NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Jammer sanneke78!

2. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0

maar even een vraagje? gebeurt dit vaker?
    ik bedoel dat een test aanvgeeft zwanger te zijn en daarna niet meer?
    Mega balen voor je! ik denk dat ik gek zou worden en dat ik maar niet te vroeg ga testen...aangezien ik een flapuit ben zou ik het meteen van de daken schreeuwen!

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    :) :) :) die is ook mooi

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Meiden,

Ik ben weer stout geweest. Liep ik bij de action om spullen voor het werk te kopen. Zie ik daar toch een mooi setje slabbertjes en een pyjamaatje met olifantjes (mijn favo beestjes) liggen. Kon de verleiding niet weerstaan en heb het meegenomen.........................................

Wat een kou trouwens vandaag. Op mijn fietsje naar de stad toe. Was bevroren :) Ben gewoon niets gewend

Zo zometeen op zoek naar een kerstboom en dan eens kijken of onze katten er dit jaar vanaf kunnen blijven. Maar vrees het ergste....

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi dames, het is nog een beetje rustig in jan, dus kwam maar weer even hier kijken. Voor iedereen die ongi is geworden, Balen meiden! Kom maar snel gzellig in de mooie luchtballon en laten we hopen dat we daar allemaal roze uitkomen!

Even over poezels: Heb hier ook zo'n vreemd exemplaar. Als ik een stuk karton of een plastic tasje op de grond heb liggen gaat de mijne er 9 van de 10 keer precies boven op liggen, terwijl ie ook een heel lekker zacht mandje heeft. Het is best een grote vent en het ziet er zoooo grappig uit zo'n grote dikke kat precies op een klein stukje karton of tasje, haha :) . Hij vind het echt lekker liggen die mafkees. Jammer dat ik er geen foto van heb.

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    bruisje, hou je in! je kunt het! ;)

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ja gebeurt vaker. de meeste vrouwen hebben het niet door: een paar dagen over tijd en dan toch ongesteld.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    weet eigenlijk ook niet wat ik verder over vladi moet zeggen.... alles is wel gezegd denk ik. Puzz, jouw mensenkennis is wel indrukwekkend!

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    WHAHAHAHA@doortje.. ik hou me in.. zou ook enorm stom zijn om nu te testen dus doe t ook niet hoor...

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @bruisje: adem in adem uit.....
    ik las dat jij ook allemaal kwaaltjes hebt, steken in je liezen en onderaan je buik. Heb ik dus ook sinds gisteren 8-[ ik zei nog tegen mijn man, heb ik besloten om me nu 2 weken ergens anders op te richten (tot de NOD) gaat mijn lichaam vanalles doen! nouja, probeer het maar te negeren, maar dat is verdomde moeilijk kan ik je vertellen!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga er weer vandoor, kadootje voor een jarige kopen en boodschappen doen (mijn favoriete bezigheid.......)

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja hoor meid...
    Jammer genoeg wel...
    Daarom is het niet verstandig om te testen voor nod er kan zoveel mis gaan...
    Er word gezegt door mijn oude gyn dat elke vrouw minstends 1x een mk of vmk krijgt...
    Dan zegt hij ook nog dat het fout gaat voor nod voor 90%...

1 van mijn poezels is zo gek (ik heb er 6 namelijk) dat ze plast op karton en plastic...
    Gelukkig (even afkloppen) doet ze dat nu niet een kleine week Sttttt....
    En de kleine snorrie en stumpy zaten ook de hele dag in de boom,wat een lol kan je hebben dan met foto's maken ;)

:oops:

13. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik zal uitleggen hoe het zit ik had een test gedaan die er na 2 minuuten net zo'n streepje had toen ik hem wou fotograferen kon ik hem nergens weer vinden dus heb ik van internet een test opgezocht die er net zo uit zag sorry meiden het was niet de bedoeling om jullie te kletsen en de reden dat ik de dokter verzet heb omdat ik echt heel ziek was/ben ik ben de hele dag aan het overgeven en aan de diaree nou lekker om dan 5 km te fietsen en ook nog te wachten bij de dokter moet ik dan een emmer onderweg meenemen.
    meiden het spijt me heel erg dat ik het verkeerd heb uitgelegsd en heb gezegd maar ben nooit goed in uitleggen als ik iemnd de weg moet vertellen komt ie ook altijd ergens anders uit
    ik hoop dat jullie me dit willen vergeven
    en als jullie het nog willen leg ik uit wat de dokter maandag heeft gezegd
    \Het spijt me echt heel erg en het is echt niet bedoeld als liegen en ook geen schreeuw om aandacht maar gewoon verkeerd geschreven van mijn kant en gewoon niet goed uit kunnen leggen wat ik bedoel mijn man helpt me nu met deze tekst zodat het er goed komt te staan
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :oops: :oops: :oops: :oops: sorry

