NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Succes mukje, ik hoop voor je dat je je snel weer wat rustiger voelt en je lichaam snel zal aangeven of het hcg of ongi is zodat de onzerheid snel weg is :)

Dank je mare, ik was ook best zenuwachtig en koste me ook beetje moeite om niet te vragen of ik er ook partime zou kunnen werken en en en en.. ik denk doe maar niet, niet laten merken dat je een kinderwens hebt :):) Hoe is het nu eigenlijk met jou? je bent bij de ha geweest en hij heeft je doorgestuurd naar de gyno zoals onder je berichtje staat?

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@mukje
    Hopelijk vliegen die laatste dagen snel om zodat je kan testen en weet waar je aan toe bent

Wel lekker dat je tussen kerst en oud en nieuw vrij hebt :D

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik vond t juist een mooi kaartje...whaha.. geeft wel aan hoeveel verstand ik er van heb...hihihi

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee das waar hihihihi
    :) :) :)

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en Elegance.. nee nog geen postbode gezien hier.. pfffff

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ha, gelukkig hoef je dat idd ook niet te vertellen, zelfs niet tot de 9e maand ^^

Ja zo is het inderdaad gegaan. de ha zei ja het kan wel eens langer duren maar dan zou je wel een eisprong verwachten. en omdat ik als kind al wel eens een cyste heb gehad stelde hij voor dat ik naar de gyn mag. ben ik wel heel blij om. hopelijk gaan ze mij daar ook serieus nemen.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier issie allang geweest :|

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bij ons komt de postbode altijd rond 3 uur :(

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik zal ff de hond uitlaten :D

10. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Elegance schreef:
    Ik was dus op solli gesprek zojuist en ik mag door naar de volgende ronde Pfff... Ik bood zelf aan om te proefdraaien dat vond hij een super idee en goed innitiatief

HiHI da's eindelijk een positieve reden om naar de volgende ronde te gaan!

Lief dat jullie met me meeleven. Doet me toch wel goed. Zit nu op mn werk dus doe een beetje stiekum :oops: kan me niet echt goed concentreren met zo'n raar vrouwenlijf...

we gaan in iedergeval allemaal voor een mooi 2009! Heb met schoonzus een afspraak gemaakt, zij is nu bijna een jaar bezig en heeft net als ik een vmk gahad. We hebben een afspraak staan voor in maart. Dan gaan we shoppen. We duimen natuurlijk te gaan shoppen voor een beebje, maar mocht dat niet zo zijn dan gaan we in ieder geval flink uitgeven aan onszelf ;)

@bruisje hopelijk komt de postbode snel, is wel spannend zeg! ik kan niet veel zeggen hier omdat ik op werk zit, maar ik lees/leef mee hoor!

x

11. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Pff ik wordt een beetje moedeloos ervan..

Ik sta al bijna de hele dag te tollen op mijn benen. Als ik op moet staan om naar de printer te lopen (werk op kantoor) dan zie ik vlekken voor mijn ogen :S En het kan niet zijn dat ik een suikertekort heb want eet al zo'n beetje de hele dag om het uur wel iets. Sultana, appel, banaan, kiwi en net mijn brood.. Ik snap er niks meer van..

Voor het eerst sinds ik ben gestopt met de pil heb ik een gevoel of het weleens raak zou kunnen zijn deze maand.. Ook al is het maar van 1x.. Maar ja 1x is in principe ook genoeg ;)

Wanneer zou ik dan het beste kunnen testen?

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    spannend zeg bloempjuh, ik zou gewoon die drie dagen nog wachten en dan testen.

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Bloempjuh
    Spannend hoor! :D

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Wat fijn mare, wat fijn dat deze ha je nu serieus nam :)

15. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey bloempjuh!
    Spannend hé?
    Ik zou ook wachten tot uw NOD.
    Alhoewel... ikzelf heb 1 dag ervoor getest... :)
    Ik kan nog wel wachten maar mijn ventje niet meer... hihi
    1x is inderdaad genoeg om raak te zijn.
    Wij hebben deze maand ook maar 2x geklust tijdens mijn vruchtbare periode omdat we andere dingen aan ons hoofd hadden, enzie..... ;)
    Dus alles kan!
    Ik duim alvast!

Liefs Nanske

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja ik kon het ook haast niet geloven aangezien hij het ook zelf voorstelde en ik dus niet eens hoefde te smeken :p
    volgende week gaan we een weekje weg en dan is alweer de jaarwisseling en dan is het al bijna 12 januari. tenminste dat vertel ik mijzelf dagelijks zodat de wachttijd niet te lang duurt :D

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey dames!
    Gefeli zwangeren!
    Jammer ongi meiden...

We zijn deze maand weer begonnen met onze gekke klusdagen whaha
    Dus ga het nog 1x optimaal benutten om toch op een natuurlijke manier zwanger te worden!
    Want om eerlijk te zijn vind ik dat iui enz best wel eng...

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jup, das wel zo, ik ivnd de maand december altijd voorbij vliegen, en voor je het weet is deze gezellige maand weer voorbij.. Ben beniuewd wat ze gaan doen en wat daar uitkomt..

Nanske gratz met zwanger zijn! het rose gaat afgelopen dagen echt de goede kant op!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Lijkt me ook eng puzzcat, maar, het gaat om het resultaat :) hou dat maar in je achterhoofd.. /knuf

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @puzz.. iui is dat een voorloper op ivf? geen idee eigenlijk wat het inhoudt...kan e wel voorstellen dat je die mmm eng vind.. zou ik ook hebben...

Deel Deze Pagina