Hallo allemaal, Ik ben vrij nieuw hier al heb ik me al voorgesteld Ik ben pas 1 week verlost van het spiraaltje, we klussen al wel Ik kan dus niks zeggen over mijn cyclus ik heb mijn spiraaltje 2 jaar gehad en voorheen was het netjes om de 28 dagen.. Na het verwijderen heb ik 2 dagen gevloeid, ik neem aan dat ik vanaf die laatste dag moet tellen? :S Naja we zien wel, meanwhile druk aant klussen XD
Goedemorgen dames! Jaja, ik ben een uitslaapster @knippy en sweepy, doe maar wel uit stappen voor de klus hoor...ik ben heeeeel nieuwsgierig, maar hoef nog net niet te weten hoe jullie het doen LOL Maar wel snel terugkomen, ik zit veels te gezellig zo! @pearl, werkze! Welkom elegance! Volgens mij moet je tellen vanaf de 1e dag van je laatste ongesteldheid...mja ben ook nieuw en nog niet zo heel thuis haha
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl 6: Lonny & Debbedebs & Isla 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 & Puzzcat24 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte 13: 14: 15: Luukske 16: Desert 17: Sanneke & Joyce84 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte 68 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:ms6by15u] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:ms6by15u] Vul je informatie in.[/*:ms6by15u] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:ms6by15u] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:ms6by15u] Ik heb me jammer genoeg er even bijgezet...
Oh ik bedenk me net, ik zag een keertje een roze hello kitty fleecedeken (ben gek op hk) en die ga ik echt wel meenemen in deze mini. Ik heb het koud en het is zo vies weer buiten. thee hou ik niet van maar een warme chocomel zou er nu wel in gaan (maar ook weer niet goed met lactoseintolerantie )
goedemorgen Desert, ik was er al om 8 uur uit helaas. en vooruit we stappen maar even uit dan voor de klus maar komen weer heel snel terug hoor elegance je moet vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie tellen
Welkom puzzcat, jammer dat het in november niet gelukt is, maar we gaan voor een record in december en lekker zwanger de kerst in! Dus houd de moed erin!
Ik stap ook alleen uit voor de klus, en kom dan weer terug. Want ik ga voor de uitdaging 9 maanden in de mini.
Hallo, ff terug tussen werk en zh-bezoekje in... Euh, ik ben ook voor het even verlaten van de mini als het klusjestijd is, hoor! Het zou nogal hilarisch worden, zeker al omdat wij ons in bochten moeten wringen door mijn gekwetste ventje! Zie het al voor me, arme buurvrouwen :-D haha, nee, ik stap ook even uit dan hoor! Puzzcat, welkom hoor! Jammer van november, het leek daar zo goed te gaan tot nu toe met het roze, maar idd, we gaan hier voor een zwangerschapsrecord! Lees alles straks wel verder, moet nu weg! BB!
**Breekt even in** Puzz: ik was niet op tijd om je uit te zwaaien bij de nov. meisjes. Dus kom ik hier even aanwaaien om je heel veel succes te wensen in dec. Hier ontstaat ook al een heel gezellige club. (logisch, zitten heeeeeeeeeeel veel van die lieve, gezellige novembermeisjes, helaas, maar toch). Veel plezier in de mini! **Breekt uit**
Dank je wel voor de info, maar ben je wel echt ongesteld als je net het spiraaltje eruit hebt? :S moet ik toch vanaf die dag rekenen? Dus ik hoor geloof ik ook ergens bij de decembermeisjes?
ja gewoon vanaf die dag rekenen. Als was het alleen maar dat je het beter kan bereken de dagen van je cyclus.
Awww daan78 Echt heel lief dat je even inbreekt om mij uit te zwaaien! Nog 5 daagjes en dan even inbreken om je zwangerschapsbanner te laten zien he?
Wat een rotweer zeg..ik haat dat miezerige regen..laat het dan gewoon plensen of droog zijn! Ik ga voor een kopje warme choco, iemand zin? Had voor vanavond een bak suikerpinda's gehaald, maar die heeft mijn hond, toen ik even weg was, stiekem opgegeten..en hij is nog wel aan de Sonja! Labrador he..denkt dat alles eetbaar is..van dekbedhoezen tot aan het ritselen van een plastic zakje! *edit* toch maar even dierenarts gebeld, kan geen kwaad, hoogstens iets last van zijn darmen kunnen krijgen, pinda's verteren niet bij honden, wisten jullie dat? Kortom, we nemen 1 duncan+1 bak suikerpinda's= snickers poepen(volgens de dieren arts he...ze zei dat ik moest kijken of alles eruit kwam, weet ik veel hoeveel pinda's er in een doos zitten?)
Ha ben ik blij dat ik geen snickers eet, anders zou ik het nu niet meer doen. Maar ik denk ook niet dat het echt kwaad kan dat die de pinda's gegeten heeft.
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl 6: Lonny & Debbedebs & Isla 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & Butterfly26 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 & Puzzcat24 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte 13: 14: 15: Luukske 16: Desert 17: Sanneke & Joyce84 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte 69 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1zl4gxs8] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1zl4gxs8] Vul je informatie in.[/*:m:1zl4gxs8] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1zl4gxs8] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1zl4gxs8]
Hallokes! @Desert: nooit fan geweest van Snickers, maar nu helemaal 'nee dank je wel' hoor :-D Kan normaal idd geew kwaad. Wij hebben ook een labrador en die heeft dat ook al gedaan en niets gemerkt! Grote loebas die hond van ons, verdraagt veel Zijn net thuis van ziekenhuisbezoekje (scan knie ventje) en goed nieuws: hij hoeft toch niet onder het mes dinsdag. Harnas rond de knie, 3 weken thuis en dan aanzien! Worden hier middeleeuwse klusjesdagen :-D Puzzcat: ik kom ook van november, vondet daar ook supergezellig en was evenzeer beteuterd toen ms doorkwamen, maar hier is het zeker zo tof en zelfs gezelliger door de geïnstalleerde koffie en theebar, de koekjes, de muziek, ... Kortom een mini om 9 maand in te blijven cruisen!