oh mamaria, wat vervelend dat jij je zo rot voelt op het moment. Proberr wat afleiding te vinden ofzo. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen om je beter te laten voelen. maar ik hoop dat je je vooral snel lichamelijk beter voelt!
Dank je, meid! Het zal wel moeten, haha . Jij zit ook alweer in de wacht zie ik. Ook altijd spannend, kijken of je iets voelt dat op een innesteling lijkt (hoewel ik dat zelf nooit heb gevoeld). Veel succes met wachten!
Waarom zou ze liegen over de test? Heb je alleen je eigen maar mee. lees nu de rest van de berichten die er tussen staan ben wel benieuwd naar je motivatie waarom je dat denkt dan.
ja sinds vandaag in de wacht! gestopt ook met de ovutesten, duidelijke eisprong gezien! We wachten af..... even mijn aandacht op andere dingen richten! (probeer nu te typen met een poes en laptop op schoot hahaha)
genietse! en slaap lekker straks. Ik ben lekker de finale van so you think you can dance aan het kijken. ik zou graag zo willen kunnen dansen. ik kan echt niet dansen *gaatdanslesnemen*
Hey Nana, Hoe voel je je? Spannend! Nog maar 2 dagen. Ik duim voor je, maar dat doe ik trouwens voor alle anderen.
thanks nana voor jou is het heel spannend nu annie jij bedankt voor al het duimen bij jou heeft het geholpen
Gaan julie nou zo vroeg naar bed of blijf ik te lang wakker? Het is in ieder geval niet zo druk in je eentje op de zwangerschapspagina
Alle zwangeren, gefeliciteerd De dames die nog in spanning zitten of nog moeten klussen, ik duim voor jullie. Slaap lekker
Kijk eens meiden Ik heb wat leuks! Hier kan je 1 gratis emoticon maken van een echte foto http://www.i-moticon.com/ En geloof mij is erg stoer! Dit is mijn kat Poepoe bijvoorbeeld whaha