NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Wij hebben vorig jaar voor t eerst met de kleine kerst gevierd, t was ook erg leuk. Een speciale bal in de boom ; mijn eerste kerst. En ze had een te schattig kerstpakje aan. Op zulke momenten ben je intens gelukkig!

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@inkerbell Ik krijg 3 dec een hysterscopie...
    Om een gezwelletje te onderzoeken...
    En een ovu test kan je het beste doen op een vaste tijdstip maar niet sochtends ;)

@Miracles 3 dec en 18 nov heb ik afspraken
    3 dec voor hysterscopie en 18 nov voor een gesprek met de anestesist (verdovings arts weet niet hoe je het schrijft whaha)
    Hoe gaat het verder met jou dan meid?

@desert De follikelmeting doen ze met een inwendige echo,en ze zien dan op de scherm hoe groot ze zijn
    Ohh :oops: Zie net dat miracles al gereageert heeft whahah

@xxsuuzxx Het duurt echt lang ja...
    Och joh alweer de 7de ronde?
    Maar wat lijkt mij dat gezelli met je kindje kerst vieren!
    Ik gebruik mijn zusje daar nu voor haha
    Ik steel haar voor de kerst,en we gaan gourmetten hihi

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Jullie zijn snel, nu al een kerstboom...
    Heb mijn NOD ook op 5 dec, dus ik wil wel een positieve test in mijn schoen hahah.

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Kom erbij in de wachtrij! Gezellig we schuiven wat op op onze bank! hopen op een mooi sinterklaascadeautje!

@puzzcat thanxxx heb net de testhandleiding gelezen en idd op de middag is handig! Zag trouwens dat jij ook een friezin bent gezellig!
    Kom regelmatig in jouw woonplaats....

groetjes inkerbell

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Stiens is populair haha

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    @suuz, fotooooooooos! :)

@de rest...ik ben mijn spulletjes pakken en ben richting het huis van mijn ventje..nee woon nog niet samen, heeul lang verhaal :)

Moet zeggen, vind het erg gezellig hier! Tot strakkies!

7. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ik hoop dat mijn pendel gaat kloppen!

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ooh Catje dat is al snel! ;) Ik hoop het ook voor je! Spanneeeend weer!

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    matroosje en blackeyedgirl welkom hier! Het wordt steeds gezelliger.

@puzzcat zie nu pas dat jullie al zo lang bezig zijn. Dan mag ik idd helemaal niet zeuren. Hoop voor jullie dat het dit jaar nog gaat lukken en de onderzoeken goed zullen zijn.

@lieselke fijn dat het wel meevalt. een narcose is nooit fijn en er zit altijd een risico aan vast. hopelijk gaat het middeleeuws klussen wel goed :p

verder zal ik morgen avond echt een tijdje moeten lezen, mijn mama wordt 50 dus ik heb geen mogelijkheid om even te spieken hier: niemand thuis weet het nog dusssss....

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & Butterfly26
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 & Puzzcat24
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte
    13:
    14:
    15: Luukske
    16: Desert
    17: Sanneke & Joyce84
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83
    - Puzzcat24

12 december
    - Jutte

70 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:3fxu638v]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3fxu638v]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3fxu638v]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3fxu638v]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3fxu638v]

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oooohh, ik moet nog ff inkomen hoor, hier in december. Zie ook veel te veel uit november hier...maar goed, laten we er een gezellige en vooral roze maand van maken!

Ik ga mijn leven beteren, hoop wat vaker ff te lezen en schrijven hier!

*schrikt op, ziet een boom, ballen, hoort kerstmuziek.....* Is Sint hier niet populair?

@ Lieslke, lekker hè, die speculaastaart! Jutte lust alleen geen peer.....zou ie met appel ook lekker zijn?

@ Puzz: van die muskaatkransjes, met witte spikkeltjes zijn lekker hè!?!?!?! Dit is wel jouw laatste maand in het NOD hoekje hoor! Pfff, balen dat ik je hier zie zeg! Maar ja, had het bij nov al gezegd, zwemles, krachtvoer en tom tom!

Voor nu wel even: slaap lekker! Vandaag de hele dag op meubeljacht geweest, ben kapot! En dan morgen met de kleine naar Sinterklaas, dussssss Jutte gaat slapen, anders ben ik niet lief tegen de Pieten. En, tja, een paar weken Spanje lijkt me wel wat, maar vrees dat man en kind dan niet mee mogen en dan loop ik ook weer een ei mis, dus nee, slapen is het devies!

