NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Dat zou wel een heel mooi kado zijn meid :D .
    Ik probeer (met grote nadruk op PROBEER) deze maand te wachten met testen tot mijn NOD dag. We waren er nl vorige maand van overtuigd dat ik zwanger was, had werkelijk alle verschijnselen en hebben daardoor 4 tests gedaan voor mijn NOD dag maar werd gewoon ongesteld :( .
    Nu maar proberen af te wachten.

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @yihaa... heb je vanmorgen zo'n goedkope of die + van kruidvat gedaan... die + negatief moet je maar als niet goed beschouwenhoor.. bij die streepjes test van kruidvat heb ik werkelijk nog nooit posi getest terwijl ik niet zwanger was hoor...
    en die van jou zijn hartstikke duidleijk...

@Mare.. nou ik heb via matcare testen besteld...die zullen morgen wel binnenkomen..ik zie nog wel of ik ga testen.. eigenlijk heeft mijn hoop een flinke deuk gehad na die posi test... als die nu ook negatief was geweest had t nmiets uit gemaakt.. maar nu..pfff.. ach kan er toch niets aan veranderen.. wel doen mijn boobies echt ontzettend pijn en dat heb ik dan weer nooit bij ongi dus dat is positief....

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ knippy
    Jip heb geslapen, ja in bed niet achter de pc.
    Maar manlief moest werken ben weer met hem op gestaan krant gelezen en hier weer wat getyperd.
    Ben toen weer lekker op bed gaan liggen en viel weer goed in slaap.
    Ik ben net wakker geworden hahaha oooeeepppsss.

@ alle negatieven testers bleh, bah.gggrrr,pppuuuhhh,sh*t,F*ck,K*T, ik vind het jammer voor jullie.
    Maar als er geen ongi is........
    Maar ik vind dit + testen ook niks aangezien dat ik de afgelopen jaar misschien wel 50 testen (misschien meer ben een beetje gek)
    En die + doen vaker vreemd dan andere. Mijn ervaring.
    De Groeten
    sleepingbag

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @yihaa: je hebt echt een baaldag zo te zien. vervelend meid, ik kan me goed voorstellen dat je dan geen zin in huishouden hebt.

@miranda? ik zou idd wachten tot vrijdag en dan nog een keer testen.

@bruisje: als ik jou was zou ik dan nu gewoon die twee dagen wachten en dan met die matcare test testen. dan zou je ook weer veel meer hcg moeten hebben.

5. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    @ bruisje: ik had die van het kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt. Die schijnen al snel, bij weinig hcg, een positief resultaat aan te geven.

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    DOe ik Mare..

Yihaa.. oke.. raar want die in je album zijn super posi...dan zou die van vanmorgen dat ook moeten zijn.. ik heb met die nog nooit posi getest als ik niet zwanger was...

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

slaapzak gelukkig heb je wel geslapen ik schrok al.

8. Kita29

Kita29 Niet meer actief

GEFELICITEERD! Geniet ervan!! :D

9. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @yihaaa
    Ik vind jou test van gisteren wel een duidlijke positief.
    Toen ik positief teste was die nog lichter en toen was het wel mis gegaan. Ik was ook 1 week over tijd en zei al tegen mijn man nou pin je maar er niet aan vast want die had echt vet posi moeten zijn en mijn gevoel zei het ook.
    Maar ik moet zeggen wij zijn weg gegaan en wat heb ik me toch zo heerlijk gevoeld die paar uurtjes na die test en toen de ongi kwam was het balen.
    Maar ik was blij dat er eentje de weg had gevonden. aangezien dat dat heel moeilijk gaat bij mijn man.
    Sind dien nooit meer een positieve test meer gezien.

10. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @Kita29
    Ik vind jou baby nu al mooi uit zien op de banner!

11. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    @ knippy haha
    Wat dacht je het gaat echt niet goed met slaapzakje, Die heeft er slapenloze nachten van, van het zwanger worden.
    bedankt voor je bezorgdheid.

12. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Schattig he! Om verliefd op te worden :D * zwijmel zwijmel *

13. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Bij mijn zoon had ik precies op mijn nod een vet positieve test. Gelijk een dikke 2e streep. Nu is het heel anders en dat maakt mij dus ook zo aan het twijfelen. Ik hou van duidelijkheid! Of zwanger of ongesteld. Het is ook moeilijk om er niet teveel aan te denken. Heb toch al stiekem gekeken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn.
    Ik doe morgen maar weer een test. Hoe lang zouden jullie wachten om naar de huisarts te gaan?

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik denk dat je met zo'n lange overtijd de dokter in elk geval kan bellen voor advies.
    Dan kunnen zij aangeven of je langs moet komen of af moet wachten.
    Ik was vorige maand een week overtijd zonder posi-test. (ben niet bij dokter geweest want ik werd ongesteld, maar had wel gaan bellen als het nog langer had gaan duren)
    Je kent je lichaam zelf het beste. (dat dacht ik ook, tot ik deze maand te vroeg ongesteld werd! Haha)

Heb je hier iets aan?

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Heb ik weer...........wil ik de kerstboom op gaan tuigen, hebben we nog maar een paar ballen. Moeten we eerst nieuwe ballen kopen voordat we hem kunnen optuigen :(

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ik had in september een cyclus van 72 dagen er tussen zitten. Ik zou bij twijfel gewoon de huisarts bellen. Heb ik toen ook gedaan, helaas had ik toen zo'n eikel van een vervanger die me niet serieus nam. Gelukkig werd ik uiteindelijk gewoon ongesteld.
    Maar ik hoor genoeg positieve verhalen waarbij de huisarts je in ieder geval serieus neemt en vaak ook even bloed laat prikken.

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh en yihaa.. annie1979 had dit volgens mij ook maar een volgende test was weer posi..die is nog steeds zwanger meis..

18. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Nou volgens mijn ticker nog 4 dagen wachten.. Maar heb echt totaal geen tekens ofzo van een nadere ongesteldheid..
    Deze maand is het ook bijna onmogelijk om zwanger te zijn want we hebben maar 1 of 2 keer met elkaar gevreeen! Maar goed 1 keer is genoeg zeggen ze! We wachten het maar af..

Ik heb afgesproken met mijn vriend dat ik 31 december wil testen als ik nog niet ongesteld ben. Anders wordt het een alcoholvrij avondje ;)

Hoe doen jullie dat met alcohol? Afgelopen weekend had ik voor het eerst sinds tijden weer eens een borrel. Die ook meteen insloeg als bom, waardoor ik 's nachts heerlijk boven de wc mocht hangen.. Dat is dus té veel haha! Normaal ben ik helemaal niet zo'n drinker een enkele keer met een verjaardag ofzo zoals afgelopen zaterdag..

Ben benieuwd hoe jullie daarover denken!

Liefs, Bloempjuh

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hier gaat een wijntje er altijd wel in, dus wat dat betreft ben ik op zich wel opgelucht dat ik nu niet zwanger ben.
    Hoe had ik dat anders moeten verklaren op de kerstborrel van mijn oude werkt, de kerst bij mijn familie? (mag ik nu toch genieten van het wijnarangement wat wij met de kerst hebben!)

Had voor de fam het excuus al klaar liggen, maar op het werk zou het toch lastiger worden.....
    Ik heb ook ergens gezien dat de bloedbanen pas later gelinkt worden.... maar hoe precies weet ik niet.
    Ik weet wel dat ik zodra ik zwanger zou zijn zo stoppen met drinken, roken en alles wat ongezond is.....

20. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Hahaha ja idd! vanaf dat ik het weet, ben ik al helemaal van de riedel... is dit wel goed is dat wel goed.
    Ik ga er maar vanuit dat zolang je buikpijn hebt zonder bloed verlies dat alles goed zit ( tenminste dat heb ik hier een aantal jeer gelezen)
    Ik heb zelfs al dat ik verschrikkelijk warrig ben en alles door elkaar heen gooi (qua woorden enzo..)

Deel Deze Pagina