ik zat net vandaag te denken, nou als bruisje zwanger is dan ben ik dat ook! :steken/kramp in liezen en steekjes onderin buik. Maar wat je nu beschrijft, herken ik weer helemaal niet. Misschien krijg ik dat volgende week ook wel! haha. Succes morgen en ik duim voor een + of streepje streepje! Hou ons op de hoogte!
Ja das goed, komen we morgen allebei goed nieuws brengen! Waarschijnlijk bij mij wel wat later omdat ik al om half negen in het ziekenhuis moet zijn dus niet echt tijd om te internetten 's ochtends! O en bos helaas zijn er 3 vlindertjes en geen 2, in de namen is het wel goed aangepast maar bij de aantallen nog niet.
volgens mij kloppen alle aantallen nu weer maar als iemand ff wil natellen voor mij want misschien heb ik wel misgeteld...laat het me ff weten oke ...
hmm ik tel 20 zwangeren, minareth staat niet dikgedrukt dus kan je die over het hoofd gezien hebben of blijf ik gewoon scheef tellen?
ow gelukkig me was weer terug thanks misschien mama verder alle nieuwe zwangere gefeliciteerd alle ongi dames balen maar 2009 word helemaal jullie jaar geloof me. Ga nu zo lekker naar me bedje truste alvast
Goeie avond aan wie er nog is Eerst effe reageren: @beby: jammer meid, zo'n bericht doet me elke keer kippenvel krijgen. Hele dikke knuffel en ik hoop dat je het toch een plaatsje kan geven... @ongimeiden: even dikke knuf en op naar die 2de streep @testers-2-be: woeeepieee, morgen streepjesstaren Veel succes allemaall! @bos: mooie avatar meid! Geniet je er wat van? Sorry als ik iemand vergeten ben...is al wat laat Zo, nog even hier rondfladderen en men cocktailworstjes opeten (jaja, weet het, niet gezond, maar had reuzehonger toen ik thuis kwam...)
Hahahahha Echt hoor... ik leer zoveel van deze site! Allemaal nieuwe werkwoorden c.q. sporten... streepjesstaren en broekloeren hihi... geweldig!
Hallo lieve allemaal! Was weer druk het weekend en het is te veel om allemaal bij te lezen, alhoewel ik wel iets gemist heb volgens mij... maar daar mag niet meer over gesproken worden ?!?! Ik ga zo toch ff zoeken denk ik. HUMOR! Snap ik! Ik noem het dan ook liever "luchten" als zeuren... *strooit wat engelengeduld naar Mare* En nu gaat ik ff op onderzoek uit naar het verhaal dat niet verteld mag worden (sorry, Harry Potter - fan hihi)
Waaaaa, hier ook hevige fan van HP! *Expelliarmus*: vwala, alle mogelijke duiveltjes bij jou deze maand uitgedreven met Harry's favoriete spreuk! Kan niet misgaan nu
ben weer terug van kraamvisite. wat was het een schattig meisje met heel veel haar al op haar hoofd. het was super gezellig. @doortje: nee ik woon niet in utrecht maar in ede en hier kan je niet echt super winkelen. dus gaan wij naar arnhem utrecht of af en toe naar amsterdam. @pupke: dank je wel. geduld heb ik idd wel nodig in deze tijden, maar het komt vast wel goed.
weet niet wat dat is: dus nee. ik ga trouwens al richting bed, tenminste ik zluit hier alvast af. good night