NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kheb buikpijn....en al 2 dagen spoortje roodverlies 1 x met afvegen.....ik weet het niet meer...ovutesten blijven iedere keer licht positief..maar das de PCO mijn LH is gewoon weer hoog......:(

Zou ik ongi worden....pfft, meestal als ik zo een spoortje heb ben ik wel binnen de dag ongi...maar nu niks enkel de buikpijn rechtsonderin en dan scheuten naar het midden toe....voelt niet zoals vorige keer dat het wel raak was bij mijn meisje...toen had ik echt pijn dat ik dubbel lag bij eisprong....dus toch ongi dan?

Hoe is het met iedereen hier, veel op de wachtbank?

Groetjes,
    Miranda

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    puzz vervelend zeg! Wat denkt ze wel? Sta er boven meid, en alles wat je krijgt van haar melden!

Was jij er niet achter gekomen was het een ander wel, aangezien er een hoop twijfelden aan haar verhaal.

Laten we ons concentreren idd op wat echt belangrijk is: idd ROZE

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Vreemd zeg, weet het helaas ook niet! Hoe is het met je meisje?

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja vreemd...idd...mijn meisje...FANTASTISCH...dat blije miepje doet maar door en intussen lekker lachen om alles en iedereen....en hopsen hihi..iets nieuws...hopsen op der kont en nee schudden tegelijk...ze danst werkelijk waar gewoon! :)

Groetjes,
    Miranda

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hier spreekt een trotse mama (herken het ;)), fijn dat ze nergens meer last van heeft!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :oops: :oops: zo duidelijk :) ja ze is mijn trots...ook van de papa hoor!

*bang om in herhaling te vallen, maar hoe oud is jouw kindje?*

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik dacht ga nog even neuzen op forum om te kijken of Vladi zich eruit probeert te redden. Maar wat lees ik nu? Bedreigen? Wat schreef ze?
    Puzz, wij staan allemaal achter jou meid!

8. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    *lacht even bij de gedachte van het 'hoppende' meisje van miranda...*

@miranda: jep idd, niet veel waard die film... Maar hancock is echt slecht vind ik, heb hem gezien en is geen sjiek waard...

Zo, ik ga men bedje in en ik hoop dat de vladi-storm morgen is overgewaaid! Laten we ons idd concentreren op de feestdagen, elkaar steunen door dikke en dunne strepen en vooral, op ROZE!

Slaap lekker!

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    so, daar was ik weer heel kort.
    wij waren bij een ssort wandeltocht waar je het verhaal van Jezus van zijn geboorte tot zijn dood kan zien dmv theater, dans, mime enz. was echt heel leuk, alleen steenkoud. hmm gaan we zo lekker klussen daar krijg ik het wel warm van ^^

morgen ben ik weer de hele dag van huis, daar hou ik helemaal niet van... dus ik zal morgen avond wel weer veel moeten lezen.

voor nu een goede nacht gewenst

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Mare,

Druk weekend dus! Weltrusten meid.

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ben ik net weer op zoek naar een mooie banner, staat er dat ik 4 weken en 6 dagen zwanger ben. Echt elke site geeft iets anders aan en ik vul toch echt dezelfde vermoedelijke bevallingsdatum in.

12. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Hallo allemaal,
    ik kom alleen even melden dat ik ongesteld ben geworden dus ik kan op rood helaas....
    Ik hoop dat het in het nieuwe jaar wél goed gaat!
    Succes allemaal.

liefs, Katja

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    NOD Lijst December

1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek
    5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi
    8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje
    9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87
    10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076
    11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22
    12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB
    13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown
    14: indey & ellenk & Minyaweth
    15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973
    16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie
    17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Misschienmama & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious
    18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23
    19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076
    20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81
    21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977
    22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80
    23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle
    24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987
    25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26
    26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse
    27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care
    28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie
    29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama
    30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje
    31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde
    40: Desert ;)

214 passagiers voor de roze mini!
    21 Zwanger, 60 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Vlindertjes

TESTMARATHON 68

5 december
    - blackeyedgirl
    - Mcellie
    - Vlademira
    - Djaar77
    - knippy

6 december
    - inkerbell
    - Kuckuk

7 december
    - LadyXochi
    - Aguamiga

10 december
    - Angel83

12 december
    - Jutte

17 december
    - Wijfie

18 december
    - Senna04 & Bruisje

20 december
    - Jammie
    - Ivje

26 december
    - Sjoukje
    - Mouse

30 december
    - Brenda2211
    - Erwtje

Om de lijst te veranderen:
    • Neem de meest recente lijst![/*:m:2cd655bg]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:2cd655bg]
    • Vul je informatie in.[/*:m:2cd655bg]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:2cd655bg]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:2cd655bg]

Balen Katjak! Hoop dat je snel zwanger bent in het nieuwe jaar.

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jee meiden...Wat wordt er wat agekletst hier :confused:
    Dat hou ik nooit allemaal bij! Las wel iets vervelends over Vlademira... Zal als ik vanmiddag meer tijd heb, het hele verhaals eens even doorlezen, want ik ben nu wel erg nieuwsgierig.

Vanmorgen een test gedaan, en er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht tweede streepje tevoorschijn,
    Weet nog niet goed wat ik er van moet denken.... Morgen nog maar een keer testen.

15. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0

zo zo..jij bent er ook vroeg bij op een zondag :) ? jeetje een licht streepje! geweldig! ik heb mezelf kunnen inhouden...whaaaa maar heb er nu een beetje spijt van :rolleyes: . ik wil ook een heel licht streepje... ze zeggen altijd een streepje is een streepje! nou spannend hoor! morgen weer een test? misschien doe ik die morgen ook wel :) Fijne dag vandaag

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, als het aan mij had gelegen had ik nu nog lekker in mijn bedje gelegen, maar mijn zoontje vond het nodig om om 06.30 uur vanmorgen de nieuwe dag al te begroeten :)
    Voor jou wordt het ook spannend zeg! Ik zal morgen eerst een nieuwe test moeten halen, dus ik twijfel nog of ik morgenmiddag zal testen, of dinsdagmorgen... :rolleyes: :)
    Wat goed dat je je ingehouden hebt! Morgen mag je 'officieel' testen dus ik zou zeggen: gaan met die banaan!

17. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ik wil wachten tot vrijdag(als ik dan nog niet ongi ben geworden) ik heb vrijdag VAKANTIE! En als ik (positief)zal testen, dan weet ik, dat ik het meteen aan de grote klok hang! ik kan nooit wat voor mezelf houden (wat mijn ding betreft). dan heb ik met mijn werk of een glimlach van oor tot oor of ik ben mega niet gezellig ....hahahhaha

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    minyaweth: Spannend! Een streepje is een streepje hoor, krijg je hem op de foto? Wij vinden het altijd leuk om mee te gluren...

Lente wachten tot vrijdag, pff knap hoor!
    Ik heb vrijdag ook lekker vakantie, heerlijk 2 weken ons eigen ding doen...Heb er nu al zin in!

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @xxsuuzxx: ik heb de test op de foto gezet, maar de streep is er niet op te zien. De streep is écht nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht en alleen te zien als je de test tegen het licht houdt. En zelfs dan nog heeeeeeeeeeeeeeeel licht :)
    Ik ben nog niet overtuigd genoeg, dus ik wacht een andere test af deze week. We zullen we zien...

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh wat zul jij in spanning zitten! Ik wacht met je mee af, heb er een goed gevoel over...

Deel Deze Pagina