NOD december 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    je hoort wel vaker dat stellen vlak voor de echte mmm toch zwanger worden. ik hoop dat het voor jou ook het geval is puzz!

2. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    .

Dank je wel Elegance!
    Voor mij mag het snel 9 februari zijn! Eerste bezoek aan de gyneacologe... spannend!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

*fl3x* haar moed is in der schoenen gezonken :cry: :cry: :cry: :cry:
    wordt zoals gewoonlijk van kastje naar de muur gestuurd en ondertussen ziet me doichterje behoorlijk bleek :x

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    na af en toe onder werktijd te hebben meegelezen, ga ik er nu vandoor (2 huisbezoeken).
    @bruisje: misschien helpt dit: POSTBODE! *roept zo hard als ze kan*
    @de rest tot vanavond of morgen!

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Elegance
    Dat is ook wel zo...Maar sh** al bijna 3 jaar bezig...
    Stomme klote gyn...(Ik heb nu een leuke vrouw persoon)
    Die vent mogen ze ook weggooien...
    Anders had ik meer inzicht op mezelf en wat er gaat komen...

Ja het is het hoog inspuiten van het zaad een soort hulp om toch bij de prijs te komen ;)

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    whahaha.. Doortje.. ik hoop dat het helpt....hiihihihi...wordt er zo onderhand moedeloos van, maar ik mag niet klagen..

Flex.. meis meis.. GLOEIEND KWAAD WORDEN en gaan huilen aan de telefoon.. werkt hier altijd!

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Aww fl3xie...
    Ik leef zo met je mee meid! :cry:

8. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Zo had ik vorige maand niet zo vaak verteld welke klachten ik had omdat mijn man zo teleurgesteld was de maand ervoor en ik wilde niet dat het nog een keer zou gebeuren. Dat resulteerde alleen wel op een beetje jammere reactie toen de test positief was. Kwam ook omdat mijn man heel ziek op bed lag. Toen ik de test liet zien kwam er alleen uit, ik zie het lijntje niet duidelijk genoeg probeer later nog maar een keer, ik ga weer slapen. (man is normaal heel enthousiast). Het is daarna wel helemaal goed gekomen hoor. :D

9. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    fl3xgirl: wat erg zeg van je dochtertje. Gewoon volhouden.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi typisch man zeg!

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou volgens mij komt ie gewoon niet meer.. zul je zien.. komt ie straks en zit t er niet bij...pfff.. en zo juist rijdt er een tnt bus voorbij...maar zo groot is het pakketje nu ook weer niet..

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

*schopt* tegen alles aan wat los en vast zit*

Hoe is het mogelijk dat ze zeggen dat het binnen 24 uur geregelt wordt ggrrrrr ze komen morge pas om te maken dit is echt geen stijl weer een nacht zonder slaap omdat me kleine meid niet kan slapen van de kou en ook nog zeggen dat ze hoopt dat we een gezellig gezinnetje hebben die lekker tegen elkaar kan aan kruipen met een paar kaarsjes :x :x

sorry moest het ffies kwijt

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

een A5 envelop formaat...
    Maar ik vind het ook wel lang duren zeg :confused:

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    haha bruisje, als het goed is zit het gewoon in een envelopje toch? ik vind het wel echt zielig dat ze jou zo lang laten wachten!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is toch ook niet normaalzeg...
    Ze hadden het toch allang gemaakt kunnen hebben
    En wat sneu dat je kleine meid niet kan slapen van de kou :cry:

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Flex.. trap maar ff lekker van je af hoor.. echt aso dat ze dat dan nog durven zeggen zeg..ongelofelijk..

en JA IK BEN WACHTEN BEU!

17. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Tja, een man is als een klein kind als ze ziek zijn hé. :) :)

Mijn vriend kon zijn geluk niet op toen we samen de test deden...
    Het was eigenlijk een beetje raar, want de eerste 5 min verscheen er niet direkt iets, dus had hem op het aanrecht gelegd en was aan de afwas begonnen. Af en toe keek ik natuurlijk en het streepje werd als maar duidelijker toen. Ik kon het wel uitschreeuwen, mijn vriend lag in de zetel maar heb hem nog nooit zo snel naar de keuken weten lopen... hihihihi.

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    het erge is dat ik nog zoveel moet doen, maar door het wachten niks gedaan krijg... is straks mijn huis ene pestbende omdat ik niks heb uitgevoerd.. als die test dan nega is ben op zijn zachtst gezegd NIET VROLIJK! gelukkig heb ik afspaken staan vanavond en dat is wel leuk dus heb alvast welkome afleiding geregeld...hihihihhi

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik word hier ook gek...
    Er is hier iemand in de flat geweest die zijn knopje van de intercom heeft vastgezet, waardoor de voorderu opengaat en blijft brommen
    Je hoort het door de hele flat heen..
    Wie dat gedaan heeft...geen idee...maar het is een mooie debiel :evil:

Nou ging ik zopas met de hond lopen en bij het trappenhuis (we hebben geen lift) zagik dat de deuren waren vast getaped, zodat ze niet meer dicht kunnen

Maar het is heel erg leuk...maar nou kunnen er ook wildvreemden in de flat komen
    Nou heb ik gelukkig een hond die op elk vreemd geluid aanslaat
    Want ik hoor al niet te best :)

Mijn vriend heeft 2 dagen terug al gebelt over de intercom dat die blijft brommen
    En ze zouden gelijk langskomen
    Ze zijn vandaag nog niet langs geweest....dus ik heb zopas weer gebelt
    En weer zei dat mokkel aan de telefoon: Ja ze komen vanmiddag langs :rolleyes:

nou het zou mij benieuwen

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hebben jullie dat ook wel eens dat je een topic leest waarbij je denkt.. Die meid is niet goed bij haar hoofd en foei foei foei, als dat maar goed gaat?
    Dat moment heb ik nu.. :)

Deel Deze Pagina