ik was even in het centrum een nieuwe bril kopen en een kraamcadeau en nog een ander cadeau en ik kom terug en lees heel veel negatieve verhalen. sorry als ik niet alle namen meer weet maar balen alle meiden die ongie zijn. en cam: wat een rot onzekerheid. ik hoop voor je dat alles gewoon goed is. elegance: ik hoop dat je gewoon heel snel een superbaan gaat vinden en jullie er weer voor kunnen gaan!
hihi op en ander forum plaatste iemand deze link: http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/21067 ... nhuis.html helemaal geweldig zou ik dit vinden ^^
Vandaag toch maar even langs de dokter gegaan (dinsdag was mijn test negatief) omdat in nog steeds niet ongi ben. Testen zijn bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook nooit positief geweest en ik heb nu toch echt 2 dochters. Aangezien ik volgende week op vakantie ga, wil ik het toch snel weten. De dokter heeft me gelijk doorgestuurd voor bloedonderzoek. Morgen eind van de ochtend mag ik bellen voor de uitslag. Dus dat wordt een lange nacht. Balen voor de meiden die al rood zijn, geef de moet niet op. Ik duim voor diegene die het nog niet weten. En alle Roze GEFELICITEERD.
5Mare5... leuk he ik zou er zo heen gaan. Ik heb zelf ook wat van hello kitty. eigenlijk moeten ze ook zoiets hier maken.
Jammer alleen dat het zo duur is, maar zo'n fleecedekentje over mijn kind leggen dat mag van mij zeker wel
oeh! weer zo'n spannend verhaal! Ik hoop dat er duidelijkheid ui de teat komt! Laat je het wel weten?
zit trouwens nu ook officieel op het wachtbankje, net geen tweede streepje meer op de ovutest. Vind het eigenlijk wel fijn, even niet meer zo obsessief ermee bezig zijn! Nu gaatwel het lange wachten beginnen......
@kuckuck: spannend zeg! laat je het ons morgen weten dan? Ik hoop voor je dat je bloedtest wel posi is! @doortje: wanneer had je een posi ovutest dan? weet je dus zeker dat je ei is geweest? niet dat je te vroeg stopt met klussen. verder hoop ik dat je te druk bent de volgende dagen en dat de tijd dus lekker snel gaat! oei ik heb teveel gegeten denk ik, mijn buik is aan het rommelen. maar het was ook zo lekker: bloemkool met rijst. ben ik zo gek op.
ik had 9 december ' s avonds de duidelijkste 2de streep, we hebben vanaf zondag tot gisteravond flink ons best gedaan , stop ik dan te vroeg? Ik zei vanochtend al tegen mijn man: nu 'moeten' we niet meer, nu 'mogen' we weer Voel jij je alweer wat beter? Je was gister toch zo beroerd?
nee lijkt me niet dat je dan te vroeg stopt. maar het kan natuurlijk ook geen kwaad om verder te klussen Het gaat bij mij psychisch weer wat beter. gister avond lekker gekletst en gelachen met mijn man, dat helpt vaak wel. lichamelijk voel ik me nog steeds niet beter maar aan de andere kant went het wel.
IK SNAP NIKS MEER VAN MIJN LICHAAM Het roze-bruinverlies schijnt door te zetten, volgens mij ga ik ongi worden maar véééééls te vroeg ! Ik weet nu helemaal niet meer wat ik ervan moet denken....
DAG 13 PAS daarom snap ik er ook niets meer van, of het is ongi of wel een hele hevige ovulatie hahahahahaha maar ben bang voor het eerste. Eens even afwachten wat mijn temp gaat doen morgen...want tast nu helemaal in het duister. Heb wel aan 1 kant (links) veel buikpijn/krampen, andere kant niet ook zo raar al. Dit is wel de eierstok waar ik de vorige cyclus een cyste aan heb gehad, misschien heeft het daarmee iets te maken? Als ik langer zo door blijf sukkelen bel ik de dokter voor een echo want begrijp hier niets meer van nu...