NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Als het kerst is krijgen we dan ook eggnog en kerstkransjes?
    Nu maar hopen dat de christmastree in de mini past whahaha

2. puzzcat24

Hmm zit al 1 jaar en 8 maand bij de zw.pag...
    Dat wist ik niet whahah

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jeezes, en dan durf ik soms klagen dat het zo lang duurt... (zijn nog maar in ronde 4...)
    *krijgt schaamrood op de wangen*

Maar ik ga niet zeggen dat ik ook zo lang zou kunnen/willen wachten, want dat is niet zo. Ik hoop alleen voor jou dat het nu eindelijk eens lukt (en voor mij dat het nu 'al' lukt ;))

4. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België

Tadaaa, de roze christmastree is aanwezig in de Mini!

Effe Jingle Bells opzetten op onze radio om in de mood te komen!

5. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Je kunt ook luisteren naar sky radio, die hebben al online de cristmas station. Dan kun je 24 uur per dag kerstliedjes luisteren.

6. puzzcat24

Lief van je ;)

Tja dit is al ronde 27 voor ons...
    Ik ga er steeds nuchterder (al dat een woord is ;) ) tegen aan kijken...
    Moet wel anders word je gek whaha

Ik ben je boom al aan het versieren oke haha

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Wat een funky kerstboom! Heb net bij v&d kerstservies van bLond amsterdam gespot! Is ook zo vrolijk!

Puzzcat zag dat je je ook bij ons moet aansluiten! Be je al voor onderzoek geweest? Wens je iig suc6 deze maand! ga voor je duimen dat jij nu eens geluk mag hebben...

Nog 2 dagen en dan ga ik starten met ovutesten. Ben benieuwd! heb het nog nooit eerder gedaan. Welk tijdstip kan je het beste testen?

groetjes inkerbell

8. Hallo allemaal,

Wij proberen sinds 3 maanden zwanger te worden. Volgende NOD rond 5 december (ik weet dus al wat ik wil voor sinterklaas \:D/

9. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik ga zo maar eens even sporten met de hond, tot morgen allemaal. Niet te veel kletsen he?
    Dan moet ik weer zoveel bijlezen morgen. ;)

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Leuk he die kerstliedjeszender van sky..ik was van de week aan het schoonmaken en ventjelief was boodschappies doen, hij kwam thuis en keek me echt zo aan, joh ben je niet een beetje vroeg, ik had heel hard die radio aan en was aan t meebléren op het liedje van All i want for Christmas van Mariah Carey hahhahaha
    Toen vroeg ie dus wat ik voor de kerst wilde..dus ik, een kindje enneuuuuu een WiiFit..dus ben benieuwd hahaha

11. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Ok, bij deze is onze roze autoradio momenteel afgestemd op sky-radio (ga dat hier eens op internet zoeken, kunnen we niet onvangen!)

Ben in boekje van AH aan het bladeren (AllerHande) en heb een supertaart gespot: speculaastaart met peren! Morgenvroeg bakken en mits het vol blijkt te zitten van mineralen en vitamines die ook in zwangerschapssuplementen zitten, trakteer ik morgen in de mini! Bordjes klaarhouden he! (inkerbell: jij kan mss voor het servies zorgen ;))

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@puzzzz, ben je dr ook weer meid, wat balen zeg :( ! Heb je nog een bezoekje aan de gyn op t programa staan of niet?

Ik ben vandaag naar het zkhs geweest voor mn eerste FM. Ik had 2 grotere eitjes, waarvan de grootste 9,7 mm was, dus ze moeten nog ff groeien!
    Ook heb ik nog bloed moeten laten prikken, om te kijken hoe het oestogeen reageerde, dit moet ik maandag weer laten prikken en dan hoor ik meer!

Hoop dat ze me wel niet helemaal lek prikken :)

Nou, ben dr weer vandoor, we hebben zometeen een feestje op t werk!

13. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    hahaha, is Sky nú al in kerstsfeer? Ik hou er ook wel van, maar nu nog niet. Ben nog in de herfstsfeer én ik wil eerst sinterklaas zien. :-D

Het wordt hier al wat drukker gelukkig, maar ik blijf ook nog in november hangen denk ik.
    ....jaaahhh ik eet van twee walletjes ;)

nu ga ik er weer vandoor en ik kom pas vanavond laat weer kijken tijdens mijn nachtdienst.

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @lieselke, op www.nederland.fm heb je al die radiozenders, is leuk hoor!

Enne die taart...kun je er niet wat puur mama en etos zwanger worden door heen prakken? Ik zit morgen klaar met mijn bordje! Lijkt me heeeeerlijk!

@miracles, misschien stomme vraag, maar hoe meten ze die eitjes?

15. Miss Mommy

De blaasjes meten ze op mbv een inwendige :( echo

16. Miss Mommy

Trouwens zie dat de kerstboom al staat, heb dr ook al weer zin in om m neer te gaan zetten, verheug me dr nu al op! Gezellig...

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Jah Miracles, ik kijk ook uit naar de boom hoor! Wel eens kunstboom hier, want ben allergisch aan dennensap :-s
    Hoop dat je snel een lekker groot, sterk, sexy eitje hebt dat de zwemmertjes van je ventje lekker kan verleiden! En dan maar nestje maken he!

Wij gaan zodadelijk uit met vrienden. Mannen voetbal kijken, vrouwen tetteren :)

Over de taart: zal er Omnibionta doorklatsen, Puur mama kan ik hier niet krijgen! Gaat nogal een bom geven hier in december! Zal er speciaal roze glazuur opdoen!

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaahhhhhhhhhhhh :confused: klinkt lekker die taart! Neem ik het kerstservies mee van blond! om in de sferen te blijven!
    Heerlijk zeg heb nu al zin in de kerst hha.. ga morgen met mijn neefje pepernoten schooien bij sinterklaas!
    Ondanks de donkere dagen vind ik dit wel en gezellige tijd hoor!
    Volgend jaar hoop ik met mijn eigen kleine erbij te kunnen zijn!

Oja wie pendelde hier van de topic? Lijkt mij ook wel wat eens kijken wta mijn uitslag is. wat behoor ik dan te vragen?

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jaaa laten we het hopen, volgend jaar met de kerst met een kindje!

Ik heb altijd van die geluks sterren in mijn boom hangen...moet je eerst een wens doen en dan in de boom hangen(die heb ik al vanaf dat ik een jaar of 4 was, dus of het echt waar is :) ) Hebben jullie wensen..ik geef het wel door aan de sterren :)

Die omniodinges is ook goed, als het maar werkt! :)

@inkerbell, knippy heeft voor mij gependeld..moet je haar even vragen!

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hoi meiden

heb vandaag gewerkt, dus vandaar dat ik nu pas even kom spieken.

@desert, mijn meisje is idd ook vreselijk bijdehand. Ze snapt bijna alles wat je zegt terwijl ze pas 16 maanden is...

@knippy, wist niet dat jij ook pendelt. Mijn vriend heet Arjan, hij is van de zomer 26 geworden, dus scheelt niet zoveel met jou. Hij woonde op de Hoveniersweg, vlakbij jou dus. En gelukt met de cadeautjes?

@Zinah, nog gefeliciteerd met je neefje, wat een ervaring he. Laat staan als het je eigen kleintje is, met geen pen te beschrijven!

@Lieselke, fijn dat het meeviel in het ziekenhuis. ook jij mag klagen hoor ook al is het ronde 4. We willen toch allemaal hetzelfde...

@bapsie, hoop dat je snel opknapt. Tis wat met die blaasonstekingen, hoe zou het toch komen ;)

@5mare5, hoop dat je vannacht beter slaapt, wat studie doe je?

@Sweepy succes met klussen!

@elegance welkom, leuke avatar!

@Puzzcat helaas meid, had je eigenlijk niet willen zien hier. T duurt veel te lang...:(

@butterfly welkom, succes meid!

@Matroosje ook welkom, denk dat wij allemaal het zelfde sint cadeautje op ons lijstje hebben staan!

@Miracles, spannend zeg...Ben blij dat ze nu wel op zoek gaan naar de reden van je korte lf, succes meid!

Hier ook een echte kerstmuts! Ik vind het heerlijk die tijd. Gezelligheid alom. Heb nu ook al van die sfeertakken in huis staan...

Ik zag dat er taart was....Hmmmm....

Deel Deze Pagina