zeg als ik het goed begrepen heb had ze de afspraak wel vandaag maar ander tijdstip....vladi dan he... nou ja we zullen t wel horen.. tinkerbelmamma.. welkom in de mini....
Even een kort bericht tussendoor (ben druk met de laatste kerstdinges) Helaas..... de hebben mij gevonden. Paar dagen te vroeg? Maar dat zal wel komen omdat ik vorige maand een paar dagen te laat was.... Zo, en nu weer aan de slag!
@mare... hihihi.. ja je hebt gelijk.. jij wint..pffffgrrrrrrrrr @helma.. balen meis.. luchtballon is wel erg mooi... zwaai je nog even?
Uiteraard! En in plaats van een kerstkindje, gaan wij MET KERST kindje maken! (uitgaande van de normale cyclus!)
NOD Lijst December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 213 passagiers voor de roze mini! 21 Zwanger, 52 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:2mezvju0] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2mezvju0] Vul je informatie in.[/*:m:2mezvju0] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2mezvju0] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:2mezvju0] jammer helma, maar een kind met kerst verwekken lijkt mij ook wel heel bijzonder!
Meiden ben net terug van de huisarts, pff heb een dik half uur onderzoekjes gehad, ook inwendig, schaamde me best omdat ik bloedde gelukkig is ze een hele vriendelijke vrouw. Bmm was zo goed als dicht en bloedde dus géén ovulatie maar echt een ongi! Ze vond het werkelijk prachtig hoe ik alles bijhield (had ovutesten en tempkaartje meegenomen) dus nu weet ik waarom ik geen positieve ovutest had want had geen ei, maar snap alleen de temp dan niet maar daar wist zij ook geen duidelijkheid over te geven. Ze heeft nog met een andere arts gesproken over mijn problemen en zelfs waar ik bijzat het ziekenhuis gebeld gyneacoloog. Nu is het feit dat ik af ga wachten , ik moet dit als nieuwe cyclus zien en van gewoon 28 dagen uitgaan, iedere dag tempen en op dag 8 weer beginnen met ovutesten. Volgende week vrijdag moet ik naar intakegesprek IVF/PGD daar moest ik dit direct aangeven in de hoop dat hun me verder gaan begeleiden en anders krijg ik begeleiding hier in he ziekenhuis en de arts wilde erop benadrukken dat ik snellen in aanmerking moest komen voor IVF-PGD dus liever geen lange wachttijd of dan maar een andere behandeling misschien met clomid. Al met al zit ik nu dus ook in de MMM Medische malle molen Het gaat weer lekker allemaal hier maar ja niets aan te doen en hopen maar dat ze me kunnen helpen op korte termijn... Dus ik ga door naar januari, nu officieel en wens jullie hier héél véél sterkte en véél ROZE
@loveable.. sjonge zeg.. nou hoop ook idd dat ze je snel gaan helpen... en je weet wat ik gezegd heb he.. hele dikke knuffff.
nou dames.. ik ga mijn eten vast opzetten en stofzuigen en dweilen...dan is het lekkerop tijd klaar... straks kinderen op tijd naar bed en genieten van een lekkere lange avond met manlief, kaarsjes, kerstboom en weekend... kom zo af en toe nog wel ff spieken..
loveable wat spannend allemaal. ik hoop echt dat ze je goed kunnen helpen. fijn iig dat de ha zo serieus ermee omging! succes in januari! ik moet gaan werken en ook nog eens opschieten nu. oeps...
@ Lovable, jammer meid dat het je pms blijkt te zijn. én dat je natuurlijk de medische molen in moet. Maar ik wens je wel heel veel sterkte! Succes in de luchtballon....
Zo..ik heb weekend! Ik heb nog steeds verschrikkelijk het gevoel dat de eraan komen.. het begon gister avond! ik baalde werkelijk als een stekker doordat ik dan een cyclus van 18 dagen zou hebben... ik heb wel een korte cyclus maar zo kort? (meestal tussen de 21 en 24 dagen) maar goed er is nog niks los gebroken. Normaal heb ik (na het gevoel) toch binnen een paar uur bingo. maar ja...dit is niet echt hoopvol.. Druk weekend zal ik hebben aangezien we volgende week vrijdag op vakantie gaan en ik dus alles nog moet regelen.. volgende week hellemaal VOL VOL VOL dus ben alleen maar aan het werk!
Zie dit is nou wat ik bedoel Vladimera heeft haar afspraak verschoven... Goh wat zit ze toch in de zenuwen niet? @Vladi En waarom geloof jij niet dat een bloeduitslag correct is dan? En dat over een lage HCG vind ik bull Vanaf 5 HCG kan het zijn dat je zwanger bent,maar als je eisprong (en) op 11 en 18de waren en je uitslag is negatief dan klopt er iets niet Zoiezo dat je zegt dat je 2 eisprongen hebt Dat kan fysiek helemaal niet... 2 eisprongen in 1x ja,maar een week nadien NOPE Progesteron houd een 2de eisprong tegen,als er geen vruchtje in je bm zit dan verlaagd je progesteron en krijg je je ongi Het feit dat je al een LF zou moeten hebben van een maand zou je al rennend naar het ziekenhuis moeten! Kom op aub!
ik heb er niet genoeg verstand van.. dus houd me er dan ook maar zijdelings van...maar puzz zit wat in wat je zegt.. 2 eisprongen lijkt me ook niet.. tenmisnte niet los van elkaar... maar goed.. ik heb zoveel dingen gelezen en gehoord dat ik werkelijk denk dat alles maar dan ook echt alles mogelijk is... anyhoe.. hoop dat Vladi snel een knallende posi test heeft of dat ze weet waar ze aan toe is...
YEAHHH! Had het eerlijk gezegd nie verwacht na 15 jaar aan de pil... maar heb een ovutest die eraf spat! Kan ik er dan vanuit gaan dat ik ook daadwerkelijk een ei heb?