wat kunnen jullie kletsen zeg hahaha Ben wel een beetje bijgelezen...maar ben de helft al kwijt Sorry daarvoor Van mijn eigen lichaam word ik echt gek! Moet pas op 18 december ongesteld worden (liever niet ) Afgelopen donderdag had ik een druppeltje bloed met afvegen en daarna niks meer Maar ik verlies nu al 2 dagen (vanaf zaterdag) wat bruin...niet veel en dat is dus ook alleen met afvegen Ik vind dit heel vaag en ik kan dit toch niet als ongie berekenen Want dan moet het toch echt helder rood bloed zijn! Ben voor de rest ook heel erg moe, ik eet meer en ben na het eten misselijk (niet elke keer), moet vaker plassen en de grote boodschap gaat de hele week ook al moeilijk Last van lage rugpijn Heb ook hoofdpijn, terwijl ik daar nooit last van heb Ik snap er echt niks meer van...maar ja
Hoi dames, Ik ben dan nog nie overtijd, mag wel bijna testen maar wat ik voelde was een heftige kramp op de negende wat ze zogezegd bij innesteling wel is voorkomt volgens mijn cyclus zou mijn innesteling plaats vinden die dag Dus wie weet toch nog zwanger, ik heb niet het gevoel dat ik het niet ben, wel dat ik het wel ben, durf het alleen niet door te laten dringen laat staan te testen.. Ik ga niet ongi worden want ben aan de pil ( kan geen kwaad zegt dokter ) dus moet wachten tot de strip, ik zou zeker positief moeten testen bij 5 wkn dus als ik 24ste test, dan weet ik 100 procent zeker. ik ga ervan uit dat ik negatief test.. maar ik wil niet te vroeg testen.. gevoelsmatig, want als er dan staat ik ben het niet dan geloof ik het niet, en als er staat positief, dan schrik ik me .... t weet ik niet wat maar dan doe ik wel een dansje erbij
He dames Nou, het wordt volgende maand opnieuw probreren hoor, ben eeeeeinlijke ongesteld geworden. Jammer
nou goedemorgen allemaal... ik kon het toch niet weerstaan en heb vandaag toch getest... jammer............ negatief! hoop dat de maar snel komen!
Uhm...ik ben aan de pil? Sorry, ikke niet begrijpen. Ben je ziek geweest? Overgeven, diarree? Antibiotica geslikt? Pil vergeten? Anders is de kans op een zwangerschap heeeeel klein hoor, die pil slik je toch om juist niet zwanger te worden? Je hebt dan namelijk geen eisprong als het goed is.
spannend zeg.. heb de 12e flinke steek onderin mijn buik gevoeld.. heb al dgn last van obstipatie.. gisteren last van onderbuik.. gisteravond geklust.. de 10e en de 12e ook.. hopelijk is het nu raak.. en kan ik rondom oud en nieuw met goed nieuws het nieuwe jaar in.. zou toch mooi zijn
@minyaweth; spannend vandaag. Hoop zo dat die 2e streep vandaag er af knalt @lonny; aaaaaaaaaaah wat vervelend nou. dikke knuf van mij
hey meiden Kwam even koekeloeren vanuit de luchtballon hoe het er hier voorstond. Ik snap van mij helemaal NIETS meer, ben na 2 dagen spotting, héél licht ongi geweest 2 dagen en nu weer spotting Ook mijn temp doet erg raar, ben wel een nieuw kaartje begonnen omdat ik deze bloeding als ongi heb gerekend maar nu keldert hmijn temp ineens als een gek, beats me! Voor de zekerheid mijn ovutest maar eens even weer uit de kast gehaald en ook maar even klussen met manlief, je kunt immers nooit weten toch? Raar lichaam heb ik hoor PFFFFF
Morgen dames, ik wil graag alle ongi dames een dikke knuffel geven en veel succes in de luchtbalon. en wanneer zie ik weer wat roze? wie gaat er nog testen?
vanochtend wat krampjes gehad laag in mijn buik, begin nu toch weer te twijfelen. Verder blijven de symptomen nog allemaal gelijk, pijnlijke (*)(*), vlagen van misselijkheid, hoofdpijn, witte afscheiding en een reukvermogen dat je niet voor mogelijk houdt.
NOD Lijst December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita33 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde 40: Desert 219 passagiers voor de roze mini! 20 Zwanger, 60 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 2 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie 18 december - Senna04 & Bruisje 19 december - Lente1973 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje - msbs [Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:1lqu0g2f] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1lqu0g2f] Vul je informatie in.[/*:m:1lqu0g2f] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:1lqu0g2f] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:1lqu0g2f] @NIkita je staat er bij hoor... @jenna heb je op rood gezet
iedereen die ongesteld is geworden een dikke knuffel Jenna wat heb je een mooie tekst onder je bericht staan! Hier ook al weer druk met klussen hopen dat het onze deze ronde iets moois brengt.