12. tigerlady

tigerlady Lid

31 okt 2008
    26
    0
    0
    administratief
    Noord Holland
    gezellige boel hier zeg ik lust ook wel een stukje taart. :D

Ik heb net op H en M online zitten bestellen, zucht zag ook super mooie zwangerschapkleding! Maar ja heb nu ook wel leuke dingen besteld voor kerst/ nieuwjaar/mijn verjaardag (haha kan ik altijd in 1 adem noemen omdat ik 2 jan jarig ben.)

vanaf morgen gaan we maar weer beginnen met serieus klussen voor een beeb, tja het zijn zware tijden soms he ;) mijn man vindt het ook heel erg altijd lol (tja we moeten het maar een beetje leuk houden ondanks de stress)
    ik wil gewoon zo graag dat het lukt zonder de IUI die gepland is volgend jaar.

8)

13. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Lijst moet aangepast worden want tel er nu 72 en butterfly26 staat er 2x in. wie telt er even mee voordat ik hem aanpas?

14. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Hey dames, even een teken van leven geven, ben vandaag nauwelijks online geweest. Ons jongste katje werd vanmorgen ziek en uiteindelijk konden we bij de dierenarts terecht. Zat iets dwars in z'n keel, nu het eruit is zien we hem in rap tempo weer opknappen. Opluchting!
    Rondje kinderchampagne! :D

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja klopt helemaal pearl! heb er net niet zo op gelet.

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Passagierslijst NOD december 2008

1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje
    2: Sweepy & Nhene & Claudia2510
    3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74
    4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady
    5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje
    6: Lonny & Debbedebs & Isla
    7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje
    8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1
    9: Zeepbel83 & katjak79
    10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 & Puzzcat24
    11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam
    12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte
    13:
    14:
    15: Luukske
    16: Desert
    17: Sanneke & Joyce84
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:lautjuh85
    24:
    25:
    26: Girl84
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: Vera

TESTMARATHON

7 december
    - MyPrecious

10 december
    - Angel83
    - Puzzcat24

12 december
    - Jutte

72 passagiers voor de roze mini!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes

Om de lijst te veranderen:

• Neem de meest recente lijst![/*:m:dvofpdc3]
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:dvofpdc3]
    • Vul je informatie in.[/*:m:dvofpdc3]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:dvofpdc3]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:dvofpdc3]

17. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Meiden ik kom erbij ik hoor niet bij de zwangere helaas maar begin gezellig weer opnieuw.Ben met mijn cylclus wel elke keer optijd netjes precies 28 dagen ertussen en dan mag ik toch verwachten dat ik op de 14de mijn ei heb ?

:) Niet dat ik daar op ga wachten hoor maar ga even kijken waar mijn ovulatietesten zijn en ga eens op zoek naar mijn ei lijkt me een leuke bezigheid om te kijken wanneer ik die moet hebben en of ik die net als anderen ook kan voelen.

Zal mij benieuwen :)

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiesmorgens allemaal!

volgens mij ligt nog iedereen lekker in zn bedje...

@ Puzzcat, met mij gaat t nu wel weer een beetje, al heb ik toch nog wel momenten dat ik ff flink verdrietig ben.
    Verder ben ik gelijk met clomid moeten starten, heb gisteren mn eerste FM gehad. Moet nu maandag eerst weer bloedprikken en dan hoor ik weer wat er verder op het programma staat! Evt de volgende FM.

Je zei dat ze een gezwelletje gaan onderzoeken... waar heb je dat zitten dan?

X Miracles

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Goedemorgen,

tot nu toe alleen miracles en indey. Is je nod 11 dec? dan kan je op de lijst!

Ik ga zo lekker klussen :) en dan naar mijn mama want die is vandaag 50 geworden. Jammer had haar zo willen verrassen met leuk nieuws. hopelijk kan ik dat in iederg geval dit jaar nog inhalen.

Dames ik wens jullie een fijne dag en niet te veel kletsen!

20. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo,

Ik moet me helaas ook weer hier komen melden. Dit wordt alweer onze 14de ronde. Dinsdag hebben we een gesprek bij de fertiliteitsarts, we zullen wel zien.
    Hopelijk wordt dit onze maand dames.

Ik zal zo even de lijst aanpassen.

Deel Deze Pagina