verder klussen gaat zeker gebeuren, want naast dat je er een baby mee kunt maken, is het ook nog eens erg leuk! fijn dat je bij je vent terecht kunt als je het even niet ziet zitten! Ik hoop echt voor je dat het lichamelijk snel beter gaat!
Zwangere dames! Gefeliciteerd.... Dames die de hebben gekregen, blijf positief! Op naar de luchtballon! Bij mij nog steeds geen zekerheid. Ik ben nog niet ongesteld en blijf negatief testen, "zucht". @ Mare, ben jij nu al ongesteld?
euh...babylicious....? is niet helemaal goed gegaan... ik ga het trouwens ook niet proberen, ben er ook niet zo handig mee hahahaha
NOD Lijst December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Mouse & Pookie66 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 211 passagiers voor de roze mini! 20 Zwanger, 48 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje 30 december - Brenda2211 - Erwtje 31 december - Loveable123 Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1um8zp7y] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1um8zp7y] Vul je informatie in.[/*:m:1um8zp7y] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1um8zp7y] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:1um8zp7y] Ik heb de lijst even correct aangepast!
@mcellie: nope, nog steeds helemaal niets en ook echt niet het gevoel dat er iets aan zit te komen. heel vaag.
Hey Nou kan ik geheel over mee praten, map geslikt.. waarschijnlijk niet gewerkt, last gehad van bruine en roze, misselijkheid in vlagen.. pas me broeken niet goed meer. me buik voelt hart aan, me urine ruikt zoet.. ( eet rare dingen zoals toastjes met ei augurk, en zout ) rugpijn gehad voornamelijk onderin. vollere en pijnlijke borsten ( nu wat minder ) finaly en als grootste angs heftige kramp snachts gehad 1 mallig zonder bloed niks.. dokter krabbelde gelijk terug eerst zei nog je kan niet zwanger zijn maak je geen zorgen,.. en nu sinds de symptomen is ze compleet omgeslagen.. ik heb al een dochter van een jr.. ik voel eigenlijk hetzelfde als toen bij haar..
@ Mare, ik snap er ook niets meer van hoor! Dit duurt nu toch wel erg lang....... @ Doortje79; ik wacht nog een weekje en dan ga ik de dokter bellen! Ik ben niet zo happig op naalden
hey meiden, even een vraag: gebruiken jullie allemaal ovulatie testen? want ik lees het wel erg vaak. of zijn er mensen onder jullie die gewoon de natuur de gang laten gaan (om het zo maar te zeggen).
Ach, ik heb het superdruk, met name op mijn werk. Daarnaast ligt m'n oma nogal slecht en ben ik me ook al aan het voorbereiden op een weekje weg met de kerst, pffff Dus het speelt wel continu door mijn hoofd, maar ik ben er niet wezelijk de hele dag mee bezig, snap je. Sprak vandaag wel een collegaatje die vandaag mededeelde dat ze dus zwanger is. 10 weken, heel leuk voor haar, maar voor mij toch een dubbel gevoel.......
Aha veel aan je hoofd dus. Sterkte met alles, en hou ons wel op de hoogte he? grrr ik ken dat...iedereen wordt maar zwanger...mijn zus, vriendinnetjes en collega...pffff
Ik gebruik ze niet. Mijn cyclus is niet heel lang, dus als we gewoon regelmatig klussen, dus goed voor de eisprong, tijdend de eisprong en erna, moeten we goed zitten. Bij mijn eerste is het ook zonder gelukt, dus hoop nu ook.
He! Ik liet eerst de natuur gewoon z'n gang gaan, was toen in 1x zwanger! Is helaas mis gegaan na 10 weken, en merk dat ik nu "haast" heb. Ben vreselijk ongeduldig! Ook is het een fijne manier om een beetje oog te krijgen op je cyclus. Gewoon doen wat goed voelt hoor!
Had bij het lezen van puzz haar berichtjes aan Vlademira al zo'n gevoel dat puzz het niet vertrouwde, weet niet waarom, vandaar dat ik het vraag...Ben benieuwd waarom ze twijfelt aan haar test/verhaal.
Tot op heden laten wij de natuur gewoon gaan! Hoewel ik wel steeds meer aan het rondkijken wat er bijvoorbeeld aan voedingssuplementen zijn. Maar voorlopig nogniet