Vwala dames, ben alweer terug van wat een avondje uit met vrienden moest worden... Was wel leuk, paar koffietjes gedronken, maar heb nog steeds pijn aan men oog van de hoofdpijn deze morgen... Pffff, ben dat beu seg... Als ik maar snel zwanger ben, schijnt dat je dan veel minder last hebt van migraine door de nieuwe hormonen enzo. Lijkt me zalig, 9 maand geen migraine/hoofdpijn! Stom zeg, weer een aantal novembermeiden hier... Maar het is hier idd gezellig, dus samen komen we de maand wel weer door! Had mezelf voorgenomen om lekker in de zetel te liggen, maar tis te verslavend hier :-D
Ja, ik kijk tegenwoordig ook nooit meer tv zonder laptop op de schoot. Ach, het zijn gewoon spannende tijden, dan moet je soms gewoon een beetje van je af schrijven he. Nou, ik ga de appelcake maar eens aansnijden.
Nou, hier komtie, geniet er maar lekker van. Wat heb jij voor taart gemaakt? Voor een feestje of zomaar? Ik gewoon om te vieren dat het weekend is, hihi
Gewoon, ventje zit thuis met gescheurde gewrichtsbanden aan zn knie (gevallen op zn werk) en heb taartje met patisserieroom en 'kinnekessuikercrumble' (weet niet of jullie kinnekessuiker kennen, is lichte bruine suiker en op dat pakje staat een kindje, vandaar). Opbeurtaartje zeg maar
hey meiden, Wil iemand mij erbij zetten op de rozeminidecemberlijst? 8) Heb vorige week een mk gehad maar ga ff uit van een gemiddelde cyclus, dat zou dan uitkomen op 6 december. Thanx Liefs C.
Nee ken ik niet. Wel toepasselijk met een kindje erop Vervelend dat je man last heeft van zijn knie, mischien dat die taart hem inderdaad wat opbeurt
Passagierslijst NOD december 2008 1: JedidJah & Zinah & Saskia1982 & Natasja & irryproppy & goudappeltje 2: Sweepy & Nhene & Claudia2510 3: SSV & bapsie & lieselke & Ny81 & MyPrecious & Miepie74 4: 5Mare5 & jesenmo & cjpt & Knippy & Lisannemiek & Tigerlady 5: Eleni & Miracles & inkerbell & love child & miranda28 & Stier11 & blackeyedgirl & Matroosje 6: Lonny & Debbedebs & Isla & cruella 7: Milolove & Tania & Moosje25 & DrewB & BarbaBeer & Ninoshka & Daiquiri & Butterfly26 & Meggytje 8: Catje86 & Tessa8 & mamaria & hanneke78 & annie1979 & Milla Rose & Sjanienu1 9: Zeepbel83 & katjak79 10: Sammie88 & Pearl29 & bootsy & Angel83 & Puzzcat24 11: Natjes & spriet & xxsuuzxx & cam 12: BrusjeVoorLynn & Natjuh026 & Lietje & Jutte & Toetje & MilkHd 13: kleintjevoorons 14: indey 15: Luukske 16: Desert 17: Sanneke & Joyce84 18: 19: 20: 21: 22: 23: lautjuh85 24: 25: 26: Girl84 27: 28: 29: 30: Maia 31: Vera 76 passagiers voor de roze mini! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag, 0 Vlindertjes TESTMARATHON 7 december - MyPrecious 10 december - Angel83 - Puzzcat24 12 december - Jutte Om de lijst te veranderen: Neem de meest recente lijst![/*:m:3caf9268] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3caf9268] Vul je informatie in.[/*:m:3caf9268] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/A.jpg[/IMG][/*:m:3caf9268] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3caf9268] Cruella, je staat erbij. Jee meid, wat vervelend van je mk, veel sterkte en hopelijk toch gauw weer een positieve test
dank je wel toetje.. hihi ben niet zo handig in die dingen.. ja i hope so... was de eerste keer, heb al 3 gezonde kindjes en nu in ronde 8 voor guppie nr 4 Liefs C.
zo heb even heel snel door gelezen dus zal wel de helft niet goed gelezen hebben, maar alle nieuwe mensen welkom, bos: ontzettend gefeliciteerd! Cruella: erg vervelend voor jullie. ik hoop dat het snel wel goed mag gaan. en ik heb vandaag een te zoete taart gemaakt. vanille en choko cake met negerzoenen en kersen en marsepein. het was voor mijn mama en super lekker. iedereen kon maar een heel klein plakje op, wel grappig. verder was de verjaardag gezellig maar ben ik echt moe en ga nu me bed in duiken. wel te rusten allemaal!
Jergh! Negerzoenen en marsepein, niks voor mij! Maar de rest mag je me zo voorzetten hoor! Cruella: jammer voor je, hoop dat je je verdriet goed kan verwerken. Veel succes en welkom in de miniclub!
