inderdaad, testen voor NOD kan inderdaad. Ik zag een test liggen van CB die aangeeft Zwanger / Niet zwanger ook hoeveel weken je zwanger bent vanaf de NOD. denk dat hij dat doet nav de hoeveel HCG hormoon wat het test. Ik zag ook op de bijsluiter dat je deze vier dagen voor NOD kon gebruiken en dat 55 procent van de gebruikers positief teste daarmee. 3 dagen voor NOD geloof ik iets van 60/70 procent. Dus het kan zeker Maar inderdaad, ik teste dus positief (met de gewone cb digitaal) en nu 4 dagen na NOD dus gewoon negatief. Zit dus een dikke vette nadeel aan, vroeg testen. Volgens mij is de 3de week (van innestelen) ook de meest belangrijke week waar het meeste kans op fouten ontstaat (maar zeker weten doe ik het niet hoor). Als maandag nog niet ongi ben, bel ik mijn huisarts op. Maar dan moet ik altijd door die assistentes heen zien te komen. Anders bel ik mijn vorige VK nog eventjes.
zo, ik lees net dat hier dingen worden geschreven op de site die echt niet kunnen..Hoe is het mogelijk dat mensen zo iets verzinnen. Waarom? Zou ze iets te kort komen ofzo? Dan mag ze ergens anders aankloppen, maar hier hoop ik toch dat iedereen respect voor elkaar heeft en ik snap goed, Puzzcat dat dit jou raakt. Hopelijk komt ze hier niet meer! Ik heb net de lijst bekeken, maar het valt nog een beetje tegen met de roze kleur in de lijst...komop meiden, daar kan nog veel meer roze bij! Ik hoop dat ik er zelf ook één van ben, alhoewel we maar 2 kansen hebben gehad..Mijn mannetje is geopereerd, maar wilde het in mijn vruchtbare periode toch proberen..wat een liefie he! Hopelijk is het raak, dat zou echt zo super zijn! Veel succes allemaal dames! Liefs, Moontje
@cam: he wat lastig meid! het zal idd mis gegaan zijn, als ik je verhaal zo lees. Heel naar! Ik zou gewoon de huisarts bellen, hopelijk kan hij/zij je adviseren! I.ig. een dkke knuffel
Balen Cam! Ik heb vorige week zaterdagavond drie dagen voor nod getest met Kruidvat. Er verscheen een licht streepje. De ochtend daarna weer een licht streepje. CB digitaal zei niet zwanger. Dinsdag verscheen er pas op CB zwanger. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Afschuwelijk he dat wachten. Ik duim voor je!
Hallo lieverds! Ben weer terug van Disney! Het was supergezellig, ijskoud, maar alles in kerstsfeer, zelfs echte sneeuw! Ik kwam dinsdag aan, had nog een extra test meegenomen omdat ik dus echt een vage streep had, mja die was niet meer nodig, want ik kreeg in een attractie krampen(neeee niet van angst, of misschien wel ) en ik was ongesteld! Mja ik wil hier toch wel blijven, dus ik heb uitgerekend dat mijn nieuwe NOD op 40 december is liefs Sas, p.s. wil iemand mij op rood zetten, thaaaanks!
Hey Doortje, Ja begin nu echt te genieten. Besef het nu ook eigenlijk pas echt. Al die dagen heb je echt zoiets van...goh ben ik echt zwanger? Maar de misselijkheid en buikpijn bevestigd het. Hoe is het met jou? Nog 11 dagen wachten? Bah! Roze valt echt tegen tot nu toe en ik wil meer zien! Kom op meiden, ik duim voor jullie!
NOD Lijst December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde 40: Desert 214 passagiers voor de roze mini! 21 Zwanger, 56 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie 18 december - Senna04 & Bruisje 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1zkqigb5] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1zkqigb5] Vul je informatie in.[/*:m:1zkqigb5] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1zkqigb5] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:1zkqigb5] Speciaal voor Desert!
wel fijn toch, dat je bevestiging van je lichaam krijgt! Kan me voorstellen dat als je buik gaat groeien het echt ECHT wordt! Leuk dat je af en toe nog even komt kijken! Tja veel rood in december dat klopt...in een begin een soort groeispurt van roze gehad en nu staat het een beetje stil...Ik moet idd nog 11 dagen wachten, heb maar besloten om mijn aandacht op andere dingen te richten (kestkadootje bijv!). Er zit niks anders op dat geduld te hebben (AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! )
Eerst zeg je dat je ons hypocriet vind, en nu kom je met dit verhaal? Terwijl ik ook ergens heb gelezen dat je zegt dat die lettertjes van een fotobewerkingsprogramma komen... Ik geloof het ook niet heel erg. Ik ben dan nog wel niet lang bezig met zwanger worden, maar ik vond dit ook niet erg getuigen van respect naar de mensen die al zo lang bezig zijn en ondertussen toch enorm meeleven met iedereen op dit forum. Jammer.
Avond meiden Weer veel moeten bijlezen, maar ga eerst een dikke knuf geve aan alle meiden die ongi geworden zijn (((((((((((knuuuufff))))))))))) @Bos: knallerdeknal die test! Geniet maar verder in je roze wereldje! @Vladi: je hebt heel wat meiden gekwetst meid, over zoiets liegen doe je niet. Was je gewoon eerlijk geweest, had je hier nog op heel veel steun kunnen rekenen... Ik hoop dat je inziet dat je erg fout was, heel erg... @nieuwe: weeeeeeeelkooooom! @Desert: fijn dat je terug bent en ik vind het geweldig dat we door jou een weekje langer vakantie hebben! (toch nog een dikke knuf om de duiveltjes draaglijker te maken) Zo, als ik iets vergeten ben, je m'excuse... Ik ga nu even badderen, heb ijskoude voeten en last van men nek en buik... Steekjes af en toe, warm badje zal wel deugd doen...
wat wil je daarmee zggen? *kijkt naar d'reigenratjesenvindzeechtschatten* ik moet eten en kom zo nog wel wat posten. Welcome back desert!
Hello Puzz ja met mij gaat het goed.Geen kwaaltjes nog dus mag niet klagen. Moet wel zeggen dat ik meerdere testen heb gedaan omdat ik het niet geloofde en weinig voelde. Hij blijft op plus! Gelukkig. Merk alleen 's avonds dat mijn broek strak zit. Ga voor jou duimen deze ronde!Laat je niet kisten door van die nepberichten!Heel flauw en kwetsend groetejs INK
haha, die poezen van mij zijn ook schatjes hoor! Alleen er stiekem en ondeugend af en toe en ja dan is hier de uitdrukking dat het ratjes zijn. hihi
Hey meiden! Heeft iemand een ticker voor mij die je nod aangeeft en ook nog iets met kerst te maken heeft? Want ik zoek me rot hiervoor Ik wil niet weten wanneer de kerstman komt ik wil weten wanneer mijn nod is haha
Ga eens zoeken puzz, was daar ook al naar op zoek! *zet haar brilletje op en laat zoekmotoren draaien*