wij hebben zo'n bal al in de boom hangen hoop dat er volgend jaar een 2e bijhangt! Knip veel plezier meid Mare het duurt nu wel erg lang idd, snap dat je daar soms emo van wordt, knuffel voor jou! Lieselke mooie boom hoor! Bruisje, toetjes in je onderbroek, whoehahaha. Hoop dat je niet ziek wordt meid!
Lijkt me niet of het moet een valse test zijn. Je zit nog wel vroeg voor je nod heb je je ei eerder gehad? heb je een foto zodat we mee kunnen kijken?
thanks meiden het komt vast goed ik ga zo me manneke lekker verleiden dat moet hij toch gewoon niet kunnen weerstaan dan.
micha: nou gefeliciteerd zou ik zeggen! heb je een foto? Begrijp je vraag eigenlijk niet goed... Je hebt nu een pos test en je vraagt je af of die morgen neg. zou kunnen zijn. Nu, mij lijkt het niet, integendeel... zo lang alles goed gaat, zou de streep alleen maar donkerder moeten worden (excl. de gevallen van 'vals positief', maar zo vaak gebeurt dat niet denk ik...) Nou, fotootje graag, kan ik nog eens streepjesstaren, leeeeuk!
nee ik moest mn banner even goedzetten. ik ben al een week overtijd maar ja soms komt het allemaal ook wat later. Net als vorige maand toen werd ik na rond de 35 dagen pas ongi helaas kan ik de test niet inscannen. ik heb geen scan ik ga zometeen nog een test doen. ik moet wel zeggen ik heb wel vaker getest bij mijn vorige ongi en daar kwam nooit 2 strepen
twee streepjes...je bent dus gewoon zwanger...en waarom denk je dat hij morgen weer negatief zou zijn....hcg verdubbelt om de twee dagen dus nee ik verwacht dat hij morgen niet negatief is....alleen als deze test niet klopt dan....maar ja die kans is zooooooooooooooooooo klein dat je daar niet van uit mag/moet gaan... dus voorzichtig maar wel gefeliciteerd.
@Lonny.. jemig meis.. heel veel sterkte...weet hoe je je voelt...Dikke knuff... @Micha.. als je zover overtijd bent.. een positieve test hebt.. dan mag ik je FELICITEREN... *ziet nu de tegenstrijdigheid tussen de twee @s.. niet naar bedoeld uiteraard..* @ziek worden.. nee hoor ..doe ik niet.. kan ook niet.. heb 3 hummels rondbanjeren hier en die kan ik moeilijk aan hun lot overlaten...dus ga gewoon door...
ja heerlijk he ik ben helemaal gek op mijn neefje Hij is nu 3 mnd oud en echt al een lekkere bink. In dit geval zou ik gewoon zeggen GEFELICITEERD Doe voor de zekerheid die andere test ook nog maar. heb je ook geen fototoestel of telefoon waar je hem mee op de computer kan zetten wil hem graag zien hoor.
Ik dacht eerst dat je het over een ovulatietest had, maar je hebt het over een zwangerschapstest! Nou, twee strepen staat gelijk aan: Gefeliciteerd! Tenminste, dat heb ik me laten vertellen... 8)
Ik kan er niet bij...bad te klein :-D En ik wil niet de brandweer hoeven te bellen om ons te komen redden moesten we vacuum te komen zitten! (echt gebeurd, vorig jaar ofzo, stond in de krant toen, "Vlaams koppel wordt na seks in het bad bevrijd"!) @micha: Ook niet een digitaal toestel ofzo?
nee helaas kan ik dat nog niet. ik ben nog niet lang geleden verhuisd en alle computer en draadjes apparaten etc zitten in de doos. ik ben al blij dat ik internet heb. het is zo raar gevoel. je bent er wel mee bezig om de zwanger te worden maar als het dan zover is is het zo moeilijk om te geloven. ik denk dat ik al mijn test sowieso ga ommaken en dan begin ik het pas te geloven. nu denk ik nog van ja die test klopt niet joh.
Bruisje ik vond de eerdere uitspraak ook wel goed(weet niet meer wie hem gezegd heeft) dat je dit 9 mnd houd go for it girl \ hihihi je komt toch niet meer bij als je dat leest.