Vanavond toevallig geklust. Gewoon omdat ik er zin in had. Na bad en het gevoel dat het maar erg kort kon duren omdat het bijna tijd was om op te passen (voor mijn man dan) . Ben gezellig met collega naar de film geweest en toen een bacootje gedronken. drink normaal nooit , maar had er even zin in. Alleen had ik nog niet gegeten alleen een snicker in bioscoop. Merk toch dat ik aangeschoten ben Haha moet er wel om lachen want de laatste keer dat ik dit had was iets van 5 a 6 jaar gelden en toen had ik huilbuien. Ik beloof dat ik nu geen alcohol meer zal drinken :-# [-o< Bos nog van harte. Geniet ervan. Groetjes Pearl
Voor alle nieuwe dames natuurlijk weer welkom Ik ben weer bij gelezen en zal morgen weer meer meekletsen Volgens mij ligt iedereen nu al te slapen of zijn nog aan het stappen
pearl ook nog wakker alleen aangeschoten hahaha je zit nog voor je eitje dus kan nog geen kwaad Je moet je ook eens kunnen laten gaan je weet natuurlijk nooit wanneer je zwanger word en om dan alles aL gelijk te laten kan natuurlijk niet.
Zo dames, het wordt hier met de dag gezelliger! Op de een of andere manier blijf ik zelf bij November hangen, ik denk dat ik me toch meer thuis voel op een motor dan in een mini. :-D Ik heb dan ook net van alles van me afgeschreven en heb eigenlijk geen zin meer om het hier te herhalen. Voel me eigenlijk best rot vannacht. Voor degene die nieuwschierig zijn het staat wel bij NOD nov. pg 402 geloof ik. Ik ga denk ik nu maar iets van een cabaratier opzoeken op internet, wordt ik misschien iets vrolijker van. dikke kus van mij
Goedemorgen! Zo, ff lekker met de radio erbij....bakkie koffie, laptopje, hmmm... Man en kind slapen nog, dus, heerlijkrustig hier! @ Kwie, daar worden wij jaloers van hè, van zo'n bossie....hahaha.....ik viel ook bijna uit de auto, maar had gelukkig de centrale vergrendeling erop gezet @ Annie, hier ook zo'n totaal andere ongesteldheid! Normaal een paar dagen enorm heftig, elke twee uur wel wisselen anders is het lekken geblazen, dan nog zeker vier dagen van die irritante kleine beetjes, zo van, je kan net niet zonder, maar met is zo irritant.... Nu....drie dagen gewoon een beetje vloeien, geen enorme vloedstroom en gister nog een beetje bruin en nu.....klaar.... Je zou er bijna Bos-gevoelens van krijgen, haha, meid, die geeft er weer een valse hoop reden bij. Maar.... .....ben wel heel blij voor je hoor, Bosje @ Kleintje voor ons, jammer meid, maar welkom in de Mini-stoet @ Lieselke, mmmmm patt-room, lekkerrrrr....zit te watertanden! denk dat ik komende week die speculaastaart met appel maar eens ga proberen. Als die nou lekker is, kan ik m als verrassing meenemen naar ons familie-sinterklaasfeest! Enne, man in stemming brengen en eten maken, is dat niet een beetje hetzelfde? De liefde van de man.....hihihi @ Bos, ik zou gelijk vragen om een bloedtest enzo, want dit is wel erg vaag nietwaar? Ik hoop vooral dat alles goed is, net wat ik eerder zei, misschien had je wel twee eitjes, waarvan maar één bevrucht, dan moet die ander er toch nog uit, toch? @ Lonny, op zich vind ik drukke dagen niet erg, maar ze moeten niet TE druk zijn en daar begon het wel een beetje op te lijken! Merk het nu wel hoor, krijg dat gelijk hoofdpijn enzo...blleehhh.... Man en ik hebben een paar jaar geleden ook even het welbekende dipje gehad, maar daarna werd het leuker dan ooit, dus ik hoop voor jullie ook! @ Toetje, ruik het bijna hier! Heerlijk, appel kaneel......hmmm Same here..... en manlief dan zijn eigen laptop, gezellig joh! We zitten nog net niet met elkaar te msn-en op de bank, hihi "schat, mag ik wat drinken?" @ Miracles, dat is een goed voornemen, alle decemberdames zwanger het nieuwe jaar in! Doen we! @ Cruella, jeetje balen van je miskraam! Vind het zo knap dat de mk-dames hier zo snel de moed verzamelen om weer verder te gaan, respect voor jullie hoor! Ik zou niet weten hoe ik het zou doen, maar zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten denk ik.... @ Katjak, snap je wel hoor meid, het duurt inderdaad erg lang, elke maand weer hopen, 14 maanden lang.....zeker als je partner er anders in staat! Laat het hier allemaal maar gaan hoor, wij luisteren rustig! Enne, het is toch altijd dat je nog even in de vorige maand blijft hangen, ik ook hoor, pas tegen het wachtbankje aan loop ik meer en meer richting de juiste NODmaand-groep..... Zo, manlief is ook beneden, de kleine slaapt nog (is ziek.... ) dus we gaan ff ontbijten! Tot later!
dames ik weet het niet meer hoor vanochtend getestd met een dipstick van sensitest... geeft duidelijk maar 1 streep....negatief dus wat moet ik hier nu van denken .......... pfff weet het nu niet meer hoor... (volgens vriendlief zijn het gewoon goedkope rotdingen )