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1grpdftr]

4. hielko2006

Cam je staat erop en welkom in de mini limo

sweepy gelukkig heeft mijn manneke geen last van faalangst scheelt wel want hij weet wanneer hij extra zijn best moet doen :oops:

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Welkom Cam,

best apart, voor sommigen duurt het al zo lang en voor anderen begint dez ronde pas. Maar ik ben zeker blij dat ik er lekker met jullie over kan kletsen!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier weer even een berichtje van mij (niet dat ik zoveel te melden heb hoor )
    heb niet terug gelezen word me teveel hoor..

zal wel al 1 nieuwe misschien heb ik er wel een paar gemist ook dus:
    alle nieuwelinge welkom in de mini....

zijn jullie op de hoogte van de voorwaarden:
    eenmaal ingestapt is negen maanden blijven zitten :)

(wel zeggen he dames tegen de nieuwelingen wel zo eerlijk als ze nog even gedag kunnen zeggen tegen vrienden en familie :) )

hier alles zijn gangtje.... heb de ovutesten binnen dus ga het weekend ermee beginnen denk ik....

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja idd, voor jou duurt deze ronde zo te zien al erg lang. Wat een lange cyclus zeg? Altijd al gehad? Het lijkt me niet makkelijk...

Het met elkaar kletsen is zeker fijn, zat vanmiddag even in dip en de kleine lag op bed, en vriend werken en daar zit je dan...De lieve woorden van meiden hier zijn fijn te horen...Zeker omdat niemand bij ons weet dat we graag een 2e hummel zouden krijgen.

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik lees al een tijdje mee op het forum, en ik wil eigenlijk wel heeeeeeeeel graag mee in de mini voor 16 dec!

Het word vast proppen in de mini, maar wel supergezellig!

Liefs..

9. tigerlady

tigerlady Lid

31 okt 2008
    26
    0
    0
    administratief
    Noord Holland
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte
    13:
    14:
    15: Luukske
    16: Desert
    17: Sanneke & Joyce84
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

68 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:2otvr1qh]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2otvr1qh]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2otvr1qh]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2otvr1qh]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:2otvr1qh]

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hoi Desert welkom hier...

Tja het wordt idd een beetje proppen, maar met een beetje passen en meten moet het goed komen!

Gaan jullie voor een 1ste kindje? Is dit ook de 1ste ronde...Jaja beetje nieuwsgierig!

Enne Bos ik denk dat je mij er met geen stok uit krijgt deze maand, ik blijf zitten :)

11. hielko2006

Desert welkom hier en zoals bos al zei je bent wel verplicht 9mnd te blijven zitten

xxsuuzxx ik blijf dicht bij je zitten want mij krijgen ze er ook niet uit klem me helemaal vast. hahaha

12. tigerlady

tigerlady Lid

31 okt 2008
    26
    0
    0
    administratief
    Noord Holland
    @ desert ik heb je erbij gezet :)

Ik had een paar dagen geen internet en dat is toch wel een gemis, ben blij dat ik me heb kunnen aanmelden voor de mini vandaag ;)

we hopen allemaal op een heel speciaal sinterklaas/ kerstcadeautje he, daar kan geen cadeau met rode strik tegenop :D

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @suuz :) ja het is het eerste kindje..en eigenlijk waren we van plan te wachten tot het nieuwe jaar..waarom? We gaan nog niet zo heel lang met elkaar...Maar afgelopen keer had ik een rekenfout gemaakt en dus 2 weken in spanning gezeten, wel niet wel niet zwanger, en toen mijn nod kwam hadden we zoiets..aah best jammer! Dus nu hebben we zoiets, we zien het wel..komt vast goed ;)

Maar gezellig in de mini! Ik wil wel graag rechtsachterin gepropt worden..op een of andere manier word ik links wagenziek hahahaha

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Spannend Desert, als het goed voelt, waarom dan niet, hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Als ik goed kijk is er idd rechts achterin nog een plekje over...

Knippy goed plan, al moeten we op het dak of niet!

Ik ben ook nog eens jarig op 22-12 dus dan zou het echt een feestmaand worden. Het zou het mooiste verjaardagkado ooit zijn denk...(weet t eigenlijk wel zeker)

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jaaa het voelt ook goed..ik was echt zo een uuh wilde vrijgezel? Tot ik hem dus tegenkwam..en ik ben nu zo een burgelijke huismus geworden hahahaha en het is heeeeeeeerlijk!

Aah inderdaad, zou een megakado zijn he?
    Ik ga duimen voor iedereen! Duimduimduimduim

16. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hoi desert en tigerlady en alle anderen!
    Gezellig met z'n allen zo in de mini-limo, leuk! :D

Niet zoveel te melden verder op zich. Wachten op m'n ei. Hoeveel dagen voor je eisprong begin je eigenlijk met ovutesten? (Heb ze nog niet in huis, moet ik snel wat aan doen denk ik)
    Ik begin maandag met m'n nieuwe baan en ik ben superblij! 'n Rondje koffie en thee voor de hele mini van mij! Op de radio misschien iets van Snow Patrol? erg relaxed.
    Morgen voor een weekendje naar Antwerpen, ook veel zin in! De :evil: :evil: heb ik de deur uit gezet, dus we gaan er weer voor!

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Kreeg net een pendel uitslag binnen...

Word zwanger in november en test in december positief, en het zou een jongetje worden...

@desert...ik ben nu al bijna 8,5 jaar samen, maar wij waren samen ook behoorlijk druk in t sociale leven. In het weekend altijd op stap en noem maar op...Op een gegeven moment was dat voorbij en geniet je vh huiselijke...

Heb net ook even een fotootje van onze klein meid in mijn album gezet...Ben zo'n trotse mama...

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @suuz wat een leuk meissie! Heerlijk bijdehand koppie ook(goed bedoeld hoor hahaha)

Wat spannend van die pendel! Ik wil dat ook wel, waar kan ik dat vragen, weten jullie dat?

@ninoshka, gefeliciteeeerd met je nieuwe baan! Enne doe mij maar een bakkie thee, lekker! ik regel de koek :)

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    welkom desert en tigerlilly,

het wordt druk m aar dan gaan we ook makkelijk ons record halen!

@suuz ja idd een veeeel te lange cyclus dankzij de pil. het stomme is voor de pil had ik een heel erg korte cyclus onder andere de reden waarom ik met de pil begonnen ben. mijn man vindt het niet zo erg, des te meer klussen we:p

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    @desert, bij de lounge vind je een topic pendelen, staat bij informatie. Daar staan meiden die pendelen. Je kunt ze een pb sturen met je voor- en achternaam en je geboortedatum. Justfem, bootsy en claire85 staan hier geloof ik niet bij. Maar je kunt ze wel gewoon een pb sturen.

@5Mare5, ieder nadeel heb z'n voordeel ;)

Deel Deze Pagina