lieselke: ik dacht ook dat ik er te veel mee bezig zou zijn als ik ovulatie testen ging gebruiken...maar dat is juist niet het geval geweest....we hadden meer zekerheid in mijn cyclus en daardoor wist ik wanneer mijn ei kwam door nog beter naar mijn lichaam te luisteren vanaf het moment dat ik een positieve ovulatie test had....toen ik zo'n 30 uur na mijn ovulatietest een steek in mijn zij voelde na de hele dag al wat steekjes te voelen en daarna niks meer wist ik bijna voor 100 procent zeker dat dat mijn ei was..... ik zou willen dat ik er eerder mee begonnen was (niet dat wil zeggen dat het dan eerder raak was geweest) maar ik weet wel dat ik bij een volgende gelijk met die dingen begin.... sorry voor het lange verhaal...
door al deze verhalen ga ik er deze maand ook mee beginnen zo kan ik ook wat meer ionzicht in mijn lichaam krijgen helaas is dec voor mij voorbij maar misschien dat 2009 mijn jaar wordt/ en stiekum lees ik nog in dec mee!
dat klinkt lekker allemaal wat jullie gaan eten ik werd op een gegeven moment gek van die ovulatietesten. Ik had 2x een cyclus van meer dan 40 dus ik ben (zoals op de verpakking stond) pas rond dag 18 gaan testen voor het eerst en toen vond ik m'n ei dus niet en ja, ik werd op dag 28 ongi dus ik was te laat begonnen.. de maand erna denk ik, laat ik vroeger beginnen dus ik bleef testen en had er te weinig want bleef negatief en toen heb ik het maar opgegeven en toen had ik dus weer een lange cyclus dus waarschijnlijk ben ik te vroeg gestopt pffff... dus nu ben ik er maar gewoon mee gestopt en wacht het een paar maanden (of korter hopelijk ) zonder testen af. Ik werd er alleen maar gefrustreerd van!
Dank je bos! Ga er eens over nadenken Boom staat, kunnen piepen in men album Hier is het discussie over wat we gaan eten... Heb nog gemarineerde kipsateetjes liggen, maar de frituur is hier net tegenover ... ik hou jullie op de hooggte
Wij eten biefstuk met peper, gebakken in kruidenboter, met krieltjes en een frisse salade De kinderen eten i.p.v. biefstuk een hamburger.
Goedeavond Dames, Wij hebben vandaag uit de friture gegeten we waren onderweg en had geen zin meer om te koken. Maar ik heb even een vraagje misschien niet echt een smakelijk thema dat bij eten past. Maar ik verlies sinds vandaag erg veel witvloed maar de 24ste is pas me NOD dag en ik weet zeker dat ik normaal niet zoveel en zo vroeg witvloed heb heeft hier ook iemand al eens last van gehad? Groetjes Nadine
Ja dat had ik maar de code was te groot en nu heb ik een kleinere versie gebruikt die eronder stond En nu is het goed
Ik probeer deze topic te begrijpen maar volgens mij moet ik toch maar weer terug naar mijn eigen haarkleur.... Hoe werkt het met NOD lijst?
Ik heb het ook? vanaf 1 week geleden... elke keer ren ik naar de wc zo van whaaaaaa de komen.. is het weer wit...dat ken ik dus niet....
NOD=Niet ongesteldheids dag Je berekend je NOD uit via de Calculator aan de linkerkant en je pakt er dan de laatste lijst bij De instructies staan er onder in het blauw Probeer het maar lekker Fouten bestaan niet! Zet je naam dan even bij jou nod en klaar !
Hmm dat witte word beschouwd als een zwangerschaps symptoom Het lijkt dan als een yoghurt...(niet voor oraal gebruik whaha)
Hallo meiden, Wat wordt er weer veel gekletst. Heb het meeste bijgelezen, maar op iedereen reageren....lukt niet. NOg wel even voor Lonny wat ontzettend balen meid! Doe rustig aan en iemand zei het al eerder. lichamelijk ben je vrij snel hersteld, maar geestelijk kan het wel even duren. Over je cyclus die was bij mij even anders. Die duurde wat langer. Hoeveel langer weet ik niet precies, volgens mij 2 weken. (Ik ws meteen weer zwanger, dus weet niet precies hoe lang de cyclus was.) Heel veel sterkte in ieder geval!