dames ergens heeft iemand een link van de orginele foto van de echt site...moet je effe goed kijken..
ik hag haar plaatje opgeslagen op mijn pc en vergroot en toen een printscreen van gemaakt Zodat we hem beter konden bekijken
nog geenbloed te zien. afwachten dus nog even maar mijn borsten doen echt zeer moet gewoon mijn bh uitdoen want dat doet al pijn iemand een tip hiervoor
Nee sorry natjuh Als ik zere borsten had...wat ik heel apart deze ronde niet heb Dan kon ik niks anders dan de BH aanhouden anders deed het bij mij nog meer pijn
Pffffff, meiden jullie moeten echt wat minder l*llen hoor...is niet bij te houden met nog een fulltime baan erbij Ennieweej, ik zag geloof ik twee zwangeren, dus van harte! Hier niks nieuws. Alhoewel ik vandaag een beetje ongigevoel heb Maar ook weer vrij veel dikke, witte afscheiding. Geen bloed geeft moed zeggen ze... *probeert rustig te blijven*
hahahaha moet lachen met me man... Hij komt binnen en zegt tegen mij.... Wat is dat toch met die forum? je zit de hele tijd achter de pc...hahaha heb al verschillende keren het uit gelegd maar het is een man...begrijpt het niet..
Maar goed even wat anders! ik was in april ontslagen en sindsdien zocht ik werk...en heb me overal voor ingeschreven van krantenzorgen tot weet ik veel wat Maar nou belde vandaag eindelijk een vrouwtje dat ze een folderwijk voor me had Nou het is toch maar weer een begin en het is een wijk van 328 adressen Daar schrok ik wel even van..maar goed het maakt niet uit... En ik kan volgende week beginnen Toch weer met minder zorgen 2009 in! zo dit moest ik ff kwijt
nou dat is hier net zo hahahah Die snapt er ook niet veel van...nou ik zeg dus tegen hem: als ik het maar snap hihihhihihi
@slaapzak Ben er wel blij mee...al ik het maar 1 keer in de week...het zijn toch extra centjes En idd ik blijf nog slank ook (al was ik dat al wel hoor) hahahahaha En mijn vriend belde zijn moeder op en hij zie tegen zijn moeder: Er zit hier eentje die wil je wat vertellen Toen zei ze: Wat nou is ze zwanger? Dat was het eerste wat ze gelijk vroeg Ja was het maar zo hihihii
hahaha leuk he als mensen zo reageren... Maar ik zie dat je er niet meer bent... en de rest ook allemaal slapen. Nou dan ga ik maar verder. Tja bent een echte nacht mens. daag allemaal.