NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Dankjewel 5mare5.
    Je bent vandaag m'n reddende engel ;)

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zeg als ik het goed begrepen heb had ze de afspraak wel vandaag maar ander tijdstip....vladi dan he...

nou ja we zullen t wel horen..

tinkerbelmamma.. welkom in de mini....

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik win :p

4. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Even een kort bericht tussendoor (ben druk met de laatste kerstdinges)

Helaas..... de :evil: hebben mij gevonden.
    Paar dagen te vroeg? Maar dat zal wel komen omdat ik vorige maand een paar dagen te laat was....

Zo, en nu weer aan de slag!

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mare... hihihi.. ja je hebt gelijk.. jij wint..pffffgrrrrrrrrr

@helma.. balen meis.. luchtballon is wel erg mooi... zwaai je nog even?

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Uiteraard!

En in plaats van een kerstkindje, gaan wij MET KERST kindje maken!
    (uitgaande van de normale cyclus!)

7. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0

Dankjewel......wel wat krapjes hoor met z'n allen in de mini :D
    Maaaaar........wel gezellig uiteraard.

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    NOD Lijst December

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk & Minyaweth
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26
    26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama
    30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11

213 passagiers voor de roze mini!
    21 Zwanger, 52 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes

TESTMARATHON 68

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell
    - Kuckuk

7 december
    - LadyXochi
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

17 december
    - Wijfie

18 december
    - Senna04 & Bruisje

20 december
    - Jammie
    - Ivje

26 december
    - Sjoukje
    - Mouse

30 december
    - Brenda2211
    - Erwtje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:2mezvju0]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2mezvju0]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2mezvju0]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2mezvju0]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:2mezvju0]

jammer helma, maar een kind met kerst verwekken lijkt mij ook wel heel bijzonder!

9. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Meiden ben net terug van de huisarts, pff heb een dik half uur onderzoekjes gehad, ook inwendig, schaamde me best omdat ik bloedde gelukkig is ze een hele vriendelijke vrouw.
    Bmm was zo goed als dicht en bloedde dus géén ovulatie maar echt een ongi!
    Ze vond het werkelijk prachtig hoe ik alles bijhield (had ovutesten en tempkaartje meegenomen) dus nu weet ik waarom ik geen positieve ovutest had want had geen ei, maar snap alleen de temp dan niet maar daar wist zij ook geen duidelijkheid over te geven.
    Ze heeft nog met een andere arts gesproken over mijn problemen en zelfs waar ik bijzat het ziekenhuis gebeld gyneacoloog.
    Nu is het feit dat ik af ga wachten , ik moet dit als nieuwe cyclus zien en van gewoon 28 dagen uitgaan, iedere dag tempen en op dag 8 weer beginnen met ovutesten.
    Volgende week vrijdag moet ik naar intakegesprek IVF/PGD daar moest ik dit direct aangeven in de hoop dat hun me verder gaan begeleiden en anders krijg ik begeleiding hier in he ziekenhuis en de arts wilde erop benadrukken dat ik snellen in aanmerking moest komen voor IVF-PGD dus liever geen lange wachttijd of dan maar een andere behandeling misschien met clomid.
    Al met al zit ik nu dus ook in de MMM Medische malle molen :cry:
    Het gaat weer lekker allemaal hier maar ja niets aan te doen en hopen maar dat ze me kunnen helpen op korte termijn...

Dus ik ga door naar januari, nu officieel en wens jullie hier héél véél sterkte en véél ROZE ;)

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh dat is wel leuk.. hebben wij ook een keer gedaan..hihihi.. is een prachtige meid geworden...

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0

dit slaat op het berichtje dat er met kerst een kindje gemaakt gaat worden..hihihii

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @loveable.. sjonge zeg.. nou hoop ook idd dat ze je snel gaan helpen... en je weet wat ik gezegd heb he..

hele dikke knuffff.

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou dames.. ik ga mijn eten vast opzetten

en stofzuigen en dweilen...dan is het lekkerop tijd klaar...

straks kinderen op tijd naar bed en genieten van een lekkere lange avond met manlief, kaarsjes, kerstboom en weekend...

kom zo af en toe nog wel ff spieken..

14. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    TNX meissie ;) en we slaan er ons wel door (hoop ik)...

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    loveable wat spannend allemaal. ik hoop echt dat ze je goed kunnen helpen. fijn iig dat de ha zo serieus ermee omging! succes in januari!

ik moet gaan werken en ook nog eens opschieten nu. oeps...

16. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    @ Lovable, jammer meid dat het je pms blijkt te zijn. én dat je natuurlijk de medische molen in moet. Maar ik wens je wel heel veel sterkte! Succes in de luchtballon....

17. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Zo..ik heb weekend!
    Ik heb nog steeds verschrikkelijk het gevoel dat de :evil: :evil: eraan komen.. het begon gister avond! ik baalde werkelijk als een stekker doordat ik dan een cyclus van 18 dagen zou hebben... ik heb wel een korte cyclus maar zo kort? (meestal tussen de 21 en 24 dagen) maar goed er is nog niks los gebroken.
    Normaal heb ik (na het gevoel) toch binnen een paar uur bingo.
    maar ja...dit is niet echt hoopvol..

Druk weekend zal ik hebben aangezien we volgende week vrijdag op vakantie gaan en ik dus alles nog moet regelen.. volgende week hellemaal VOL VOL VOL dus ben alleen maar aan het werk!

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Zie dit is nou wat ik bedoel
    Vladimera heeft haar afspraak verschoven...
    Goh wat zit ze toch in de zenuwen niet? :(
    @Vladi En waarom geloof jij niet dat een bloeduitslag correct is dan?
    En dat over een lage HCG vind ik bull
    Vanaf 5 HCG kan het zijn dat je zwanger bent,maar als je eisprong (en) op 11 en 18de waren en je uitslag is negatief dan klopt er iets niet
    Zoiezo dat je zegt dat je 2 eisprongen hebt :(
    Dat kan fysiek helemaal niet...
    2 eisprongen in 1x ja,maar een week nadien NOPE
    Progesteron houd een 2de eisprong tegen,als er geen vruchtje in je bm zit dan verlaagd je progesteron en krijg je je ongi
    Het feit dat je al een LF zou moeten hebben van een maand zou je al rennend naar het ziekenhuis moeten!
    Kom op aub!

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb er niet genoeg verstand van.. dus houd me er dan ook maar zijdelings van...maar puzz zit wat in wat je zegt.. 2 eisprongen lijkt me ook niet.. tenmisnte niet los van elkaar... maar goed.. ik heb zoveel dingen gelezen en gehoord dat ik werkelijk denk dat alles maar dan ook echt alles mogelijk is...

anyhoe.. hoop dat Vladi snel een knallende posi test heeft of dat ze weet waar ze aan toe is...

20. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    YEAHHH! Had het eerlijk gezegd nie verwacht na 15 jaar aan de pil... maar heb een ovutest die eraf spat! Kan ik er dan vanuit gaan dat ik ook daadwerkelijk een ei heb?

Deel Deze Pagina