Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje 6: Lonny & Debbedebs & Isla 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & bos & Angel83 & Puzzcat24 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje 13: 14: 15: Luukske 16: Desert 17: Sanneke & Joyce84 18: 19: 20: 21: 22: 23:lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: 31: Vera TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte 73 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:mnan3us4] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:mnan3us4] Vul je informatie in.[/*:mnan3us4] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:mnan3us4] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:mnan3us4]
Op de valreep goedemooorgen dames! @indey en alle andere nieuwelingen, welkom! Het is wat krap, maar wel gezellig! @5mare5 gefeliciteeeeeeeeeerd met je moeder! Ik ben beetje grieperig, baaaaaaah!
Goeiemiddag dames Rustig hier! Of zitten jullie voor de sint? Ikke wel haha..... Morgen ga ik starten met de ovutesten. Puzz stiens rules! Welkom nieuwe meiden. We schuiven allemaal p in onze mini.... Geniet van de peren speculaastaart en het blond servies! Neem een kopje thee! groetjes inkerbell
Goede Morgen allemaal, Heb gisteren een positieve ov test gehad Ik hoop nu echt dat het raak is. Groetjes......
Hebben ze op de FM al een mooi eitje gezien dan meid? Ik heb laatst een HSG gehad en ik dacht dat alles goed zat ging ik heen hoorde ik dat de radioloog toch nog iets gevonden had... Aan de linkerkant van mijn baarmoedermond een gezwelletje... Dus heb 3 dec een hysterscopie om te kijken wat het inhoud... @toetje77 Toch jij hier?Ik maar duimen! Maar neem maar een pre-kerstkransje en hang maar een roze pre-kerstbal in de pink pre-christmastree dan kom het allemaal weer goed! haha
Meid onthoud dat je ei pas na 12 tot 24 uur springt na de posi ovu test Dus klus nog maar een kleine 2 dagen oke?
@desert, ze staan in mijn album... @toetje, balen meid. Spannend dinsdag! @de meiden die ovu testen gebruiken, neem puzzcats raad aan! @inkerbell, zag het recept van een peren speculaas taart in de allerhande staan, heb jij die gemaakt? @Zinah gelukkig gaat het met beter met je kat, schrikken zeg! @Indey, ook voor jou balen...Hoop op een goede afsluiting vh jaar! Hier nog geen intocht vd Sint, volgende week pas...
Heeey meiden! Alles oke hier! Hier gaat alles een stuk beter! dus ik kom weer gewoon posten hihi Ben zo blij nu ga ik even teruglezen hoe het met jullie dames hier gaat. knuffss
Welkom Maia, hoop dat jullie zeer positief 2009 ingaan! Ben niet zo handig met de lijst, maar anderen wel dus dat gaat wel goed komen! @Lonny, ging het dan niet zo goed met je? Sorry als ik te nieuwsgierig ben, leuk dat je er bent iig!
@ xxsuuzxx Ja er waren wat spanningen de laatste tijd bij ons thuis. Mijn vent en ik zijn niet zulke goede praters zeg maar. Dus het duurt ff voordat dingen zijn uitgepraat en opgelost. Dus vandaar dat ik ff weg was. Maar lief dat je er naar vraagt. @Jutte Heey meid alles goed met jou? Echt superleuk dat berichtje wat je voor me heb achtergelaten. Ik kom hier weer dagelijks posten, hoop jou hier ook veel te zien. Oh ja even over de ovu testen, wij klussen deze ronden zonder ovutesten. We gaan het om de dag proberen vanaf vandaag. tot dag 24 zo een beetje. Dus eens kijken of het werkt. knuffsss
goedemiddag dames pfff eindelijk eens een keer uitgeslapen 10 uur wakker 10.30 uur er weer in en slapen tot 14 00 uur zo ik had het echt nodig denk ik zie dat hier het kletsen al wat meer losgebroken is mooi hoor alleen moet ik zo weg dus kan helaas niet terug lezen doe ik vanavond of morgen nog ff ben wel net begonnen met de eerste ovu test maar nog niks op te zien Allemaal fijne zaterdag verder en waarsachijnlijk tot morgen.
mag ik nog uitstappen uit onze super gave mini........ ik kan het haast niet geloven maar zie mijn album...
Bos, GEFELICITEERD!!! Ik laat je er nog wel stiekem uit als niemand t ziet, want de deuren moeten op slot blijven... Hoe kan dat alsnog, een laat ei gehad?
ik weet het niet.....ik heb vorige week mijn ongi gehad dacht ik..... snap er zelf ook niks van maar de test liegt toch niet? ga maandag naar de huisarts..ben benieuwd wat hij er van vind..
Hoe kan dat nou.....je was vorige week toch ongesteld? Was dat niet zoveel dan....weet je, misschien had je wel twee eitjes! Maar ehm, mag ik vragen: als je ongesteld was hè, waarom nu dan testen? (of heb ik nog niet ver genoeg terug gelezen?) Maar ja, het is je onwijs gegund dus bij deze GEFELICITEERD! Er komt een mini-bosje, hoera hoera hoera!