0.O (betekend, met open ogen toekijken en het niet begrijpen, ik zie dan een soort roadrunner voor me)
maar bruisje, kun je niet naar een dichtbijzijnde apotheek of drogist gaan? of snap ik het niet helemaal?
vriendlief speelt het wel eens als ik werken ben, een of andere gameclan hebben met allemaal real-life vrienden.. Het enige wat ik van wow weet is dat ik kan bloemenplukken Speel jij het wel eens?
heb m net aangesproken, maar hij heeft echt niks voor me... zit hier gewoon te janken.... ik kan natuurlijk wel naar de apotheek, maar heb testen besteld.. vind het zonde geld om nu weer testen te kopen...ik wacht wel weer tot morgen.. dan moet ik nog werken ook..pffff maar dan zit ik iig niet te teuten... pffffff *zucht zucht zucht*
wow ...ik val wel vaak op spannende momenten dit forum binnen . @Bruisje ren hem achterna, tekkel hem en grijp hem bij zn enkels, hihi. sorry beetje flauw, maar ik zie het al helemaal voor me. Maar ff serieus, dat meen je niet! Ik zou gillende gek worden. Kun je niet ff snel naar een winkel en alsnog een andere test kopen anders moet je misschien tot morgen wachten.. Met die feestdagen doet onze post ook raar
@nana.. kan wel, maar doe ik niet....ik WIL AL NIET EENS MEER TESTEN NU! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr