Kan iemand mij op groen zetten? (negatieve test) op de NOD van december? Alvast bedankt! Liefs Miranda
@minyaweth; GEFELICITEERD @beby2; wat ontzettend verdrietig nou toch @fl3xgirl; das gezellie dat je bij ons blijft.
Hee lachen, vanavond met mijn zussies en mama kersstuk maken. Nou heb ik gister alleen mijn vinger verband aan de oven, dus ben benieuwd of dat allemaal zonder moeite zal gaan!
Hey allemaal, Ik ben net 5 weken zwanger maar het continu steekjes in mijn onderbuik trekkend naar mijn rug... is er iemand die dit herkend... maak me onbewust toch wel een beetje zorgen namelijk. xx
lieve schat maak je geen zorgen....dat is het groeien van je baarmoeder en ikzelf heb het ook....niet de hele tijd maar wel met regelmaat steekjes in mijn buik en sinds gister een beetje last van mijn onderrug is heel normaal zolang het geen 'pijn' gaat doen....
oh beby2, wat erg. *knuffel* ik zie ook dat er erg veel meiden ongesteld zijn geworden. wat jammer. en twee? zwanger? gefeli! ik heb echt een leuke dag gehad met mijn man, en heb mijn nieuwe leesbril binnen. echt super mooi (en roze) ga nu eten en dan om 8 op kraamvisite!
@Minyaweth van harte gefeliciteerd! @Yihaaa ik zie duidelijk 2 streepjes. Dat lijkt me dat je zwanger bent. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. @beby2 wat erg voor je. Leef met je mee. Heel veel sterkte! Dan nog een vraag. Ik weet niet meer wat mijn cyclus is. Ging uit van 35 dagen. Maar dat zal wel niet....dan zou ik a.s. woensdag 14 dagen overtijd zijn. Dus denk dat het nog wat van slag is. Maar ik heb telkens last van mij (.)(.). Het lijkt wel dat het telkens erger wordt. Voor de rest moe. (Dat zal wel komen door de drukte...bijna vakantie). En niet echt lekker. Soms wat misselijk (let er vast teveel op.) Wat denken jullie? Ik heb het gevoel dat het raak is. Maar dat zegt natuurlijk NIX. Ik heb 1 keer getest....(4 dagen na NOD) ik denk dat ik deze week nog maar een testje waag. Ga er maar vanuit dat het negatief is. ZO het is een heel verhaal sorry. Maar moest het even kwijt. Zo hoef ik mijn man ook niet de hele tijd lastig te vallen
Hoi allemaal, Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Alle ongi meiden: dikke knuf en succes in de volgende ronde. Mede wachters: vinden jullie het ook zo moeilijk om te wachten met testen? Ik ben weer es eigenwijs geweest! Wilde nog niet testen, maar kon me ook niet inhouden dus... Heb ik getest met een ovulatietest, wat natuurlijk helemaal niets zegt, maar er staat daar wel een streepje op. Kunnen jullie me even vertellen dat dat helemaal geen zin heeft en dat ik gewoon nog ff moet wachten! groetjes, Jammie
poeh...nou van mij mag je best zeggen HEEL spannend allemaal...vind het ook allemaal erg spannend omdat je geen idee hebt wat je te wachten staat.....wat je wel en niet kan voelen etc....ze zeggen altijd (hier althans) dat je vanaf het moment dat je kinderen hebt jezelf altijd zorgen maakt...nou van mij mogen ze zeggen vanaf dat je zwanger bent....
@Ny81: jeetje zeg dat je nog zo lang hebt kunnen wachten zeg...ik denk dat ik al lang nog een test gewaagt had.. ik duim voor je @Jammie: sorry maar ik mag niet liegen... :-#
Thnx Bos. Maar ik dacht ik wacht gewoon....(was wel moeilijk ) Met mijn zoontje testte ik ook pas later. Vandaar.....
ZO! ben weer eens stout geweest! Heb 2 testen besteld die van matcare ultra....Hoezo hoop! Ik denk dat ik eerder geestelijk gestoord word dan zwanger. En toch is het leuk, spannend. tot dat die negatieve test komt en dan de ongi. En dan weer een baal week en dan beginen weer die leuke weken...
en daarom test ik niet. ik ben echt een watje ik wil pas testen als ik al voor 99% zeker van mijn zaak ben.
Hallo allemaal, Ik ben ongesteld geworden vanmiddag erg balen maar goed op naar ronde 4 Zwangeren gefeliciteerd!
NOD Lijst December 1: Eleni & Zinah & Natasja & irryproppy & goudappeltje & Natjes & Fl3xgirl & beby2 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 & SylviaM & Deebie & Shaar & Marty 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & Miepie74 & Angelea & Joke999 & tigerlady 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek 5: inkerbell & love child & miranda28 & blackeyedgirl & Matroosje & Jazy & Alweer mama & Elegance & Gepke1979 & Sammie88 & puzzcat24 & Pearl29 & Vlademira & Djaar77 & rensje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella & Mcellie & MyPrecious & Kuckuk 7: Milolove & Tania & Moosje25 & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje & vlindertje85 & Happyme & LadyXochi 8: Catje86 & Mamaria & hanneke78 & Annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 & Bos & Stier11 & Djuke & Wondertje 9: Luukske & katjak79 & Yihaaa & Manon1977 & Petra84 & Suuskebab & Aguamiga & Annetje22 & Tessa8 & engeltje87 10: bootsy & Angel83 & Muis82 & Daphne1984 & Sanneke & Toetje & Sofie28 & Ikkuh22 & monica076 11: spriet & xxsuuzxx & cam & little angel & Annie22 12: Miracles & BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & MilkHd & Plienneling & Star in Heaven & DrewB 13: kleintjevoorons & Josjo & Danif & Nana33 & Dees75 & frownupsidedown 14: indey & ellenk & Minyaweth & Misschienmama 15: Helma30 & Jenna78 & rm1 & misslizzy & Lente1973 & Miranda77 16: Desert & Knuf & Alies05 & Nanske & Wijfie 17: Joyce84 & Beebie82 & Nadinneke & Jammie & lieni44 & Sweety24 & Christien86 & Liesben & Babylicious 18: IlonaHokkeling & Maria79 & Dani86 & Senna04 & Bruisje & Kever78 & mbol&Snippie23 & els 19: Ivje & Moontje & Emma21 & Aura & Morgenzon & Monica076 20: melanietje & Kita29 & Hanna1974 & Silvana81 21: Mukje & Mgwc & Engeltje1977 & stephanie87 22: Loesje84 & Kanjer & Slaapzak & Ilona77 & Karoliene & Sannie80 & Ladytijger & Loentje 23: lautjuh85 & Sjoukje & Mexicang & Stacey88 & Twinkle 24: Babijtje & Afrola & naliey & Miggy & Nicole & Nadine29 & Doortje79 & Lotte1987 25: LadyJoey & Pupke1979 & Elegance & Marleentje26 26: Chantallie24 & Moor & Giegel & Loveable123 & Mouse 27: Calani & Beverly & KwiePark & rama & Care 28: Fl3xgirl & Elizabethje & Hope1982 & KLusser1980 & Yvie 29: robertha & Mvdb & BBKane & Sam28 & MyLadySharon & Pookie66 & Tinkerbellmama & msbs 30: Maia & Loe & Demia & Knippy & Angelea & Brenda2211 & Erwtje & Nikita33 31: Vera & Saskia 1982 & Girl84 & Lieselke & Puzzcat24 & speedy123 & Stier11 & wendyvanliemde 40: Desert 221 passagiers voor de roze mini! 20 Zwanger, 64 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 2 Vlindertjes TESTMARATHON 68 5 december - blackeyedgirl - Mcellie - Vlademira - Djaar77 - knippy 6 december - inkerbell - Kuckuk 7 december - LadyXochi - Aguamiga 10 december - Angel83 12 december - Jutte 17 december - Wijfie 18 december - Senna04 & Bruisje 19 december - Lente1973 20 december - Jammie - Ivje 26 december - Sjoukje - Mouse 30 december - Brenda2211 - Erwtje - msbs [Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:22ubbqls] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:22ubbqls] Vul je informatie in.[/*:m:22ubbqls] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:22ubbqls] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/*:m:22ubbqls] ********************** jammer spriet, succes in de volgende ronde!