14. puzzcat24

Meid...Ik geloof je nu nog steeds niet...
    Elke keer heb je een antwoord klaar...
    En geloof mij je antwoorden kloppen 9 van de 10x niet
    Je had gelijk eerlijk moeten zijn!
    En niet een andere plaatje gebruiken!
    Je loog en het was niet omdat je het "niet goed kan uitleggen" das bullshit!
    Je vertelde dat het je camera was en dat het door een bewerkingsprogramma kwam die stippels van die plaatje
    Je LOOG!
    Geen krokodillen tranen!
    En ja je moet je schamen heel diep!

Ik ben 1 van de meiden die al heel lang bezig is voor een beebke ik ben beledigt door jou laconiek gedrag!
    Net alsof we hier voor de gein onze foto's plaatsen!
    En jou 'verhaaltje' over HCG en eisprong (2x maar liefst) als je wilt liegen doe het dan goed meid!
    Ga anders een andere site!
    Ik ben hier zat van!

15. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    dames

bedankt voor jullie fijne reakties..doet goed.

Is mijn test negatief...ja, die van kruitvat wel vanochtend. Geen 2de streep ook niet heel licht. De tweede test heb ik cb digitaal gedaan...NIET Zwanger, wel een hele lichte 2de streep op de teststaaf te bekennen.

Ik ga er nu vanuit dat het niet goed gegaan is, had vorige week voor mijn NOD dus 3x positief getest met cb digitaal en de gewone. Ik neem aan dat mijn HCG hormoon spiegel aan het dalen is.

Maar ik vraag me wel af...hoelang mijn mijn ongi wegblijven totdat ik contact op moeten nemen met de huisarts...straks blijft de hele boel vastzitten....mijn andere angst is eventueel een bbz...geen ongi en een lagere hormoonspiegel om geen echte positieve test te krijgen...

Maak me een beetje zorgen!

16. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    en puzzcat...

Heel vervelend ja, als je iemand betrapt op dit soort dingen, vooral omdat er toch veel meiden zijn die al heeeeeeel lang bezig zijn. Een beetje respect is dan wel op zijn plaats.

Ik hoop voor vlademira dat ze dit ook inziet en desnoods maar eventjes wegblijft van het forum totdat de gemoederen weer wat bedaard zijn.

17. Niet meer actief

Hoi,

Ik mag me onverwachts toch hier melden.
    Ik stond bij de jan.-nod-lijst al op 5 jan. maar ik heb vandaag al een posi-ovu-test dus m`n nod is 30 of 31 dec.
    Ik zou graag hier op de lijst willen op 31 dec.
    Ik wens iedereen alvast heel veel succes en hopelijk gaan we allemaal zwanger 2009 in.

Groetjes Wendy

18. puzzcat24

NOD Lijst December

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk & Minyaweth
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26
    26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama
    30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde

214 passagiers voor de roze mini!
    21 Zwanger, 56 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes

TESTMARATHON 68

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell
    - Kuckuk

7 december
    - LadyXochi
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

17 december
    - Wijfie

18 december
    - Senna04 & Bruisje

20 december
    - Jammie
    - Ivje

26 december
    - Sjoukje
    - Mouse

30 december
    - Brenda2211
    - Erwtje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:a5ok51s3]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:a5ok51s3]
    • Vul je informatie in.[/*:m:a5ok51s3]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:a5ok51s3]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:a5ok51s3]

Ik heb je erbij gezet meid! ;)

19. Niet meer actief

Dank jewel, en al zo snel heerlijk gewoon.
    Het voelt zo goed dat ik toch nog in dit jaar m`n nod heb en misschien heel misschien 2009 zwanger in ga.
    Heerlijk gewoon.

20. puzzcat24

Meid ik ga voor je duimen! [-o<
    We krijgen allemaal een :baby: allemaal in het
    roze!

Deel Deze Pagina