NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ben ook wel heel benieuwd!
    Heb het plaatje opgeslagen en vergroot,maar er staan allemaal witte dingetje onderin
    Heel vaag allemaal!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

En de grote boodschap kan ik ook al 2 dagen niet :oops:
    Hoop dat het wat goeds betekend!

Maar ik heb de hele avond dat ik naar de wc ben geweest geen bloed meer gezien
    Zou dat dan een innestelingsbloedinkje zijn geweest?
    Of zou dat te laat zijn?

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

4. Meiden, zet mij maar op rood, ik ben vandaag ongesteld geworden, ik ga door naar januari...

Ik hoop voor jullie dat er deze maand nog VEEL ROZE bijkomt!

Succes allemaal...

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Hey meiden hier is de meid met de "rare" cyclus weer :)
    Vanmorgen temp ineens weer erg hoog gestegen. buikpijn is minder maar heb nog wel roze-bruinverlies :(
    Ik hoop zo dat dit nu een eisprong kan zijn, zou wel een erg duidelijk kaartje zijn dan ;)
    Maar uit de ovutesten daar kan ik geen wijs uit worden hoor...

(gelukkig gisteren wel goed geklust en vanavond weer ;) )

6. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    NOD Lijst December

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22monica076
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk & Minyaweth
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26
    26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66
    30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11

211 passagiers voor de roze mini!
    20 Zwanger, 48 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes

TESTMARATHON 68

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell
    - Kuckuk

7 december
    - LadyXochi
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

17 december
    - Wijfie

18 december
    - Senna04 & Bruisje

20 december
    - Jammie
    - Ivje

26 december
    - Sjoukje
    - Mouse

30 december
    - Brenda2211
    - Erwtje

31 december
    - Loveable123

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:292cwge6]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:292cwge6]
    • Vul je informatie in.[/*:m:292cwge6]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:292cwge6]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:292cwge6]

@Dees75: Heb je aangepast op de lijst meid...

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Goedemorge meiden!

gaat alles goed hier?

Testers succes

En vladi jij ook succes bij de HA ik ga voor je duimen! ;)

8. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Bah... ik voel me verschrikkelijk ongi worden... nog niks te zien maar het gevoel is er...ik kan wel janken... ik ben ook niet te genieten en ik heb een drukke dag met heeeeel veel klantjes... ik hoop dat ik een beetje aardig kan zijn vandaag...

9. vlademira

vlademira Niet meer actief

stond datum en naam van camera

10. vlademira

het lukte niet anders

11. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    ... ik snap er niets meer van... :(

ik heb de hele week na mijn vorige ongi geklust :oops: .... en ook alle 3 de dagen voor mijn ei..... op de dag van mijn ei ...... en ik heb helemaal geen gevoel dat er iets is.... helemaal niets!

Wel ongipijn en pijnlijke borsten zoals altijd voor ongi..... maar ik ben bang dat de ongi eraan zit te komen...... :cry:

WAT MOET IK DOEN?

12. vlademira

de doktersassistente van mmijn ha zei dat bij een 2de vaak gebeurd dat je HCG level langzamer stijgt
    en aangezien bij mij bioj de eerste dit ook het geval was is er nu de moglijkheid dat het nog langzamer gaat

13. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    iemand enig idee waar je een test kan kopen (in de winkel) die je 3 dagen voor je NOD kan gebruiken?

14. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    NOU HET ZELFDE ALS IK!
    Tegen iedereen uitvallen.. balen dat je huis een troep is en elk uur kijken of de :evil: :evil: al komen terwijl je huilt van binnen....

Voor mij de 2e ronde en ik schaam me rot dat ik me zo voel... somige wachten jaren erop en ik zit me een beetje aan te stellen na 2 x maar goed... controle heb ik graag en als je alles goed doet wil ik gewoon dat het gebeurt...

15. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik zit in ronde 4..... :oops: schaam ook wel een beetje omdat er idd mensen zijn die er al jaren op zitten te wachten..... maar ik wil ook !

Ik ben dan niet chagie, heb alleen last van mn buik..... verder niet... :cry: soms voel ik me een beetje misselijk (s ochtends met een lege maag) en dan denk ik is dit wat ze bedoelen en dan eet ik iets en is het weg dan denk ik weer neeeeee dit is gewoonweg omdat ik niets gegeten had.....

ik word gek van me zelf......

16. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Meid ik weet hoe je je kan voelen als het niet gaat zoals we graag zouden willen.
    Ik heb na mijn dochter al 4x miskraam gehad en heb echt het idee dat mijn dochter een eenmalig geschenk is voor ons.
    We zijn nu vanaf juli 2008 zeer actief bezig maar zit ook echt niet mee, dan komt de cyclus niet op gang, dan heb ik een cyste waardoor alles uitblijft, afgelopen cyclus een VMK en nu snap ik momenteel ook niks meer van mijn lichaam, wel tempdip (ei?) maar geen echte posi ovutest en wel al 3 dagen licht roze-bruinverlies, snap er werkleijk niets meer van :cry:
    Ik ben net 30 en weet dat je nog jaren de tijd zou kunnen hebben maar vanwege mijn ziekte wil ik graag zo snel mogelijk nu nog 2 kids erbij omdat ik misschien over een tijdje niet meer in staat ben hiervoor, ik wil nog van ze kunnen genieten en dingen met ze kunnen doen voordat ik lichamelijk erg hard achteruit ga vandaar die haast.
    Gelukkig mogen we volgende week vrijdag voor een intakegesprek voor IVF/PGD wat ons is aangeboden, dus mocht het niet op onze eigen manier lukken dan maar zo, maar zie er ook erg tegenop, momenteel zie ik enorm op tegen het hele zwanger worden en ben bang dat het niet meer voor ons is weggelegd....

17. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop voor jou dat het dit keer wel lukt....... en heel veel sterkte met je gezondheid!

18. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Heb net de huisarts gebeld en kan vanmiddag om half 3 terecht want de buikkramp aan 1 kant is niet meer te harden, hopelijk een doorverwijzing voor een echo...

19. De etos verkoopt ereen, het is een zelfde test als die de huisarts gebruikt. Hij is van Testpoint en kost 10,95

20. vlademira

puzcat ik zal ook wel eens willen weten waarom dat jij dingt dat mijn test niet echt is.
    Sorry hoor maar hier houd ik niet zo van, ben geen type die de boel zal bedonderen.
    word er gewoon een beetje chagie van
    laatste tijd zobiezo snel hoor maar ja

Deel Deze Pagina