owww mag ik dan er ook op? mijn NOD is morgen 15 dec...maar ik wil pas 19 gaan testen (als het dan nog nodig is)
@ Vlademira, het blijft zo doorgaan, dan ook nog iemand gaan aanvallen terwijl jij zelf de oorzaak bent... nee sorry dat is te laag...
Hey Doortje, hoe was je test vandaag? Zal wel niet positief zijn, anders was je banner wel veranderd of misschien heb je niet getest. Ik blijf voor jullie allemaal duimen, wil gezellig met jullie in augustus forum kletsen! x
en zullen bij deze maar met z'n allen besluiten het er niet meer over te hebben? en ons richten op waar we allemaal zo op hopen: een baby!
Goedemiddag dames, Vanochtend weer een test gedaan en weer negatief Ik wordt er een beetje moedeloos van......... Als ik niet zwanger ben dan wil ik dat komen en dan kan ik weer verder....... Maar dit....pffff...... hier kan ik slecht tegen! Sorry hoor, maar ff een ego berichtje!
was het maar waaaaar! dat is de banner van misschienmama. Ik moet nog 10 dagen wachten.... (geduld, geduld, geduld). Het augustus-mama forum is mijn doel!
dit is dus lief bedoeld, he? ik las m nog een keer en dacht: kan ook anders overkomen! sterkte en succes!
Oh meissie, wat vraag dit geduld van iemand. Mocht je niet zwanger zijn, dan zal je zien dat de ongi gewoon wegblijft door de spanningen. Ik duim voor je dat je toch echt zwanger bent, alleen laat een posi test hebt. Welke test gebruik jij trouwens?
Uhmmm, volgens mij wel, besef het alleen nog steeds niet helemaal. Maar nu weet ik het zeker met zo'n domme fout.
Ik snap niet zo goed dat je blijft komen hier? Ben je, naast een leugenaar, ook nog iemand die er van houd om onderuit geschopt te worden? Internet is zo groot! Dit kan toch ook niet leuk zijn voor jezelf? Ik zou me kapot schamen en met een straat tussen mijn benen afscheid nemen van deze site. Ook hoop ik dat je eens goed kijkt naar het gedrag van je je gaat te diep voor een leugentje en dan is er vaker wat meer aan de hand.