Ja erg he Ik heb ook allemaal klachten en ik word er echt stapel maar dan ook stapel gek van Ik wil het gewooon gelijk weten hahahhahaha Hoop dat je morgen een vette posi test hebt
@ senna: Goh ik weet niet of ik morgen al ga testen. Was dit weekend in het kruidvat en de testen waren uitverkocht! Pech dus. Misschien dat ik straks langs de apotheek ga, want zit nu op mijn werk... Wanneer is uw NOD?
onze kachel is kadoek Het brandalarm ging hier ineens af pfff scheelde niet veel of de boel stond in de hens
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik heb de test van gisteren en vandaag in mijn album gezet. Ben zo aan het twijfelen omdat de clearblue test negatief was vanmorgen. Die test heb ik wel later afgenomen en had veel gedronken...
hmm ik zie toch echt bij beide een tweede streepje, CB schijnt later te reageren pas he, dus misschien morgen nogmaals proberen???
Alle zwangeren gefeliciteerd! Iedereen die nog aan het wachten is "hier wat hcgtjes" En voor alle niet zwangeren KOP OP! Het nieuwe jaar nieuwe kansen!
volgens mij ben je gewoon zwanger is toch deuidelijk te zien en CB test vaker laat posi heb ik gehoord